pakit, niin onko se mies joka vielä yrittää a) tyhmä b)pelottava d)ihanan innokas ja sinnikäs
Jos nainen on antanut miehelle
15
379
Vastaukset
- Riippuu
Riippuu tilanteesta. Riippuu pakkien syystä. Jos mies on saanut pakit, koska nainen ei pidä hänestä seksuaalisesti / romanttisessa mielessä, niin silloin a) tai b). Jos pakit on annettu jostain muusta syystä, kuten elämäntilanteesta, niin oikea vastaus on c).
- Ihanan innokas
Jos nainen on antanut miehelle kymmenen kertaa, niin kyllä se siitä oikeasti tykkää;)
- Epäselvä peli
Naisen ollessa kyseessä nainen ei tekisi asialle yhtään mitään eikä edes saisi 10 pakkeja, jos yksiäkään koska ei uskaltaisi tehdä asialle mitään.
Onko sellainen nainen a) tyhmä b) pelottava c) ihanan romanttinen d) seonnut e) säälittävä
Miehen kohdalla...
Oikea vastaus on d) seonnut.
Hän voi olla älykäs, tahtoisi olla sinnikäs eikä todellakaan ole pelottava, mutta ei vain saa tunteitaan kuriin.
Jos naisella olisi tunteita toiseen suuntaan niin sehän olisi romanttista, eikös?
Miksi siis tilanteessa jossa mies kaipaa noin niin se on a tai b?
Olen joskus tehnyt useamman lähestymisen naista kohtaan. Suurin syy on ollut se että vaikka olen yrittänyt vältellä naista ja voisin sanoa että ihastus on ollut häipymään päin niin nainen itse on vaikuttanut kiinnostuneelta ja siihen yhdistettynä naisen epäselvät pakit ovat johtaneet siihen.
Kannattaa olla selvä pakeissa. Sitten ne jotka eivät ymmärrä, ovat seonneita. - Selvä juttu.
Mies on tyhmä.
- Turhaa turhaa
Vaihda kohdetta. Ei se halua sua, jos on antanut pakit vähintään kaks kertaa peräkkäin.
- 12cm ?
?
- Sillileipee
Mies olisi kai pelottava tapaus. Itse hankkisin kai jo lähestymiskieltoa. Saa nähdä mitä huomenna tapahtuu. Onkohan millaista provoa kysessä.
- Ei ap.eikä Viivi
Mitä? Mitä? Onko tämä aloitus provo?
Minulta tämä ei ainakaan ollut.
Mies, joka mieleeni tulee, on hyvin viehättävä.
Hän tulee olemaan viehättävä vielä vanhanakin,
koska hänessä on "sitä jotakin"!
Kyllä tarkoitan juuri sinulle:
https://www.youtube.com/watch?v=ZpmEgMq7GA8
En kylläkään tunne sinua kovin hyvin, mutta sinun seurassasi ei ollut paha, vaan hyvä olla.
Haluatko vuorostasi nyt pakittaa? - Saahan sitä söpö sinisilmä. - sydsyksul
Olet valloittava hurmuri! Kiitos aivan ihana! Lämmin halaus sulle...
- En kerjää
En ole antanut sille miehelle kertaakaan. Pitäkööt pakkinsa mokoma !
- deedeee
dede
hyvä jos mis pelittää
no bee en oo varma tuskin - Vastaus ap:lle
Harvinaisen kovapäinen, kun pakit ei perille mene.
- Se vain elämää
Minä rakastan kahta, enkä kummallekaan ole pakkeja antanu ainakaan rakkaudenpuutteen tähden. H:lle ja Ärrälle.
- vaihteet sekaisin
Jos ei osaa pakittaa kunnolla, mutta syksyy vaan eteenpäin eikä tiedä edes minne.
- Se vain elämää
Jahas, ja mikäs toi nyt oli, mulle? Mitä sä mun elämästä tiedät? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745