Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa kunnossa, että hänen pakeille pitäöä mennä? Lääkärini paikkasi vain pari pientä kulumaa ja lohkeutumaa.
Suuhygienisti
3
89
Vastaukset
- shg
Suuhygienistille kannattaa mennä ainakin vuosittain. Ientaskusi ovat täynnä elävää bakteerimassaa joka kovettuu hammaskiveksi. Tämä voi pahimmillaan saada hampaasi heilumaan ja irtoilemaan. Olet myös riskiryhmässä sydän-ja aivoinfarkteissa.
Suuhygienisti auttaa puhdistamalla perusteellisesti nämä pöpöt pois ja neuvomalla mitä itse voit tehdä asian eteen. - ei itsestään selvää
Kannattaa mennä! Minun ei ole tarvinnut kuin kerran mennä kun vähäiset plakit ollaan poistettu aina tavallisella hammaslääkärireissulla. Mutta siellä oppi paljon uutta ja alkoi haluamaan hampailleen paljon parempaa. Sai kuulla neuvoja miten pestä hampaat oikeasti vahingottamatta kiillettä ja myös ruokavaliostakin puhuttiin. Siitä jäi tosi hyvä fiilis, kun sai kuulla niin paljon uutta infoa.
- Normitoimintaa
Siinä vaiheessa kun plakkia ja hammaskiveä alkaa kertymään enemmän eikä hammaslääkäri ehdi enää normiajalla puhdistamaan niitä, niin silloin siirretään hygienistille joka tekee perusteellisen puhdistuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094