Tähän ketjuun upeimpia naisia, kuvalinkit ja perustelutkin käy!
Ei tarvitse olla lesboja.
Omia suosikkejani mm. Mila Kunis, Aahlääh!
Kauneimpia julkkisnaisia
82
1335
Vastaukset
- petite jolie
Angelina Jolie
- LesbianW.
Mä voisin lataa pöytään kaikki kolme ihanaa Eevaa:)
Efva Attling
Eva Dahlgren
Eva Wahlström - Marsustaja
Esim. Eva Green ja Cate Blanchett!
- mimiwo
Shailene Woodley ja Lana Parrilla! Ehkä upeimmat naiset koko maailmassa.
- HHJJ
Demi Lovato
http://www.google.fi/search?q=demi lovato really don't care music video&tbm=isch&revid=1378991788&oq=demi lovato really don't care music video&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...0.0.1.1387.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..34.mobile-heirloom-serp..0.1.256.l7MKM15giaI
http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/250/815/6/S2508156/slug/l/screen-shot-2014-03-27-at-11-46-49-am-1.jpg
Pink
http://www.blogcdn.com/slideshows/images/slides/250/815/6/S2508156/slug/l/screen-shot-2014-03-27-at-11-46-49-am-1.jpg- q789
HHJJ kirjoitti:
Tämä siis Pink
http://www.google.fi/search?q=Pink live 2013&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=RHs1VNnNOOu9ygO5z4DQDA&ved=0CAYQ_AUoAQ#Todella ruma nainen, varsinkin ilman meikkiä. Ei ole siroja kasvonpiirteitä nähnytkään.
- Latina-Arabic
q789 kirjoitti:
Todella ruma nainen, varsinkin ilman meikkiä. Ei ole siroja kasvonpiirteitä nähnytkään.
Salma Hayek,siinä teille todellista kauneutta.
- hyiyökensyö
q789 kirjoitti:
Todella ruma nainen, varsinkin ilman meikkiä. Ei ole siroja kasvonpiirteitä nähnytkään.
Mä en oo koskaan tajunnu, että mikä Pinkissä viehättää.
- Miksköhän
hyiyökensyö kirjoitti:
Mä en oo koskaan tajunnu, että mikä Pinkissä viehättää.
Mä taas en tajua, miksi tähän keskusteluun täytyy laittaa näitä negatiivisia kommentteja.
- nanuna
q789 kirjoitti:
Sirot ja terävät kasvonpiirteet on musta epämielyttävän näköset. Pink sen sijaan... nam.
- Rererere
Hayden Panettiere. Uuuuh
- Burn burn
Audrey Hepburn!
- .................
Komppaan, audrey hepburn. Lisäksi twiggy ja debbie harry nuorina. Maja ivarsson.
- tunnistin sinut
................. kirjoitti:
Komppaan, audrey hepburn. Lisäksi twiggy ja debbie harry nuorina. Maja ivarsson.
Debbie Harry vanhempana ja likainen Harry.
- HotJenni
Jenni Vartiainen
- kottoncandy
Elina Kottonen, aivan ehoton ykkönen
- puumaamämetsästän
Angelina Jolie, Elizabeth Banks ja Helena Bonham Carter. Apua mikä näissä keski-ikää lähestyvissä aina niin viehättää... :D
- Aijaa?
Öh.. Hayden Panettiere? Ei niin ihan minkään näköinen..
Eva Green ja Pink näistä ainoat hottikset.- relaa beibe
Onneksi makuja on monenlaisia. :)
- syksyy
On mulla monia, toiset tunnetuimpia ja toiset eivät niin, mutta lempparini Lady Gaga
http://flavorwire.files.wordpress.com/2010/08/lady_gaga_2007_lollapalooza.jpg
http://img2.timeinc.net/instyle/images/2011/GalxMonth/032211-lady-gaga4-400x500.jpg
http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2013/08/gaga-seashell/lady-gaga-wears-seashell-bikini-to-meet-one-direction-03.jpg- artpopop
Komppaan Lady Gagaa! Ihana ihana ihana, harmi kun ei Suomeen tullut keikalle tällä kertaa :/
Lisämainintana Nina Dobrev, joku hänessä vetää liikaa puoleensa. - syksyy
artpopop kirjoitti:
Komppaan Lady Gagaa! Ihana ihana ihana, harmi kun ei Suomeen tullut keikalle tällä kertaa :/
Lisämainintana Nina Dobrev, joku hänessä vetää liikaa puoleensa.Sanoppa muuta :(
- jlij
Jennifer Aniston ehdottomasti :)
- Mandarinduck
Vitsin murjasit!
- yksimonista
Kaya Scodelario
- tsatsazuu
amber rose,nicky minaj,cassie,iggy azalea ja kate winslet..toisistaan hyvin erinäköisiä mutta niiiin kauniita ja seksikkäitä:)
- tsasaaa
aa ja jenni vartiainen ja erin suomalaisista kyllä aika hotteja ilmestyksiä;) on muitakin esim Chisu ihan nätti ja lenita airisto nuorempana..ja oijoi laila kinnunen nuorena varmaan suomen kaunein ollu aikanaan ainaki minusta..:D
- chipss
tsasaaa kirjoitti:
aa ja jenni vartiainen ja erin suomalaisista kyllä aika hotteja ilmestyksiä;) on muitakin esim Chisu ihan nätti ja lenita airisto nuorempana..ja oijoi laila kinnunen nuorena varmaan suomen kaunein ollu aikanaan ainaki minusta..:D
Chisun kannalla myös minä! Ja Jenni Vartiainenkin on ihan näpsäkkä. Lisäyksenä Rakel Liekki, joskus DTM:ssä tullut vastaan ja voin myöntää että ihana on :D
- 211
chipss kirjoitti:
Chisun kannalla myös minä! Ja Jenni Vartiainenkin on ihan näpsäkkä. Lisäyksenä Rakel Liekki, joskus DTM:ssä tullut vastaan ja voin myöntää että ihana on :D
Kotimaiset on parhaita.
Anu Sinisalo, Johanna Raunio. Paula Vesala, aah!
- grrrauh
Emma Stone, Mila Kunis, Megan Fox, ja suomalaisista ehdottomasti Iina Kuustonen!! grr..
- Say it right
Nelly Furtado
- Mmmm, women
Lena Headey
Amanda Tapping
Caitriona Balfe
Torri Higginson
Kathleen Munroe
Shirley Manson
Lake Bell
Ellen Hollman - ihanaas
michelle rodriguez
cameron diaz
huuuuh :) - muumiton
Emma Watson. Jotain niiiin nannaa silmille :3
- Fni
Johanna Tukiainen
- liplip
Ulkomaalaisista ehkä Tegan Quin ja Rihanna. Kotimaisista ehdottomasti Atlas Saarikoski.
- njaams
Lola Odusoga, Tarja Smura.
- julkimonaiset<3
Tila Tequila, Tippi Hedren (Linnut elokuvasta), Kim Cardashian.. tulee ekana mielee :3 mm...
- Nice one
Morjana Alaoui.
- Kuuminta hottia
Leea Klemola
Pirjo Nuotio
Helen Mirren - district
Jennifer Lawrence!
- 6+10
Lena Meyer-Landrut
Eszter Bartók
Rona Kenan (joka on muuten lesbo!) - naineninlove
En tiedä ovatko nämä kauneimpia, mutta muhun vetoavat eniten, jumalaisia naisia
Anne Hathaway
Juliette Binoche
Kate Winslet
Chloe Sevigny - femme fat
Tarja Smura.
- gggh
Laura Prepon, Taylor Schilling, Natasha Lyonne, Angelina Jolie, Shay Mitchell.
- tubbisuu
Laura ja Natasha, iiihania! Tekeekin mieli taas katsoa OITNB kun ajattelee näitä kaunottaria :D Angelina ah.
- ___::
Yksi ja ainoa: Laura Prepon!
- antiprepon
Oksennus.
- säälipiste
antiprepon kirjoitti:
Oksennus.
Mistä nämä negatiiviset kommentit kumpuaa?
- wiuytre
NOT!
- Regee
Cameron Diaz ja Portia Degeneres
- Soihtu
Ellen Page, Emilia Clarke, Keira Knightley, Scarlett Johansson, Jennifer Aniston, Megan Fox
- Kiinnostavia
jossei kauneimpia Sanna Hellström, Kate Winslet, Lena Headey, Tegan Quin . Salma Hayek vaikka hänen nenä leikattu. Christina Hendricks, Satu Silvo, Jennifer Beals, Pam Grier, Nona Gaye, Mary J Blige..
- huumori vetoaa
Mä näin viime yönä todella kostean unen Pirjo Heikkilästä ❤ Pitää taas kymmeneltä liimautua telkun ääreen ihastelemaan...
- Noi nyt ainaki♥
Itse osaan arvostaa persoonallista ulkonäköä ja luonnetta:
Kristen Stewart: En tiedä... Sopivasti sellaista salaperäisyyttä, räävitöntä rock meininkiä♥
Lorde: Siinä itse täydellisyyys, mahtavaa musiikkia, mahtava tyyli, mahtava luonne ja kaunis ulkonäkö.
Noloo mut en muista sen oikeeta nimee: Siis se tyhjätaskut sarjan max black... Kaunis rohkea ja räävä suinen. Toinen nimetön neiti oli carrien päiväkirjoista se carrien pikkusisko uuuuuh. Saman tapaista olemusta kuin esim kristen stevartilla ja sopivasti villiä teini kapinaa♥OwO
- Söpö ja hauska on
Paula Noronen(nyt nelosella):)
- hiihtäjättäret
hoteimpia. Listasta tulisi niin pitkä, että jätän nyt nimeämättä suosikkejani.
- 1234567
tarja turunen. täytyykö tätä edes perustella, aivan upea nainen.
- femili
Silvia Modig
- Kekwikky
Se ja Rakel Liekki.
Laura Prepon ehdottomasti.
- Dumplin
Demi Lovato ahh
- uuuuhhh
Ksenia Solo ♡
Krista Kosonen, Emma watson, Haley Williams ja cheryl cole
eritoten emma watson, se on kerrassaan aivan törkeän hyvän näköinen nainen. Noi kasvot on vaan ihan täydelliset :D
Siis mun mielipide ^^Tegan Quin ja Mila Kunis... uuh.
- dfsdffsfsf
Moni kakku päältä kaunis.
- Sonne
Minä itse olen upea nainen. Hän on hieman väsynyt, mutta kestettävä, sillä hän tapasi muita upeita naisia yössä.
Kuvalinkit ja selitykset sikseen.
(reps)
https://www.youtube.com/watch?v=yuR1rVVf358 - adjnal
Naya Rivera
- ggggggggggg
Jennifer Aniston
Naya Rivera
Iina Kuustonen
Ashley ja Mary-Kate Olsen - 8+14
Maggie Gyllenhaal
- lovenaya
Naya Rivera!!!!
- 1234_
Kaunein ehdottomasti Angelina Jolie, muita ihanan kauniita mm. Lara Flynn Boyle nuorempana (kasvot nykyään piloilla...), Lana Del Rey, sexyin Samantha Fox =)
- Sonne
Lana Del Rey
Mun sisällä kulkee lämpimiä käärmeitä, kun kuuntelen häntä.
https://www.youtube.com/watch?v=JRWox-i6aAk http://www.google.com/search?tbm=isch&q=Jacqueline toboni&client=ms-opera-mini&channel=new&gws_rd=cr&hl=fi& PS. Lanan Video games on ihana
- .........
Emma Roberts
- Naisia
Esim. Nicole Kidman nuorena, Diane Lane, Reese Witherspoon, Brooke Shields nuorena, Susan Sarandon nuorena ja vielä nytkin on hyvin säilyneen näköinen, laulaja Mariah Carrey. Edesmenneistä esim. näyttelijä Louise Brooks (oli suosittu 1920-luvulla). Suomalaisista julkkisnaisista en osaa sanoa.
- mii like
Lola Wallinkoski nykyisissä pyöreissä muodoissaan.
- 247
Iina Kuustonen
Lilly Evangeline
Mila Kunis
Taylor Shilling
Laura Prepon
Oih mitä naisia! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764