Eli tilanne on se että asun yksin koirani kanssa, minulla ei ole sukulaisia jotka voisivat avustaa rahallisesti, ja tässä kuussa jouduin maksamaan pikavippini pois. Rahaa jäljellä loppukuuksi 4,5€ joten hieman tiukkaa tulee olemaan. Kuten otsikosta saattoi jo päätellä olen valmis tekemään lähes mitä vain rahasta.
Teen mitä vain rahasta.
79
913
Vastaukset
- tapa ittes
Tapa ittes
- Jäbälä
Mun koiran anaalirauhaset pitäs tyhjentää, joten paljonko?
- Kannunvalajantie
Tekisitkö mitään töitä ?
Mitä osaat ja millainen koulutus sinulla on ?
Joko käynyt armeijassa vai oletko ollut siviilipalveluksessa ?- Mies20v
Tekisin mielelläni, armeija on edessäpäin, kokin koulutus on.
- BornToPay
Osaatko tehdä HYVÄÄ RUOKAA ?
Onnistuuko catering ?
- eläinsuojeluilmoitus
Susta pitää tehdä eläinsuojelu ilmoitus kun et näköjään pysty huolehtimaan koirastasi!!!! saatana
- koira pois
Jos oli vitsi, niin huono sellainen .
VArkaudessa on eläinlääkäreitä!!!!!!
Hyviä sellaisia!
Eläinlääkärille koira tai koira pois!
- pooliiiiisi
Jos koirallesi on ruokaa niin asiassahan ei sinänsä ole ongelmaa kunhan käytät koiraa lenkillä ja huolehdit siitä muuten tästä pitää tehdä poliisi asia koska et kohtele eläintäsi tarpeeksi hyvin.
- Mies20v
Koiralle on ruokaa kyllä. Iso pussi papanoita, itselle ei vaan meinaa maistua.
- Käärmeentie
Kiinnostaisiko haravointi sekä rännien puhdistus ?
- Mies20v
Kiinnostaisi, paljonko pystyisit maksamaan?
- poliisi112 112
Mies20v kirjoitti:
Kiinnostaisi, paljonko pystyisit maksamaan?
pimeää työtä saatana! tämä "mies20v" ilmoitettu poliislle sekä eläinsuojeluuun!
- rehellinentyöeikannata
poliisi112 112 kirjoitti:
pimeää työtä saatana! tämä "mies20v" ilmoitettu poliislle sekä eläinsuojeluuun!
Pimeä työ paras työ...painu vittuun kyttines kusipää.
- 112
rehellinentyöeikannata kirjoitti:
Kerro lisää poliisi kuulusteluissa. Kun kerran sulla on tietoa tästä pimeistä töistä Varkaudessa.
- asia selvitetään
"rehellinentyöeikannata" ilmoitettu poliisille kun kerran vaikuttaa tietävän pimeistä töistä. Siinähän kiukuttelee sitten poliisiasemalla ja katsotaan onko yhtä kova äijä vielä kuulusteluissa.
- rehellinentyöeikannata
asia selvitetään kirjoitti:
"rehellinentyöeikannata" ilmoitettu poliisille kun kerran vaikuttaa tietävän pimeistä töistä. Siinähän kiukuttelee sitten poliisiasemalla ja katsotaan onko yhtä kova äijä vielä kuulusteluissa.
Olipa taas rahakas viikko, eikä vie verottaja senttiäkään mun tuloista..ei ole kutsua poliisiasemalle tullu.
- pimeätyöeikannata
Olipa taas rahakas viikko, eikä vie verottaja senttiäkään mun tuloista..ei ole kutsua poliisiasemalle tullu.
Kerro toki poliiseille lisää teen susta nettivinkin
- Taukit
Alottajan vihjaus on itsensä myyminen eli eikös se oli rikos? Eläinsuojeluyhdityd voisi tarkistaa onko koiralle jo ostettu ruuat vai luukeeko sen 4.50 riittävän myös koiran hoitoon?
- ei ei ei
itsensä myyminen ei ole rikos.
- rtgfcdsxaz<
Itsensä myyminen ei ole rikos, paritus on.
- Mies20v
Koiralle on ruokaa kyllä.
- Kieroutunut mielesi
Taukit tarvitsee psykiatrista hoitoa ja erityisesti tarkkailua kieroutuneen seksuaalisuutensa vuoksi kun saa aloitustekstistä mieleensä itsensä myymisen!!!
- huora mikä huora
Kieroutunut mielesi kirjoitti:
Taukit tarvitsee psykiatrista hoitoa ja erityisesti tarkkailua kieroutuneen seksuaalisuutensa vuoksi kun saa aloitustekstistä mieleensä itsensä myymisen!!!
No onhan toi aloittaja aikamoinen huora kun täällä ruinaa rahaa kun tavallinen huora sentään tekis sen kadulla.
- hulivili
oot seko...
- Valgeinen
Onko sinulla ajokorttia ?
Tarvitsisi ajaa autoa kokopäivä edes takaisin !- Mies20v
Parin viikon päästä on.
- Pariston
Joko kortti taskussa ?
- jukka12
ota yht.jos raha kiinnostaa kerro itsestäs
- Mies20v
Kiinnostaa kyllä mutta kuten joku jo epäili niin itseäni en myy. Ellet ole alle 25v.
- Tuula54
Mies20v kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä mutta kuten joku jo epäili niin itseäni en myy. Ellet ole alle 25v.
Eikö sulle kelpaa 54vuotiaan rouvan seura? Olen 175/100kg/Blondi/Harjurannalta.
- nniiii
Tuula54 kirjoitti:
Eikö sulle kelpaa 54vuotiaan rouvan seura? Olen 175/100kg/Blondi/Harjurannalta.
Tyyppihän on miehistä kiinnostunut. Vai oletko, mies20v, bi?
- Kokemuksia etsivä
Olen just 15 täyttänyt, iso ja lihava ja isorintanen neitokainen, kiinnostaako?
- pullamössöt
Se olisi nyt rännikourujen puhdistusaika.
Haravointia piisaisi.
Harmi ettei nuorisoa enään nykyään manuaaliset työt kiinnosta. - Mies50v
Kaikenmaailman sekopää-pellejä riittää tällä palstalla, hohhoijaa.
- Muuttohaukantie
Mies50
Muistele vain itse nuoruuttasi ! Et kai sinäkään ollut kovin tarkka siitä mitä teit työksesi ( 20 - 35 ) nuorena ?
Jos nuoret ovat kiinnostuneita hommista niin ei luulisi että 50vuotiaat ovat huolissaan mitä he tekevät ?
- tannis jaska.
heko,heko, ja osta lego...ja nyt kiiruusti palikkatestiin.
kait oletkin jo käynnytkin..
voihan vattu tätä Varkauden sairasta palstaa.- Osta Kiukkunen
tennis jaska
Mitä ME laitoimme leivälle ennkuin oli looraa ?
- just joo jorinat
- BoomTown
Kiinnostaako valokuvaus ?
Onko sinulla polkupyrää taikka kameraa ?
https://www.flickr.com/photos/timoheinonen/sets/72157626449133374/
- jotta saisit yhtä hyvin kuvia ja jopa kauniimpia ?- Mies20v
Molemmat löytyy, kamera on vanha järkkäri.
- Kiva katsella
Hyviä kuvia Timo Heinonen! Kiitos!
- Varkauden idiootit
Eikös se oo parempi tehdä jotain henkensä pitimiksi, kuin ryöstellä ja hakata?
Harmi kun ei vielä talvirenkaita tarvita, voisin siittä vaikka maksaakin! - Taukki20
Kokemuksia etsivä9.10.2014 06:490 SULJE
Olen just 15 täyttänyt, iso ja lihava ja isorintanen neitokainen, kiinnostaako?
VASTAAN SINULLE.Olet sakkolihaa,vaikka nykyaikana tuon ikäset on jo kokeneita jakorasioita.Läski ei kelpaa minulle.Rinnoista en niin piittaa.Ne saa olla pienet ja sievät. - missä elovenatytöt?
Edellisen kanssa samaa mieltä ja vielä lisään, että ei niistä edes heti huomaa että
mikä heidän todellinen ikä on. Meikki ja vaatteet ja käytös hämää varmasti niitä, jotka
ovat heihin sortuneet. - Talo talvikuntoon.
Tekisin haravointia puutarhan siistimistä ja rännien puhdistusta rahasta.Polttopuuhommat.
Päivä 8h 100 euroa.Sisältää alv 24%.
Löytyisiköhän tuolla töita?- jos ei hyvällä, niin pah
Varmasti, jos jätät ensimmäisen kappaleen viimeisen lauseen mainitsematta ja hinta on sen mukainen!!
Tästä mallia varkautelaisille. Itse noudattanu jo vuosia ketjun vinkkejä. Onpa jääny monta Iphonea tai iskun sohvia ostamatta mamuille, kun verot maksanu esim. ulkomaille, sieltä tilattujen tuotteiden muodossa.
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=230639&start=0&tstart=0 - voi hal,vattu
jos ei hyvällä, niin pah kirjoitti:
Varmasti, jos jätät ensimmäisen kappaleen viimeisen lauseen mainitsematta ja hinta on sen mukainen!!
Tästä mallia varkautelaisille. Itse noudattanu jo vuosia ketjun vinkkejä. Onpa jääny monta Iphonea tai iskun sohvia ostamatta mamuille, kun verot maksanu esim. ulkomaille, sieltä tilattujen tuotteiden muodossa.
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=230639&start=0&tstart=0Varmaan maksat kaikista yhteiskunnan palveluista myös täyden hinnan.
Olet varmaan ylpeä ittestäs,typerys. - voi hal,vittu
voi hal,vattu kirjoitti:
Varmaan maksat kaikista yhteiskunnan palveluista myös täyden hinnan.
Olet varmaan ylpeä ittestäs,typerys.Jokainen valtiolta saamatta jääny veroeuro vie kohti parempaa suomea. Täytyy käydä pohjalla, ennen kuin nousu alkaa...
Hih hoh. Mahtoi mennä parilla kampaviinerin mussuttaja virkakyöstillä viikonloppu pilalle, kun perjantai-iltana tuli tieto suomen luottoluokan laskusta..
Ps. Tilasin 400€:lla eläimille ruokaa saksasta. Veroja 0 euroa suomeen. Onneksi itella toimittaa säkit kotiovelle.
- koivuneva
"Täytyy käydä pohjalla, ennen kuin nousu alkaa"..
Voiko ton alemmas enää mennä,kun olet.- hyvin menee
Ei tarvii. Maksan 50t eurosta tuloveroa enemmän kuin nettosaajana saat tukia vuodessa.
- mahdotonta
hyvin menee kirjoitti:
Ei tarvii. Maksan 50t eurosta tuloveroa enemmän kuin nettosaajana saat tukia vuodessa.
Miten pohjalla oleva ihminen maksaa veroa.?
- olen huipulla, sinä et
mahdotonta kirjoitti:
Miten pohjalla oleva ihminen maksaa veroa.?
Pah. Joillakin menee hyvin. Se ei varmaan kommunistiseen ajattelumalliisi sovi.
- se on hyvä
olen huipulla, sinä et kirjoitti:
Pah. Joillakin menee hyvin. Se ei varmaan kommunistiseen ajattelumalliisi sovi.
Pohjalla oleva ihminen haaveilee huume höyryissään paremmasta.
- drug4life
se on hyvä kirjoitti:
Pohjalla oleva ihminen haaveilee huume höyryissään paremmasta.
alkoholi on lapsille huumeet aikuisille.
- Mies20v
En tiä. Toivon vaan kovin syvästi että suurin osa saamistani vastauksista on provo. "Poliisiasia!!!"....voi vittu että teette ittestänne naurettavia.
PS. Kutsua kuulusteluihin edelleen odotellessa.- rahellinentyöeikannata
Samoin ootan minäkin..ja ens viikolla taas hyvin verovapaita töitä..kaikenmaailman kukkahattutädit ja pellet saisivat pysyä poissa kommentoimasta
- poliisiasiaaaaa
rahellinentyöeikannata kirjoitti:
Samoin ootan minäkin..ja ens viikolla taas hyvin verovapaita töitä..kaikenmaailman kukkahattutädit ja pellet saisivat pysyä poissa kommentoimasta
Nyt oli pakko tehdä oikeasti nettivinkki tästä ketjusta "rehellinentyöeikannata" leveilee avoimesta laittomilla pimeillä töillään ja Aloittajan koira pitää hakea eläinsuojeluun.-
- Mies20v
poliisiasiaaaaa kirjoitti:
Nyt oli pakko tehdä oikeasti nettivinkki tästä ketjusta "rehellinentyöeikannata" leveilee avoimesta laittomilla pimeillä töillään ja Aloittajan koira pitää hakea eläinsuojeluun.-
Perusteella että? :D Kuten olen jo aikaisemmin sanonut niin koiralle riittää kyllä ruokaa. Iso pussi on kaapissa papanoita. Vai meinaatko että köyhä ei voi osata käyttää koiraa ulkona?
- TsemppiäMies20
Varkautelaiset osaavat olla ihan persiistä joten älä välitä noista uhoojista.
Paskan puhujia täälä on joka lähtöön! - ei kannatakkaan
No ei se rehellinen työnteko todellakaan kannata.
Sopimuksessa yritys-yritys itseltäni jäi saamatta 80 euron siivouslasku.10e pyysin tunnilta sis alvit 24%.Tein työn lahjahinnalla.Olisivat voineet itsekkin siivota ja välttää laskun,mutta eivät itse suorita siivouksia.
Tämän toisen yrittäjän mielestä kympin tuntihinta oli liian kallis.Jätti laskun maksamatta ja riitautti sen.Eikä ollut kaverin ainoa maksamaton lasku meille.
Tämä toinen yrittäjä laskuttaa omista toimistaan melkein 200e/h.
Varkaudessa on näitä huijareita moneen lähtöön.Yleensä *usettavat niitä jotka ovat taloudellisesti heikommassa asemassa kuin itse.
Jos jollain muulla tapahtuu vastaavaa,niin pistäkäähän sana kiertämään.
Töitä ei maksamattomalle asiakkaalle kannata tehdä.Siitä ei tule muuta kuin kuluja ja pahaa mieltä.Edesvastuuseen ei noita saa. - Roolipeilinä
Osaatko näytellä ?
Olisi rooli tarjolla jos osaat näytellä pienessä elokuvassa joka leviää kaikkialle muualle kuin Suomeen !
Varmaan tiedät mitä tarkoitan ?- Mies20v
En usko että riittää ulkonäkö sellaisiin elokuviin.
- jaksaa, jaksaa
Ei siinä ulkonäköä tarvita, vaan kokoa ja kestävyyttä!
- Jelppiä
Yksi paikka josta voisit kysyä rahallista apua on kirkon diakoniatyö. Diakoniatyö on yksi kirkon perustoiminnoista, eli toimii myös Varkaudessa. Ainakin joskus aikoinaan sinne pääsi tosi nopeasti.
- tannis jaska
sähän olt SE vanha trollari...IKÄÄKIN on vaikka muille JAKAA,,,
joten nuppi kohti tyynyä ja mömmöt kituseen.. - Kaas Markku
Voisitko laitta mikä on nyt tilanne ?
Kiinnostaako lumenluonti ? - Palmuton Varkaus
Osaatko tarttua kynään ?
Kirjoita joku dekkari Varkaudesta ja kerro että kuka teki ja mitä ?
Helppoa kuin PALMUN seikkailut jossa aina murhat ja rikolliset aina selvisivät !- Raggaezza
Voisit pitää esitelmän Varkaudesta tapahtuvasta DEKKARISTA jossa paikallinen poliisi tutkii jotakin mitä olisi tapahtunut - jotakin sellaista mikä on vastoin hyviä käytöstapoja sekä jopa muiden oikeustajua.
Jos esim vaikka jonkun Virman Pikkujoulun yhdeydessä löydetään takkia narikasta mutta miestä ei mistään... niin mitä on tapahtunut ja kutka näkivät murtaen suomea puhuvan ulkopaikkakuntalaisen viimeksi ?
# miksi hän oli Varkaudessa ja keitä hän tunsi ?
# kutka tiesivät jo etukäteen että hän saapuu ja onko varannut Hotellin itselleen... - Kaadu Nieminen
Raggaezza kirjoitti:
Voisit pitää esitelmän Varkaudesta tapahtuvasta DEKKARISTA jossa paikallinen poliisi tutkii jotakin mitä olisi tapahtunut - jotakin sellaista mikä on vastoin hyviä käytöstapoja sekä jopa muiden oikeustajua.
Jos esim vaikka jonkun Virman Pikkujoulun yhdeydessä löydetään takkia narikasta mutta miestä ei mistään... niin mitä on tapahtunut ja kutka näkivät murtaen suomea puhuvan ulkopaikkakuntalaisen viimeksi ?
# miksi hän oli Varkaudessa ja keitä hän tunsi ?
# kutka tiesivät jo etukäteen että hän saapuu ja onko varannut Hotellin itselleen...Eikö tälläinen mysteerin tapahtuma ollut Varkaudessa pari vuotta sitten ?
Kaverin tavarat NextStepin narikassa ja miestä ei missään ! - Rutkimusraportti
Juuri tälläinen oli pari vuotta sitten kun kaveri oli jättänyt kaiken maallisen omaisuutensa ravintolan narikkaan ja sitten hän vain pikkujoulujen yhteydessä katosi !
Melkoiset pekulaatiot alkoivat että kenen kanssa ja miksi hän halusi kadota ?
- oliko velkoja / vihamiehiä / käyttikö huimaus aineita jne jne
Poliisi tutki asiaa jonkinaikaa ja sitten annetteiin jäiden sulaa !
- Koo Mikko
Mite onnistuu STANDUP ?
Onko mitään materiaalia ? - Kysyvä Likinäkö
Laitatko että oletko tehnyt tämän kysymyksen jälkeen mitään ?
- Työkummi
Onko työ jo napannut ?
- Pukin Sarvet
Onko sinulla Joulun aikaa mitään tekemistä ?
Laita parta päähän ja ajele itsesi tunnetuksi niin saat keikkaa ! - Jkoponen
Vieläkö teet pikkuisia hanttihommia. Jos kiinnostaa rännien puhdistus varkaudessa könönpellossa, niin vastaa viestiin, niin vaihdetaan yhteystedof.
- KarateKid
Kiinnostaisiko sinua filmi ala ?
Täytyisi saada valokuvia Varkaudesta ja kohteista jossa voisi filmata elokuvaa !
Siis sellaisia kohteita jossa voi ilman lupaa kuvata ( Poliisi ) - ja ettei tarvitse pysäyttää liikennettä jos pari ihmistä näyttelee ! - Ladyboyx
Jos olisit nainen,istuisit pankin päällä.Toki on miehilläkin se kakkonen,jolla voi tienata. Jos et pyydä rahaa,se ei ole prostituutiota.Pyydä vaikka jotain elintarvikkeita vastalahjaksi.
- myötävittuuntunu
pitää miehen menttaalipuolella tai pärstässä olla pahasti vialla jos tötteröstä pitää maksaa.
eikä se niiden kanootti mikään timantti ole vaikka niin luulevat,känniääliöt ovat vain iskostaneet akoille päähän omistavansa jotain mitä ilman miehet ei voi olla.
itse jos haluaisin tienana menisin töihin tai alkaisin rosvoksi.
kummastakaan et saa kiitosta ja molemmissa vittuilaan. - Anonyymi
Hmmm, tää on kirjotettu ku mä olin 6v😭 mut jos on yhä tiukka tilanne, nii snäppi on lumi_salo07
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379