Jos nainen on antanut miehelle

kymmenen kertaa

pakit, niin onko se mies joka vielä yrittää a) tyhmä b)pelottava d)ihanan innokas ja sinnikäs

15

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu

Riippuu tilanteesta. Riippuu pakkien syystä. Jos mies on saanut pakit, koska nainen ei pidä hänestä seksuaalisesti / romanttisessa mielessä, niin silloin a) tai b). Jos pakit on annettu jostain muusta syystä, kuten elämäntilanteesta, niin oikea vastaus on c).

• Ihanan innokas

Jos nainen on antanut miehelle kymmenen kertaa, niin kyllä se siitä oikeasti tykkää;)

• Epäselvä peli

Naisen ollessa kyseessä nainen ei tekisi asialle yhtään mitään eikä edes saisi 10 pakkeja, jos yksiäkään koska ei uskaltaisi tehdä asialle mitään.

Onko sellainen nainen a) tyhmä b) pelottava c) ihanan romanttinen d) seonnut e) säälittävä

Miehen kohdalla...
      Oikea vastaus on d) seonnut.

Hän voi olla älykäs, tahtoisi olla sinnikäs eikä todellakaan ole pelottava, mutta ei vain saa tunteitaan kuriin.
      Jos naisella olisi tunteita toiseen suuntaan niin sehän olisi romanttista, eikös?

Miksi siis tilanteessa jossa mies kaipaa noin niin se on a tai b?

Olen joskus tehnyt useamman lähestymisen naista kohtaan. Suurin syy on ollut se että vaikka olen yrittänyt vältellä naista ja voisin sanoa että ihastus on ollut häipymään päin niin nainen itse on vaikuttanut kiinnostuneelta ja siihen yhdistettynä naisen epäselvät pakit ovat johtaneet siihen.

Kannattaa olla selvä pakeissa. Sitten ne jotka eivät ymmärrä, ovat seonneita.

• Selvä juttu.

Mies on tyhmä.

• Turhaa turhaa

Vaihda kohdetta. Ei se halua sua, jos on antanut pakit vähintään kaks kertaa peräkkäin.

• 12cm ?

?

• Sillileipee

Mies olisi kai pelottava tapaus. Itse hankkisin kai jo lähestymiskieltoa. Saa nähdä mitä huomenna tapahtuu. Onkohan millaista provoa kysessä.

• Ei ap.eikä Viivi

Mitä? Mitä? Onko tämä aloitus provo?
      Minulta tämä ei ainakaan ollut.

Mies, joka mieleeni tulee, on hyvin viehättävä.
      Hän tulee olemaan viehättävä vielä vanhanakin,
      koska hänessä on "sitä jotakin"!

Kyllä tarkoitan juuri sinulle:

https://www.youtube.com/watch?v=ZpmEgMq7GA8

En kylläkään tunne sinua kovin hyvin, mutta sinun seurassasi ei ollut paha, vaan hyvä olla.

Haluatko vuorostasi nyt pakittaa? - Saahan sitä söpö sinisilmä.

• sydsyksul

Olet valloittava hurmuri! Kiitos aivan ihana! Lämmin halaus sulle...

• En kerjää

En ole antanut sille miehelle kertaakaan. Pitäkööt pakkinsa mokoma !

• deedeee

dede

hyvä jos mis pelittää

no bee en oo varma tuskin

• Vastaus ap:lle

Harvinaisen kovapäinen, kun pakit ei perille mene.

• Se vain elämää

Minä rakastan kahta, enkä kummallekaan ole pakkeja antanu ainakaan rakkaudenpuutteen tähden. H:lle ja Ärrälle.

• vaihteet sekaisin

Jos ei osaa pakittaa kunnolla, mutta syksyy vaan eteenpäin eikä tiedä edes minne.

• Se vain elämää

Jahas, ja mikäs toi nyt oli, mulle? Mitä sä mun elämästä tiedät? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3900
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3290
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2982
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2452
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1849
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe