Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms.
On tavallaan sellainen että tuntee olevansa erilainen kuin muut.
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
262
8386
Vastaukset
- Anonyymi
On heitä ja paljon.
- Anonyymi
miksei koskaan kysytä oman polkuPyöränsä kulkijoita
- Anonyymi
Kyllä sinulla, viestin aloittaja, on varmaan ns.kanssa-sisaria tai - veljiä. Ikä, elämäntilanne, koulutus, perhe /perheettömyys ym. on erilaisia. Jos oot aidosti liikkeellä kysymyksinesi, niin kai voit kertoa jotain lisätietoja.
- Anonyymi
No varmaan niitä on ja olen aidosti liikkeellä. Olen mies henkilö.
Jotenkin tuntuu että ikäisilläni ja ylipäätään kaikki ajattelee asiat eri tavalla kuin minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varmaan niitä on ja olen aidosti liikkeellä. Olen mies henkilö.
Jotenkin tuntuu että ikäisilläni ja ylipäätään kaikki ajattelee asiat eri tavalla kuin minä.Älä huoli on esim minä outo lintu erilainen.
- Anonyymi
Vaikka olen syntynyt iisalmessa ja asunut täällä suurimman osan elämästäni olen aina kokenut ulkopuolisuutta. Minulla on laaja kaveriverkko ja menneinä vuosikymmeninä olin paljolti näkyvillä näilläseuduin. Siinä sisäpiirissä meni hyvin aina. Silti en koskaan oppinut täysin tajuamaan ylä-savolaisia. Syy siihen on isältä saatu pohjoisen verenperintö. Isäni koki samoin. Pahansuopuus, kateus ja luontainen laiskuus hämmästyttää kun se on täällä niin yleistä. Nykyisin menee hyvin kun on tekemisissä vaan niiden muutamien yksilöiden kanssa, jotka tuntee samoin ja joiden kanssa homma toimii.
- Anonyymi
Jos olet työelämässä,niin kuinka pärjäät työkavereitten kanssa ?
- Anonyymi
Minulla aloittajalle ei ole laajaa kaveripiiriä ei oikeastaan yhtään kaveria, ne jotka ovat olleet joskus vähän niin kuin kavereita niin heidän harrastukset, autojen rassaus ja ylipäätään kaikki koneisiin ja moottoreihin keskittyvät harrastukset on tiputtanut minut pois niistä piireistä. Minä en viitsi kuluttaa aikaani rassaamalla vanhoja auton raatoja tai rälläämällä moottorikelkalla keula ylhäällä tms.
Minulla harrastukset saivat jotain muuta, minulle auto on vain kulkuväline. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tällä hetkellä työelämässä. Pakkohan se oli pärjätä työelämässä mutta en koskaan viihtynyt siinä porukassa joka lähes kaikki meni aina tupakalle ja siellä heittivät ns. läppää eli se oli sellaista tyhjän nauramista ja jauhamista. En kerta kaikkiaan sietänyt sitä ringissä "paskan jauhamista" ja rasistista puhetta yms
- Anonyymi
Tietoinen ja herkkä ihminen ymmärtää oman parhaansa ja siksi kokee hankalaksi nämä pinnalliset,omia etujaan ajavat ihmiset. Vaihtoehtoja on kaksi:joko kunnioittaa omaa hyvinvointiaan, pysyy erossa näistä pahaa oloa aiheuttavista tai sitten sopeutuu useimpien tavoin pinnalliseen ja vahingoittavaan kulttuuriin ja voi pahoin.alkaa myös levittää pahaa oloa ympärilleen,näitä on tämäkin paikkakunta tulvillaan. Työelämässä on jollain tasolla tultava toimeen,mutta voi rajata mihin ilmiöihin haluaa itsensä altistaa.
Voimia,pidä oma linjasi !Meitä on monia ja muutamat aidot ihmissuhteet/kaverisuhteet kyllä korvaavat läjän pinnallisia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikissa töissä ei ole työkavereita...
- Anonyymi
Pidättäydyppä jo edellistä sukupolvea leimaamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidättäydyppä jo edellistä sukupolvea leimaamasta.
Tarkennetaanpa että tämä kirjoitus oli arvostelu kirjoitukseen joka oli kirjoitettu 2024-12-22 14:27:52 tämänaiheen palstalle
- Anonyymi
Juuri näin eikä tarvitse enempää porukkaa ympärille. Mitään hännystelijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tällä hetkellä työelämässä. Pakkohan se oli pärjätä työelämässä mutta en koskaan viihtynyt siinä porukassa joka lähes kaikki meni aina tupakalle ja siellä heittivät ns. läppää eli se oli sellaista tyhjän nauramista ja jauhamista. En kerta kaikkiaan sietänyt sitä ringissä "paskan jauhamista" ja rasistista puhetta yms
Sama täällä...
- Anonyymi
Täällä samanlainen 👍🏻
- Anonyymi
🙂👍
- Anonyymi
Onko horoskooppimerkkisi kaksonen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan vaaka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan vaaka.
No onneksi et ole kaksinaamainen kaksonen 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö tuossa loppujen lopuksi perää että kaksoset on kaksinaamaisia. Ei pidä yleistää jos tuntee jonkun kaksinaamaisen kaksosen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oinas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ihan tosi iso ongelma itsesi kanssa.Hoet samaa joka keskustelussa. Loukkasiko kaksonen sinua niin syvästi.Voi raukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö tuossa loppujen lopuksi perää että kaksoset on kaksinaamaisia. Ei pidä yleistää jos tuntee jonkun kaksinaamaisen kaksosen.
Horoskoopithan ei ole enää vaikuttavia tekijöitä pitkäänaikaan olleetkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tunnen kaksi kaksinaamaista identtistä kaksosta
kaksinaamaisuus on siis nelinaamaista - Anonyymi
Minäkin olen yksin, mutta en yksinäinen. Asun täällä korvessa lähimmälle tielle on 3km, valtatielle 8km, lähin naapuri asuu 5km päässä kulkuvälineenä on auto, mönkijä, moottorikelkka ja muitakin koneita löytyy. Sähkön tuotan 5kw voimalalla ja lähellä virtaavasta joesta tarvittaessa vesiturbiinilla. Päivät menee etätöissä suunnitellessa erilaisia kompementteja eräälle yritykselle.
- Anonyymi
Kuudessa tunnissa 650 lukukertaa, mitä se kertoo iisalmelaisista?
- Anonyymi
Ja sinä olet yksi lukija kuudesta sadasta 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet yksi lukija kuudesta sadasta 🤣
Puolessa tunnissa tuli 100 lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä matemaatikko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän luku on aamuun mennessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä matemaatikko?
Ennemminkin kotikokki. Jouluksi teen madelaatikkkoa.
- Anonyymi
Se kertoo sen että aiheen otsikko herättää kiinnostuksen. Ei sen kummempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän luku on aamuun mennessä?
Mulla Tiktokissa katsojia yli tuhat.
- Anonyymi
Kiuruvetisiäkin on seassa..
- Anonyymi
Tuleeko kohta se kersisminaskustelu narsismikeskustelu
- Anonyymi
Tulossa on 🤣 älä hättäile istu mättäälle kuusenalle.
- Anonyymi
Älä sinä tule tähän ketjuun tuosta narsismista höpöttämään.
- Anonyymi
Tutkijoiden mukaan ihmiset ovat
tavallisesti onnellisia viettäessään aikaansa muiden kanssa, mutta hyvin älykkäät ihmiset poikkeavat tästä säännöstä. Tämä erikoinen havainto on heidän mukaan peräisin evoluutiosta.- Anonyymi
Onko huuli ollut silloin takaapäin kiiltävä ja kulmakarva ympäriinsä pöyheä.
- Anonyymi
No eikös tuo ole ihan päivänselvää että keskivertoa älykkäämmät eivät pidempään jaksa kuunnella ja ottaa osaa kaikenlaiseen diipadaapa keskusteluun mikä lähinnä koskee muista juoruilua ja vittui*ua muita kohtaan. Sehän on sitä tyypillistä keskivertoporukan ”hauskaa” ajanviettoa. Älykkäämpiä ei vois kiinnostaaa kovin pitkään. Tyhmien touhua sellainen.
- Anonyymi
No mistäköhän johtuis? Sekin ihan yksinkertaista eli älykästä kiinnostaa laajemmat kokonaisuudet jotka ovat siitä normiarjesta kauempana ja jotka ei vois tyhmempiä vähempää kiinnostaa. Eli ympyrät on näillä perusperteillä ja petroilla melko pienet ja arkiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikös tuo ole ihan päivänselvää että keskivertoa älykkäämmät eivät pidempään jaksa kuunnella ja ottaa osaa kaikenlaiseen diipadaapa keskusteluun mikä lähinnä koskee muista juoruilua ja vittui*ua muita kohtaan. Sehän on sitä tyypillistä keskivertoporukan ”hauskaa” ajanviettoa. Älykkäämpiä ei vois kiinnostaaa kovin pitkään. Tyhmien touhua sellainen.
Juurikin näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Mihinkähän suuntaan juurruttava kirjoitus.
- Anonyymi
Joo töissä piti tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Toisesta korvasta ulos.
- Anonyymi
Vaikka kuinka ei tulisi toimeen, niin huomenen toivotus ja työasioista keskustelu asiallisesti paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuinka ei tulisi toimeen, niin huomenen toivotus ja työasioista keskustelu asiallisesti paikallaan.
Vautsi luku on jo 1310 👍 on hyvä että meitä kommentoija riittää joka lähtöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vautsi luku on jo 1310 👍 on hyvä että meitä kommentoija riittää joka lähtöön.
Lienee tuo luku lukijoiden määrä. Kommentoijia vähemmän mutta aihe kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai näin on. Itse tämän ketjun aloittajan kyllä tulen toimeen kaikkien kanssa mutta se vaatii minulta aika paljon suodatusta.
Ihmisten käytös ja puheen aiheet eivät minua miellytä. Ei tarvitse miellyttääkään, jokainen tekee ja puhuu mitä lystää mutta siksi en viihdy työporukoissa.
- Anonyymi
Savolaisuutta pitää yrittää ymmärtää vaan, savo on ainoa paikka savolaisille, ei ne stadissa viihdy ja ei niitä hiffata siellä kun ne kiäntää ja viäntää puheissaan. Myös se suunnaton kateus ketä tahansa kohtaan, joilla on jotain maallista kertymää tai sitten on lukeneempi ja fiksumpi. Puhutaan pahaa yms. selkeää suoraa vastausta ei saa ja mitään järjellistä on turha savolaisilta odottaa, Suottaahan se ollakin vuan suattaapa olla olemattakii jotta tuota nii vuan tässä ja sillälaella jotennii ollaan ja männään päevä kerrallaan
- Anonyymi
Kommenttisi perustella olet itsekkin savolainen.
- Anonyymi
Tuota nyt tapahtuu ihan kaikkialla eli ei pidä savolaisia yleistää noin.
Olen tämän ketjun aloittaja.
Juuri tuota tarkoitan, tuollaisesta skeidan jauhamisesta en sitten tykkää yhtään.
Tasa-arvo on se mitä kannatan. - Anonyymi
Sukevalta erityisesti kotoisin...
- Anonyymi
Kirjoituskone vikainenko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituskone vikainenko.
Kokevalta sutoisin, virjoituskone kikainen.
- Anonyymi
Ihmiset savossa ovat pohjois-suomen puolustusmuuri, nykyisin sitä tuetaan vaikkapa kaikenlaisin vaikka minkälaisin kirjoituksin jopa etelän suunnaltakin.
- Anonyymi
Olet varmaan jo lapsesta asti kokenut ulkopuoleisuutta, se on tyypillistä ns.meidän laisille. Siis älä huoli.
Meidät helposti ymmärretään väärin juuri sen omatakeisen , nopean ajattelumme takia.. olen huomannut että älyämme asiat paljon aikasemmin kuin muut ja siksi riittannumme. Tämä siis yksi esimerkki.- Anonyymi
Tuota tunnistan itsessä ja melkein jokaisessa lapsessani. Toiseksi vanhin lapseni kertoi että koki jo lapsena itsensä ulkopuoliseksi ja erilaiseksi. Minulla myös ollut noin kymmenen vuotiaasta asti sellaisia tunteita. Se mikä oli hyväksi asuminen pienessä kylässä, liikunta ja luonnossa liikkuminen.
- Anonyymi
No olin "ulkopuolinen" koska asuimme niin korvessa, kavereita ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olin "ulkopuolinen" koska asuimme niin korvessa, kavereita ei ollut.
On aivan toista olla yksin , mutta ei yksinäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aivan toista olla yksin , mutta ei yksinäinen
Liikeyhteyksiäkö silmälläpitäenkö kirjoitettu.
- Anonyymi
Rähjä mikä rähjä eikä sille kukaan mitään voi vai voiko sittenkin?
- Anonyymi
Rähisten rähinään,rähinästä rähisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rähisten rähinään,rähinästä rähisten.
Nykyisin somessa jo sijaisilmoittatujinennekin oikeuksiatavoitteluahan teidän olisi pitänyt puoltaa jo paljon AIKAISEMMINKIN, eikä toimia odotusarvoin siten että pitkänajan kuluessa oikeuksia vaille jätetty olisi vaarasaa olla väkisintaivutettu sellaiseen käsityksen että kotirauhaoikeuksia hänellä ei ole sekä myöhemmin vaaraan että joutuu etniseksi vähemmistökansalaiseksi suomen natoon liityttyä. Kyllä se tänäänkin SUNNUNTAISIN oli havaittu ettei tarvitse kärsiä julkisillakaanpaikoilla kaikenmoisista ylireagoivasta MISTÄÄN kostomulkoilusta vaikka oikeuksia olisi vaadittukin. Kiistänettekin heti alussa että mikkään sellainen ei ole ollut millääntavoin tarkoituksennekaan. Ettekä ole nyt enää olekkaan innokas keskustelemaan horoskooppimerkeistä niinkään. Nyt ohitin teidät somejonossa vai. AJAKAA tarkemmin välipäivienaikana hiljaa pääskysiä takaapäin.
- Anonyymi
I hate everybody.
- Anonyymi
Miksi vihata. Jos on ns. ulkopuolinen ja viihtyy yksin niin ei pidä vihata muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vihata. Jos on ns. ulkopuolinen ja viihtyy yksin niin ei pidä vihata muita.
Ainut ryhmä jonka tunnistaa oman polkunsa kulkijoiksi, on paikalliset perussuomalaiset. Istuvat kokouksissa, vain saadakseen kokouspalkkiot. Ei aloitteita, ei minkäänlaista toimintaa kansalaisten hyväksi. Ei ollut edes yöpäivystyksen lopettamista vastaan, yhtäkäs puheen vuoroa. Kyllä äänet kelpasivat, täysiä virkamiesten puolustajia. Ilmankos, kun on kaupungin palkkalistoilla ja että saa pitää työpaikkansa. Tällaisia ei tulisi äänestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainut ryhmä jonka tunnistaa oman polkunsa kulkijoiksi, on paikalliset perussuomalaiset. Istuvat kokouksissa, vain saadakseen kokouspalkkiot. Ei aloitteita, ei minkäänlaista toimintaa kansalaisten hyväksi. Ei ollut edes yöpäivystyksen lopettamista vastaan, yhtäkäs puheen vuoroa. Kyllä äänet kelpasivat, täysiä virkamiesten puolustajia. Ilmankos, kun on kaupungin palkkalistoilla ja että saa pitää työpaikkansa. Tällaisia ei tulisi äänestää.
Siinä taas yksi ihminen jonka kanssa ei kyllä synkkaisi pätkääkään, tähänkin keskusteluun piti tuoda politiikka ja Perussuomalaiset, juuri tuollaiset jutut niin kuin valtavirran mukana menijöillä on. Toki on jokaisella oikeus ilmaista itseään kuten tahtoo.
Tuskin monikaan Perussuomalaisten kommentoivilla on edes tarkkaa ja selkeää käsitystä mikä on Persujen agenda. On vain tullut kaveripiireissä / keskustelupalstoilla tavaksi höpöttää tuota samaa mantraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli aikaisemmin yöpäivystystä mutta kun päivystäjiä ei ala ilmeisesti kiinnostanut niin, se muuttui sitten päiväpäivystykseksi 2016 - 2024. Yöpäivystystä ei liene katsottu jatkuvaksi tarpeelliseksi. Etelämpänä esim siili kuopio puhelinlaskua ei tule vielä niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyrjähtänyt Tunarikomukka löysi tiensä tänne. Kommunistit on tuhonnu maailmaa 10000000kertaisesti iisalmen persuihin nähden.
- Anonyymi
Mä näitä polkuja tallaan viimeiseen asti jne...
- Anonyymi
Kyllä meitä löytyy. Hyvin voin olla seurassa, mutta katselen vähän kuin ulkopuolisena kaikkea. Toisaalta, se on ihan mielenkiintoista välillä.
- Anonyymi
Näin se on minullakin. Olen kyllä hyvin sosiaalinen jos haluan. Yleensä aloitan juttelun tuntemattomienkin kanssa ja tulen hyvin juttuun mutta jos nyt ihan hakemalla hakisin jonkun kaverin itselleni niin tämän kaverin täytyisi olla valtavirrasta poikkeava. ..tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Yleensä samanhenkiset kasaantuu yhteen. Joten onko jossain vaiheessa lähtenyt väärille urille, elämä. Tietenkin tarpeeksi omalaatuinen ei oikein enää sovi mihinkään. Yhteistä voi löytää hitusen yhden jos toisenkin kanssa. Pienimmän yhteisen nimittäjän. Ja aina voi yrittää laajentaa omaa avaruuttaan. Menemättä sieltä missä aita on matalin.
- Anonyymi
Ei, näillä ihmisillä ei ole tarvetta alkujakaan olla porukoissa, vaan he viihtyvät omasta tahdostaan yksin. Toki on heitäkin joilla elämä mennyt miten on, mutta nämä aidosti erilaiset ja lapsesta asti olleet, eivät kertomustasi vastaa.
- Anonyymi
Olen introvertti ja tykkään siis nauttia elämästä rauhassa.
- Anonyymi
R.I.P
- Anonyymi
Niin minäkin, en kestä melua, vaan tarvitsen hiljaisuutta.Luonnosta saan voimia ja maadoitusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R.I.P
Kahdeksais sluts puolijan kierteillä D.
- Anonyymi
Pärjään aivan kaikkien kanssa mutta tunnen sielussani olevani jotenkin omanlainen. Enpä ole vielä kaltaistani tavannut. Ei ole välttis tavatankaan. Ystävä voi olla monille ihan näinkin. Ihania ihmisiä silti pilvinpimein🤷♀️
- Anonyymi
Minkähän sortin vertti lie semmoinen, joka ei toivota edes Huomenta työkaverilleen. Ja jos jotain kysyy,niin vastaa töykeästi. Mutta koskapa en ole hänen enkä muittenkaan psykologi, niin hoidan vaan oman leiviskäni. On kyllä kummempiakin nähty, ei se mtn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän sortin vertti lie semmoinen, joka ei toivota edes Huomenta työkaverilleen. Ja jos jotain kysyy,niin vastaa töykeästi. Mutta koskapa en ole hänen enkä muittenkaan psykologi, niin hoidan vaan oman leiviskäni. On kyllä kummempiakin nähty, ei se mtn.
Kyse lienee hänen omista ongelmistaan. Joista ei uskalla edes avautua. Pelko se on mikä tyhmäksi tekee.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on maininnut ettei työkavereilleen huomenta toivota ja vastaa töykeästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on maininnut ettei työkavereilleen huomenta toivota ja vastaa töykeästi?
Ihanpa omalle kohdalle sattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanpa omalle kohdalle sattu.
Paperin reunassa saattaa alkaa olemaan enemmän kohta niiden nimiä jotka ovat paperin teossa auttaneet.
- Anonyymi
Kun on saanut heikot eväät, niin on paljon mielekkäämpää viihtyä erakkona.
- Anonyymi
Työpaikalla vaan hankalia tuollaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla vaan hankalia tuollaiset.
Ai että sellaiset on työpaikan pahimpia jotka ei osallistu yhteisiin ns. läpänheitto hetkiin joissa jopa työkavereista heitetään rankkaakin läppää ja sitä pidetään huumorina.
Puolustin aina näitä joita vastaan huumorin varjolla heitettiin ikäviä juttuja vaikka näkee selvästi kuinka se haittaa kohdetta.
Olen aina puolustanut heikompia ja siinä joutuu itsekin sitten kohteeksi mutta minua se ei haitannut, päin vastoin. Varsinkin naisia ja maahanmuuttajia kohtaan tämä läpän heitto oli välillä hyvinkin asiatonta. Ei tosin face to face vaan enimmäkseen selän takana ja koko jengi kahvipöydän ääressä nauraa höröttää, eräällä työpaikalla tähän yhtyi jopa työnjohto, ylintä johtajaa myöten.
- Anonyymi
Arvasin minä miten tämä keskustelu tule jatkumaan.
Ärsyttää juuri tuollaiset olettamukset kuten tuo etten tervehdi aamulla työkavereita, ensinnäkin en ole töissä ja toiseksi aina olen tervehtinyt, en käsitä mistä joku tempaisi tuollaisen väitteen.
Lukekaa viestit ja sisäistäkää ne oikein ja miettikää millaisen vastauksen annatte.- Anonyymi
Monta monenlaista polkua on varrella tämän taivalluksen. Onko kohtalolla piuhansa joka säätelee polun kulkua? Lähtien taa tähtien. Joulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta monenlaista polkua on varrella tämän taivalluksen. Onko kohtalolla piuhansa joka säätelee polun kulkua? Lähtien taa tähtien. Joulua.
Omituisten otusten kerho. Minä olen kuulunut koko ikäni tuohon kerhoon.
- Anonyymi
En edes tiedä kuka olet. Kerroin vain esimerkin millainen omalle kohdalle sattui.
- Anonyymi
Olet siis psykiatrilla asiakkaana ja sairauseläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis psykiatrilla asiakkaana ja sairauseläkkeellä.
Kylläpä osasi nopeasti ja tarkasti arvioida voinnin ja terveydentilan ja eläkkeensyyn kuin rohkea bisnesmies ja vieläpä taktrisesti tänäänkin ja varsinkin silloin kun mielenterveyden nopeaan romuttumiseen syitä liikepaikoilta ei haettukaan. Jimmyn muistopäivän aikoihin myös ilveli.
- Anonyymi
Miksi et ole töissä?
- Anonyymi
Siis niinkuin kuka?
- Anonyymi
Ei tarvitse olla töissä mutta en ole Kelankaan piirissä. Pärjään omillani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla töissä mutta en ole Kelankaan piirissä. Pärjään omillani.
Eikä ihmisarvoja siitä katsella tulisi onko henkilö töissä vaiko ei.
- Anonyymi
Tervetuloa vasemmistoliittoon, demutkin käy. Otamme ilolla vastaan kaikki oudokit ja varsinkin työttömät ja niiden äänet, tietysti.
- Anonyymi
Ei maalisormi vipata, pysyn vaan sdp puolella mielummin.
- Anonyymi
Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki- Anonyymi
Minkävärinen puhelimentorvi DD.
- Anonyymi
Ulkopuolisuus, se, että ei koe saavansa yhteyttä muihin, johtuu yksinkertaisesti lapsuuden kehityksellisestä traumasta. Hakeudu psykoterapiaan, moni asia alkaa jäsentymään ja loksahtamaan paikalleen.
- Anonyymi
Ei tuo pidä paikkaansa kaikilla. Ei minulla aloittajalle ainakaan. Saan kyllä yhteyden ja saan kavereita jos haluan mutta pidempiaikaisia kavereita ei noin vain löydy, en kyllä ole etsinytkään ja en heihin törmää koska olen oman polkuni kulkija.
- Anonyymi
Moni luulee että minulle aloittajalle on ongelma ulkopuolisuuden tunne, ei minulla sellaista ole vaan tunnen olevani erilainen kuin ns. yleinen massa.
Ajatus maailmani on erilainen ja keskustelun aiheet ja mielipiteet. Aina kun jonkun kanssa juttelen jostain aiheesta niin näen tämän aiheen aivan eri kantilta.
Tuo aloitus on hieman harhaan johtava kun mainitsin että "en pärjää kenenkään kanssa" ..pärjään mutta väkisin, koska niin kuin sanoin, näkemykseni asioista poikkeaa lähes kaikkien kanssa ja olen oppinut etten ala aina kättä vääntämään asiasta joissa monet muut ovat eri mieltä, siksi yleensä porukassa olen se joka vetäytyy taka-alalle seuraamaan tilannetta. - Anonyymi
👍näin on.
- Anonyymi
Lääkitä itseänsä. Ohjattuja trippejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍näin on.
Ihan hauska, että kuvailette tekstiäni 'aivopieruksi'. Siis tuohan on ihan psykoterapian perusoppikirjoista mutta tietenkin olette paljon 'älykkäämpiä´ kuin tämän hetken tutkimustulokseen perustuva konsensus akateemisissa piireissä. Voisimme varmasti oppia paljon Teiltä, arvon Älykkäät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hauska, että kuvailette tekstiäni 'aivopieruksi'. Siis tuohan on ihan psykoterapian perusoppikirjoista mutta tietenkin olette paljon 'älykkäämpiä´ kuin tämän hetken tutkimustulokseen perustuva konsensus akateemisissa piireissä. Voisimme varmasti oppia paljon Teiltä, arvon Älykkäät.
Tsiisus tätä sun suppeaa näkökulmaa asioihin.. avarra vähän , kiitos.
- Anonyymi
Traumantekijöiden rajoittaminen ykkösenä, traumathan muuten vain toistuisivat mikäli mikään ei ole traumantekijöissä muuttunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsiisus tätä sun suppeaa näkökulmaa asioihin.. avarra vähän , kiitos.
Kenties sinä viisaampana voisit avata meille? Ilmeisesti tiedät jotain, mitä kukaan muu ei.
- Anonyymi
Niin oli kuulemma loksahtanut.
- Anonyymi
On todellakin. Ei jaksa ihmissuhteita kun ajattelen yleensä kaikesta erilailla. Olo on kuin avaruusoliolla 👽
- Anonyymi
Tämä tunne taitaa tarttua mutta niskasta kiinni ja eikun menoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tunne taitaa tarttua mutta niskasta kiinni ja eikun menoksi.
Ei kai vaan kuvitellut vuosittain laajemmin toimien luovansa edellytyksiä painostaakseen kansalaista luopumaan oikeuksista käyttämällä joulurauhaa suojavarjona etenkin, jos oli havainnut joidenkin siviilien keräävän rahaa syöpätutkimukselle avuksi. Entä auervyyhden ehtyminen, entä kun ulmalansaarentiellä ylinopeutta ei. On niitä sellaisiajouluja jätetty juhlimatta aikaisemminkin joissa sarvea liiaksi henkilöiden yksityiselämään liittyvistä asioista ja nykyisin voidaan jo todeta että melkein millätavalla tahansa liikaa sarvea. Normaalien ihmisten joulua kyllä mieluummin juhlitaan.
- Anonyymi
Avaruudessa on elämää
- Anonyymi
No todella on???
- Anonyymi
3 vrk ja yli 5238.
- Anonyymi
niih,se kertoo yksinäisyydestä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ja jutun aiheesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ole yksinäisyyttä jos on oman polkunsa kulkija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain vaiheessa taas omasta termoksesta pakko on.
- Anonyymi
Pärjään mutta nautin yksinolosta:)
- Anonyymi
Jos joutuu tekemisiin jonkun kanssa niin sitä tulee vaan stressiä.
- Anonyymi
Jossainvaiheessa spämisijät peruuttavat toimintaansa ja luopuvat peloittelusta että esim. koronanäyte otetaankin pyllystä.
- Anonyymi
Onko muita poikkeavia jotka ei pärjää muiden kanssa....onpa kysymys. Sellainen voisi olla myös yhteisö, kansa tai poliittinen puolue päättäjineen. Tarviiko esimerkkejä hakea....
- Anonyymi
Tuo aloitukseni oli hieman väärin muotoiltu.
Mutta sen olen itseäni huomannut että en "pärjää" ihmisten kanssa koska minulla on aivan eri ajattelutapa asioista.
Työkavereiden kanssa oli pakko tulla toimeen mutta oli paras kun myötäilin heitä ja olin enimmäkseen hiljaa. En viihtynyt niistä porukoissa mitkä työn lomassa ja tauoilla kokoontui juttelemaan politiikasta sekä rasistisia juttuja tai puhuivat selän takana joistakin työkavereista..ja minustakin, sen tiedän koska kerran kuulin heidän huomaamatta keskustelun. Kaikin tavoin olen erilainen. En alkanut teeskentelemään vaan olin oma itseni ja jokaisessa työpaikassa jäin ulkopuoliseksi muttase ei minua haitannut sillä keskityin työhöni 100% ja se tais joitakin ärsyttää.
- Anonyymi
Vihaan yhteiskuntaa, en luota kuin läheisiin.
- Anonyymi
Meistä ei koskaan tule läheisiä, joko vihdoinkin hyväksyt sen!
- Anonyymi
Sinä olet sitten oman polkusi kulkija mutta siihen on syy viha jota tunnet yhteiskuntaa vastaan.
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu millainen kukakin on?
- Anonyymi
Ei kuulukaan mutta saa täällä kertoa itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulukaan mutta saa täällä kertoa itsestään.
Onko syötti niin jo tärkeä tutkittaessa syöntiä.
- Anonyymi
Minä en koe olevani niin poikkeava, että haluaisin olla yksin. Kaipaan ikäiseni miehen seuraa ja halaamista hänen kanssaan. Jossain vaiheessa voisimme asua yhdessä.
- Anonyymi
En minäkään elä yksin vaikka olenkin aika totaalisesti oman polkuni kulkija.
Puoliso on mutta ei yhtään kaveria. Ei ole ollut koskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään elä yksin vaikka olenkin aika totaalisesti oman polkuni kulkija.
Puoliso on mutta ei yhtään kaveria. Ei ole ollut koskaan.Miksi valitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valitat?
No ei tuo ole mitään valittamista. Käsityöt väärin. Totean vaan omaa tilannetta mihin olen hyvin tyytyväinen ja uskon että on samanlaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Itse kyllä pystyn olemaan ihan sosiaalinen, mutta usein miten en nauti siitä pätkääkään. Monesti koen vaikka kyläilyt ja työkavereiden jaarittelut raskaiksi. Ja mietin että mieluummin tekisin jotain muuta. Osa vielä jarruttaa työntekoa jatkuvalla paskan jauhamisella.
- Anonyymi
Onhan sitä monenmoista mulkoilijaa ja tiuskijaa nähty tässä. Mutta käytöstavat työmaallakin sentään.
- Anonyymi
Aivan samalla tavalla koin työpaikalla olemisen
- Anonyymi
Olet aivan samanlainen kuten minä.
- Anonyymi
Itsekkin outo lintu ja aina viihtynyt yksin.
Mutta silti tarvittaessa erinomainen luomaan sosiaalisia suhteita tarvittaessa. - Anonyymi
Soon niin ,että jokainen "taaplaa" tyylillään niinkuin tykkää ja miten viihtyy, on aina oma valinta ja pitää ollakin ! Joka ihmises on omat huonot ja hyvät puolensa ,, tayvellistä ei synny maailmaan , kuha rauhassa saa elää ja valita elämänsälaadun ,se riittää .
- Anonyymi
Ei ole kahta samanlaista tiesitkö sen?
- Anonyymi
Yksin olemisen taito on keskeistä rakastamiselle.
Kun osaamme olla yksin, emme ole riippuvaisia toisista..- Anonyymi
Minäkin viihdyn yksin, mutta osaan käyttäytyä työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin viihdyn yksin, mutta osaan käyttäytyä työpaikalla.
Kaikkihan täällä kirjoittelevat osaa käyttäytyä työpaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan täällä kirjoittelevat osaa käyttäytyä työpaikalla.
Yhden oman polkunsa kulkijan viesti poistettiin palstalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kysymyksessä kaksonen?🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä kikattaja Kumpi vai Kampi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kysymyksessä kaksonen?🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan kaakattaja kaksonen 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet kinkun sulatellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan Jeesus, on sinulla kysymykset 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan Jeesus, on teillä kysymykset 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaakanako oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaakanako oot?
En ole kovinkaan kaakana 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse aloittanutkaan kinkun syönti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaakanako oot?
Kaakana asun ja metsikössä kaakattelen niinkuin sinäkin. Oletko käynyt kylillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaakana asun ja metsikössä kaakattelen niinkuin sinäkin. Oletko käynyt kylillä?
Piekana sentään, en ole.
- Anonyymi
Nepsy varmaan.
- Anonyymi
Kun en ole psykiatri, vaan ihan tavallinen duunari. Antaapa eukon tupsuilla vaan.
- Anonyymi
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Hupsun tupsu 🤣🤣
- Anonyymi
Kun nykyisin työelämässä pitäisi osata näköjään kaikki kielet ja tuntea koko autismin kirjo.
- Anonyymi
Asiakaspalvelu ei ole kaakattajan parhaita puolia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakaspalvelu ei ole kaakattajan parhaita puolia.
Kaksonen onkin kaksinaamainen 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksonen onkin kaksinaamainen 🤣🤣
Enkeli edessäpäin takanapäin mankeli 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mankeli
Ei mene minun jakeluun tuo että ihmistä verrataan mankeliin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten käy kun enkeli roudataan mankelin läpi 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy kuinka koska enkeli on mielikuvitus hahmo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edessäpäin edelleen enkeli🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edessäpäin edelleen enkeli🤣
Holy Kelly Angelman 😇
- Anonyymi
Aloittaja kuvittelee olevansa jokin erityinen, mutta on ihan tuiki tavallinen taaplaaja, eikä eroa yhtään mitenkään kaltaisistaan tolloista.
- Anonyymi
Täällä ei ole muita rivitallukoita kuin sinä.
- Anonyymi
Samat sanat myös sinulle taaplaaja.
- Anonyymi
Kai sitä nyt on kun muut kummastelee.
- Anonyymi
Niinhän sinä luulet, en ole erikoinen vaan ERILAINEN.
Ne kun on kaksi eri asiaa. - Anonyymi
Siksi olen erilainen kun en lähde mukaan tuollaiseen ns. läpän heittoon.
Tuollaista esiintyy työpaikoillakin kun jostain työkavereista vitsaillaan vaikka se kohdehenkilöstä tuntuu jo kiusaamiselta kun sitä jatkuu viikosta toiseen ja kuukaudesta vuosiin. - Anonyymi
Lääkitys on kohdallaan 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkitys on kohdallaan 🤣🤣
Oletkos jo sinä lääkkeistä toipunut? 🤣🤣
- Anonyymi
Tuli julma pomo ja vei ihastuksesi kohteen pois luotasi työpaikalta ja laittoi tilalle toisen, yhyy! Syytä pomoa,älä minua, en ole väkisin ängennyt, pomo määräsi.
- Anonyymi
Mutta tottakai nuori tatuoitu nainen näyttää paremmalta kuin tämmöinen vanhempi boomeri. Ei se mitn, töitä on tultu tekemään ,eikä suuta soittamaan. Jos ei sano edes Huomenta, niin siinäkin säästää kolme sekuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tottakai nuori tatuoitu nainen näyttää paremmalta kuin tämmöinen vanhempi boomeri. Ei se mitn, töitä on tultu tekemään ,eikä suuta soittamaan. Jos ei sano edes Huomenta, niin siinäkin säästää kolme sekuntia.
Kauneus on katsojan silmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä.
Sisäinen "kauneus" on ulkoista kauneutta tärkeämpi. Meikillä saa rupikonnankin näyttämään prinsessalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäinen "kauneus" on ulkoista kauneutta tärkeämpi. Meikillä saa rupikonnankin näyttämään prinsessalta.
🎯🎯🎯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🎯🎯🎯
Kaappi on ahdas paikka ihmisen olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaappi on ahdas paikka ihmisen olla.
Entäs on 60 neliöinen kaappi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs on 60 neliöinen kaappi.
Sielläpä tuota olisikin lääniä opiskella,kuinka työpaikalla käyttäydytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käyttäydytä mitenkään kun ei tarvitse käydä töissä KELA elättää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käyttäydytä mitenkään kun ei tarvitse käydä töissä KELA elättää
Ihmekkös tuollaista kulkijaa🤣☀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmekkös tuollaista kulkijaa🤣☀️
En minä ole mikään kulkija, en liiku mihinkään, kotona olla möllötän. Minä oon möllöttäjä en kulkija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan harmi sinällään jos tulee asiaton käytös ilmi henkilöllä, jolla koeaika päällä. Ja sehän tulee jollakin kohtaa. Pienemmistäkin aiheista on tullut koeajan purku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan harmi sinällään jos tulee asiaton käytös ilmi henkilöllä, jolla koeaika päällä. Ja sehän tulee jollakin kohtaa. Pienemmistäkin aiheista on tullut koeajan purku.
Mistä tuo "asiaton käytös" on tullut tähän viestiketjuun?
Ei aloituksessa mitään sellaista käsitelty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tuo "asiaton käytös" on tullut tähän viestiketjuun?
Ei aloituksessa mitään sellaista käsiteltyKaksonen siellä höpisee asiattomasta käytöksestä kun oma käytös on asiatonta.
- Anonyymi
Oman polkunne kulkijat! Mitä harrastatte?
- Anonyymi
Ihan tavan harrastuksia liikuntaa, käsitöitä, lasten kanssa touhuamista ulkona ja mitä nyt kotitöiltä ja lastenhoidolta jää aikaa.
- Anonyymi
Minulla on metsässä yksin samoilu. Lukeminen, sähkökitara., pyöräily...eli kaikki harrastukset yksilölajeja.
- Anonyymi
Tantraa, joogaa, meditaatiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tantraa, joogaa, meditaatiota.
Kyllä meitä on joka lähtöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meitä on joka lähtöön.
No mitäs itse harrastat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs itse harrastat?
No en ainakaan ole kailottaja kaksonen 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ainakaan ole kailottaja kaksonen 🤣🤣
Oliko se nainen kun sinä olet noin kovasti ärsyyntynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se nainen kun sinä olet noin kovasti ärsyyntynyt.
Naikkoset kailottaa 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naikkoset kailottaa 🤣🤣
Naisen kailotuksen hiipuminen on musiikkia miesten korville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mutta ei usein naisen kailotus hiipuu miehen itsemurhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijän kuorsaamisen loppuminen on musiikkia naisen korville.
Kuorsaaminen loppuu parhaiten kun heittää ukon ja tavarat ulos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mutta ei usein naisen kailotus hiipuu miehen itsemurhaan.
Heikko mies silloin kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuorsaaminen loppuu parhaiten kun heittää ukon ja tavarat ulos.Jos on ukko kuinkakin rakas, kannattaa ensin hakea snorkkeli telkkarista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on ukko kuinkakin rakas, kannattaa ensin hakea snorkkeli telkkarista.
Kannatta käydä myös optikolla jos luulet näkeväni kirjoitusvirheen ylläolevassa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18778078/silmalasit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatta käydä myös optikolla jos luulet näkeväni kirjoitusvirheen ylläolevassa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18778078/silmalasitÄlä ota enää! Terveisin Lentoonlähtöemäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuorsaaminen loppuu parhaiten kun heittää ukon ja tavarat ulos.Mites jos kuorsaava osapuoli on nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites jos kuorsaava osapuoli on nainen?
Muijan kuorsaaminen loppuu parhaiten kun heittää akan ja tavarat ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikko mies silloin kyseessä.
Miehet onkin perinteisesti olleet se heikompi sukupuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen louhiva dominahtava viljelynjälkeinen poiminta mutta, ei psykopaattia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo on niitä kesän pieleen menoa valmistelevia kilpakirjoituksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naikkoset kailottaa 🤣🤣
Nuoret naikkoset käyttävät vanhempia miehiä hyväkseen ja etsivät elämäänsä luksusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret naikkoset käyttävät vanhempia miehiä hyväkseen ja etsivät elämäänsä luksusta.
Vanhat sedät ovat niin rakkauden sokaistuneita nuoremmista naisista että eivät huomaa miten nämä vain käyttävät hyväksi heidän anteliaisuuttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekotapa vain vaihtunutko DDD
- Anonyymi
Tulisit sieltä kaapista ulos, kuten muutkin homoseksuaalit.
- Anonyymi
Ei sitä kaikki ole huomaavinaankaan vaikka tuokin saattaa olla epäsuora vikittelyviesti.
- Anonyymi
Oman polkunsa kulkijoita?
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010935354.html
HYVÄ OLO
Koteihinsa kadonneet
Parikymppinen Jutta haluaa ostaa oman saaren, jotta hän voi erakoitua rauhassa. IS jututti suomalaisia, jotka eivät poistu kotoaan juuri koskaan- Anonyymi
Monenlaista kulkijaa on. Jotkut eivät taas viihdy sisällä kuten minä.
- Anonyymi
Mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti....
- Anonyymi
Kun silloin tunnustaneet tietävänne ette.
- Anonyymi
Olen Rölli ja metsässä asustelen tippitappi...pimeässä tallustelen.
- Anonyymi
On pottukoira...aito spurgu-tv jäsen....
- Anonyymi
Mikä juttu se oli, että kun Pirkkis oli nukkunut, niin Potun kikkeli oli käynyt Pirkkiksen suussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juttu se oli, että kun Pirkkis oli nukkunut, niin Potun kikkeli oli käynyt Pirkkiksen suussa?
Olisiko tuossa videossa ollut pätkä mutta jospa se on leikattu pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se video on nähtävänä ylilaudalla. Tosin kikkeli vielä käsivarren mitan päässä suusta.
Ylilauta numero 829. Vihreä teksti kun alkaa kun vierittää alaspäin niin siinä alussa videon linkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se video on nähtävänä ylilaudalla. Tosin kikkeli vielä käsivarren mitan päässä suusta.
Ylilauta numero 829. Vihreä teksti kun alkaa kun vierittää alaspäin niin siinä alussa videon linkki.Mutta mikäpä tuossa jos tuollaisesta tykkää niin antaa mennä vaan. Tosin toinen kun nukkuu niin hieman arveluttavaa mutta jospa pirkkis tuollaisen hyväksyy nukkupa tahi ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla siitä jutusta varmuuskopio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylilauta numero 829. Vihreä teksti kun alkaa kun vierittää alaspäin niin siinä alussa videon linkki.Pieni on pippeli pulskalla pojalla, vaikka omien puheidensa mukaan termospullon paksuinen:
https://bunkr.fi/f/TKaZgzr0weqFc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni on pippeli pulskalla pojalla, vaikka omien puheidensa mukaan termospullon paksuinen:
https://bunkr.fi/f/TKaZgzr0weqFcTuo linkki avaa mainokset mutta kun peruuttaa ja kokeilee uudelleen tuosta valkoisesta nuolen päästä niin videon pätkä lähtee pyörimään.
Vähän epäilen että onko tuo video aito? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni on pippeli pulskalla pojalla, vaikka omien puheidensa mukaan termospullon paksuinen:
https://bunkr.fi/f/TKaZgzr0weqFc..ja kissan pään kokoinen ##rska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://bunkr.fi/f/TKaZgzr0weqFcPottu on hieman niin kuin oman polkunsa kulkija.
Kuka uskaltaa tehdä itsestään tuollaisia julkisia videoita eikä häpeile mitään, kuvaa videota siitäkin kun käy aamu##skalla.
Minulta tuo ei onnistuisi. En voisi tehdä tuollaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://bunkr.fi/f/TKaZgzr0weqFcOhhoh!! Onpas poijjaalla kujeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://bunkr.fi/f/TKaZgzr0weqFcKyllä tällaisella katsojia saa.
- Anonyymi
moi oon erakko (joka tosin kaipaa välillä nähdä ihmisiä että suuntaan esim kauppaan jossa nään ihimisiä tai lähden automatkareissulle jossa pysähdyn jonneki huoltoasemalle kahaville). Ei kait paljoa ole vahvasti oman tien kulkijoita. Oman tien kulkijoita on kyllä paljo mutta vahavasti oman polun tallaajia on sitten vähemmä ja myö oon semmonen että miten nyt kuvailisin itteeni että mökittynyt lähinnä 24/7, mut toki kaupassa asioin mutten tapaile ihmisiä. Ihmisiä en ole tapaillut noin 27 vuoteen ja oon iältäni vähän yli 40 vuotias. En ole koskaan edes kokenut yksinäisyyden tunnetta . En asu yksin vaan isäni kanssa. Työelämässä oon ollut noin 20 vuotta mutta vähemmässä määrin.
mun kohralla tämä elämäni vahvasti oman tien tallaajana on seurausta kait tietyistä syistä kuten mieleeni nyt tulee äkkiseltää nää seuraavat ;
1.henkisen väkivallan uhri kaikki kouluvuojet (10 vuotta koulua tai vähän yli 10 vuotta jos kerhoaika lasketaan mukhaan!)
2.erakkoluonne syntyessään
3.moniongelmainen mielenterveysongelmia potenut , oikeastaan ihan pikkutenavasta asti
4.Syntynyt myös erilaiseksi sillä esim joku voi pitää mua outona vaikka en ole outo vaan sattunut vuan synthyyn erilaiseksi
5.erikoinen älykkyystaso eli suatanpa olla huippuälykäs mutta myös supertyhymä
6.superarka
7.super-ujo, ihan sairaan ujo
8.pelkotiloja, mutta hallinassa siten ettei ole isompaa kriisiä ollu koskaan enkä koskaan ollu pakkohoidossa enkä ympäristölle ollut ikinä vaarallinen ja mulla on esim todettu lievä skitsofrenia
9.perinnölliset tekijät = molemmat vanhemmat joilta geenien mukana tullut traumat lähinnä
10.epäsosiaalinen kuten heikko kyky jutella ihmisten kanssa ja välillä sanat takertelee että suatan sannoo vähän oudosti että heikot puheenlahjat(osaan kyllä puhua selvästi mutta....)
11.sosiaalisissa tilanteissa jökitystilanne joka voi johtaa puhumattomuuteen, jopa mykkätilaan ja siihen että alan tuijottaa ihmisiä liikaa koska koen että ihmiset vahtaa mua normaalia pitempään
asun maaseuvulla ja voisin asua vaikka iha korpimetsässä keskellä ei mittään ja toisaalta houkuttas asua ilman sähköä että nakkaisin helevettiin kaikki sähkölaitteet ja rakentaisin korpeen korpimettään pikkutalon jota lämmittäisin puilla ja ehkä hommaisin lampaita ja sikoja joitakin ja hommaisin metsästyskortin tai jos en metsästyskorttia hommais niin ainaki aloittaisin kalastusharrastuksen että hommaisin piäasiallisesti safkan järvestä kalan muodossa ja en omistais ennää autoakaan että iliman autoa oisin ja ilman kännykkää vaikka kännykkä on tietenki tärkeä että jos esim tulee sairauskohtaus niin kännyä tarvittas mut voisin nakata sen pois kokonaan ja se miten kävisin kaupassa niin kesäisin joko jalkaisin tai pyörällä ja talavella jalkaisin tai potkukelkalla, mikä ettei pyörällä jos ei hirmuinen pakkanen ole.
mielipiteet että oonko niissä omia latuja kulukeva nii sitä en ossoo sanua oikein, en kait vaan yleensä oon maltillisella linjalla mielipitteissä eli lähinnä keskusta-ajattelija .- Anonyymi
Sama juttu mulla. Koulussa kiusattiin niin siksi ehkä ei ole minulla kavereita koska en vaan halua. Vaikka joskus on ollut tilanteita harrastusten ym kanssa niin että jonkinlainen kaveri löytynyt mutta se on lopahtanut aika lyhyeen ja syy on minun, jokin osa minussa sanoo että EI!
Siksi harrastuksen on sellaisia joihin en ketään muuta tarvitse. - Anonyymi
Ujoudesta pääsee irti kun on sinut itsensä kanssa ja ajattelee että minä olen minä ja ajatelkoot muut mitä lystää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ujoudesta pääsee irti kun on sinut itsensä kanssa ja ajattelee että minä olen minä ja ajatelkoot muut mitä lystää.
pakko vastata tuohon eli että mää kyllä ooon toisaalta ihminen joka ei piittaa muiden mielipiteistä että jos joku ei pijä musta niin mulle yks hailee mutta toisaalta oon kyllä ujo, että on se ihan totta että olen ujo mutta se että kaupassa saatan joskus hermostua jos joku vahtaa mua hieman kylmällä tai ilkeällä tuijotuksella ja jopa nauravanoloisella tuijotuksella niin kyllä se voi minuun henkisesti nakertaa sieluain, mutta kyl siitä pian toipua kun läksiä kottiin ja kuunnella musaa tai sulkea kaikki laitteet ja olla hiljaisuudessa tai lähtee kävelylenkille tai muuta pikkutoimintaa oman voinnin mukkaan.
mutta siis joo hieman ristiriitaisen outoa on se että toisaalta myö oon ihminen joka ei piittaa mitä muut ajattelee minusta.
Mä usein ajattelen näin "mä elän vaikka piruuttani ja tervehdin niitäkin jotka ei pidä minusta ja jotka ei tervehdi minua niin tervehdin silti niitä vaikka piruuttani" että ei vois vähempätä kiinnostaa mitä tuumaavat minusta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pakko vastata tuohon eli että mää kyllä ooon toisaalta ihminen joka ei piittaa muiden mielipiteistä että jos joku ei pijä musta niin mulle yks hailee mutta toisaalta oon kyllä ujo, että on se ihan totta että olen ujo mutta se että kaupassa saatan joskus hermostua jos joku vahtaa mua hieman kylmällä tai ilkeällä tuijotuksella ja jopa nauravanoloisella tuijotuksella niin kyllä se voi minuun henkisesti nakertaa sieluain, mutta kyl siitä pian toipua kun läksiä kottiin ja kuunnella musaa tai sulkea kaikki laitteet ja olla hiljaisuudessa tai lähtee kävelylenkille tai muuta pikkutoimintaa oman voinnin mukkaan.
mutta siis joo hieman ristiriitaisen outoa on se että toisaalta myö oon ihminen joka ei piittaa mitä muut ajattelee minusta.
Mä usein ajattelen näin "mä elän vaikka piruuttani ja tervehdin niitäkin jotka ei pidä minusta ja jotka ei tervehdi minua niin tervehdin silti niitä vaikka piruuttani" että ei vois vähempätä kiinnostaa mitä tuumaavat minusta .Mistä tiedät että kaupassa joku tuijottaa sinua nauravan oloisesti?
Jospa hän katsoo muuten vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä usein ajattelen näin "mä elän vaikka piruuttani ja tervehdin niitäkin jotka ei pidä minusta ja jotka ei tervehdi minua niin tervehdin silti niitä vaikka piruuttani" että ei vois vähempätä kiinnostaa mitä tuumaavat minusta .Mistä tiedät että joku ei pidä sinusta?
- Anonyymi
Oikeinkirjoitusta voisit opiskella niin olisi helpompi lukea juttujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että joku ei pidä sinusta?
ja kuulimme isä ja minä kerran kun naapuri leidi puhui paskaa meistä että minä ja isä korotimme ääntämme ja sanoimme "kyllä tänne kuuluu hyvin" että on aika outoa minusta kun tässä ihmettelette sitä että ihmiset eivät inhoa toisia että kyllä se on hyvinkin yleistä tuollainen että jotkut on ns vihaajia ja paskanjauhajia että monta esimerkkiä voisin kertoa 42 elinvuoteni aikana, mutta semmosen asenteen ollaan isäukon kanssa otettu ettei se meitä romahduta kokonaan. Joskus se voi kyllä vituttaa että verenpaine nousee.
Ihmettelen kyllä jos moni luulee että me ihmiset elämme muka jossain onnellisuus-kuplassa&me ollaan kaikkien kavereita-kuplassa että kaikki ollaan toisten kavereita mutta se ei todellakaan mene noin. Paskanjauhajia on aina ollu ja tulee olemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuosta nyt selvää saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mä pane painoarvoa nettikeskusteluissa oikeinkirjoittamiseen. jos pitää päteä niin kouluissa äidinkieleni oli aina korkeinta mahdollista tasoa että veikkaan että murteilla kirjoittaminen on tässä nyt se syy, ettet ymmärrä mun tekstiä tai virhe siellä ja täällä (kuten esim pilkku väärässä paikassa tms) mutta monilla ihmisillä nettikirjoittamisessa tulee virheitä koska emme jaksa panostaa täysillä kirijottamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että joku ei pidä sinusta?
mut kyllä varmaan myös henkinen sairasteluni voi aiheuttaa paljonkin sitä että ylitulkitsee ihmisten eleitä ja katseita että kun on kokenu sitä henkistä väkivaltaa kouluissa jossa mulle naurettiin, aliarvioitiin, suljettiin pois ryhmistä, mitätöitiin, pilkattiin ja syrjittiin niin se on jäänyt sillai mieleen että voi olla että sitä on itse väärässä mutta ainakin eräs kiusaajani niin hän nauroi minulle aina kouluissa niin hän edelleen nauraa minulle kun näkee mut kaupungilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mä pane painoarvoa nettikeskusteluissa oikeinkirjoittamiseen. jos pitää päteä niin kouluissa äidinkieleni oli aina korkeinta mahdollista tasoa että veikkaan että murteilla kirjoittaminen on tässä nyt se syy, ettet ymmärrä mun tekstiä tai virhe siellä ja täällä (kuten esim pilkku väärässä paikassa tms) mutta monilla ihmisillä nettikirjoittamisessa tulee virheitä koska emme jaksa panostaa täysillä kirijottamiseen.
Niinpä näyttää olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä näyttää olevan.
ai mitä siis murteetko tässä sekoittaa pakkaa nyt vai mikä?? No samapa tuo. Hyvä että jotkut ees ymmärtää mitä mie kirijoitan hahha! =)
rento elämä jos ei stressaa kirjottamisesta että miten pitää kirjottaa vaan tärkiämpää on elää elämää sillai rennosti mitä mä nyt itse silti välillä stressaan muitten katsomisista joita ylitulkitsen että kyllä jokaisella on omat ristinsä tässä elämässä että tuskinpa kukaan 24/7 ruusuilla tanssia XD hah!
ja on meitä ihmisiä monneen junnaan =)
sehä se täsä rikastuttaa mualimaa että on monenlaisia ihmisiä. Samassa veneessä sitä kaikki olemme loppupelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä näyttää olevan.
vai oisko mun kirjoitustekniikka/tapa se mikä sekoittaa ajatukset?? Voi olla nimittäin että kirjoitan vähän erikoisesti mut sen voi selittää neurologisesti poikkeavat aivoni ehkä vaikka en mä voi sanoa että mul on neurologisia ongelmia koska ei muistaakseni niitä minulle ole koskaan diagnosoitu koska ei olla tehty laajempaa tutkimusta paitsi että eräs psykiatri meinas että olen aspergerin kirjoilla oleva . Neurologisesti poikkeavat ihmiset poikkeavat muista normaaleista kuten esim joku erikoinen viestintätapa, puhetapa, eleet ja esim se että aspergerit muun muassa ei katso mielellään silmiin jne.
jos kiinnostaa niin kannattaa käyvä lukemassa googlesta tietoa erilaisista neurologiaa sairastavista ihmisistä.
Se on varmaa että minä jokatapauksessa synnyin tähä maailmaan erilaisena sillä ihan naapurin pennut sen muistaa kun about 4-vuotiaana aloin höpöttää erikoisia kommentteja naapurin lapsille ja sama kuvio jatkui myöhemmin ja vielä nykyäänkin mä esim täällä kotona höpötän aika usein kummallisia juttuja ja isällä riittää ainaki ymmärrystä vaikkei aina meinaa sietää mun ufojuttuja! Hahha! on ainakin nauruntäyteistä tää elämä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Varsinkin jos näpyttelee viestin kännykällä niin kännykkä voi muuttaa sanoja kun ei viitsi tarkistaa viestiä ennen lähettämistä sekä voi tulla näppäily virheitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Varsinkin jos näpyttelee viestin kännykällä niin kännykkä voi muuttaa sanoja kun ei viitsi tarkistaa viestiä ennen lähettämistä sekä voi tulla näppäily virheitä.
en käytä kännykkää eli en kirjoita tekstiä kännykällä ja yleensäkin minusta tärkeämpää on viestin sisältö kuin kielioppi että ne jotka pätemässä kieliopista niin viilaavat pilkkua. Elämässä oikeinkirjoitus on pikku-pikku asia isossa maailmassa. Tärkiämpää on iha muut seikat =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en käytä kännykkää eli en kirjoita tekstiä kännykällä ja yleensäkin minusta tärkeämpää on viestin sisältö kuin kielioppi että ne jotka pätemässä kieliopista niin viilaavat pilkkua. Elämässä oikeinkirjoitus on pikku-pikku asia isossa maailmassa. Tärkiämpää on iha muut seikat =)
Viilaat pohojammuan murteella vua haettaako tuo kettää olettaisin 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viilaat pohojammuan murteella vua haettaako tuo kettää olettaisin 😀
Tuo murre viittaa tosiaan Pohjois-Pohjanmaan murteeseen tai osittain Oulun murteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai oisko mun kirjoitustekniikka/tapa se mikä sekoittaa ajatukset?? Voi olla nimittäin että kirjoitan vähän erikoisesti mut sen voi selittää neurologisesti poikkeavat aivoni ehkä vaikka en mä voi sanoa että mul on neurologisia ongelmia koska ei muistaakseni niitä minulle ole koskaan diagnosoitu koska ei olla tehty laajempaa tutkimusta paitsi että eräs psykiatri meinas että olen aspergerin kirjoilla oleva . Neurologisesti poikkeavat ihmiset poikkeavat muista normaaleista kuten esim joku erikoinen viestintätapa, puhetapa, eleet ja esim se että aspergerit muun muassa ei katso mielellään silmiin jne.
jos kiinnostaa niin kannattaa käyvä lukemassa googlesta tietoa erilaisista neurologiaa sairastavista ihmisistä.
Se on varmaa että minä jokatapauksessa synnyin tähä maailmaan erilaisena sillä ihan naapurin pennut sen muistaa kun about 4-vuotiaana aloin höpöttää erikoisia kommentteja naapurin lapsille ja sama kuvio jatkui myöhemmin ja vielä nykyäänkin mä esim täällä kotona höpötän aika usein kummallisia juttuja ja isällä riittää ainaki ymmärrystä vaikkei aina meinaa sietää mun ufojuttuja! Hahha! on ainakin nauruntäyteistä tää elämä!Mitäpä tuo haittaa. Ei minua ainakaan. Ei ihmisten tarvitse olla samanlaisia ja kuka määrittelee millainen ihminen on normaali.
- Anonyymi
On koska harrastukset yksipuolisia painojälki vain toisella puolella jos sielläkään.
- Anonyymi
Hyvinkin oloinen olo ja tuntuu kuin niin olisi tarkoitettu. Vain yksipuolisia yksipuolinen sivu käytössä.
- Anonyymi
Muiden polut vieraampia siltä tuntuisi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730