Aattelin täältä kysellä löytyykö tätä kautta niitä nuoria jotka olivat 90 luvulla iisalmessa PERHEKOTI AHORINTEELLÄ. Se oli siellä koljonvirralla mielisairaalan vieressä?
PERHEKOTI AHORINNE 90 LUVULLA
8
13787
Vastaukset
- mitään ei sanota
Jos on niin heidät lienee vaiennettu.
- Olkaa Rohkeita
Mielenkiintoista, miksi vaiennettu? Voihan sina nimettömänäkin kertoa tarinansa vaikka jollekin toimittajalle? On ollut silmiä avaavia dokumentteja joskus televisiossa, joskus sanomalehdissä. Esimerkiksi MtV::n tutkiva journalismi puoli ja Hesari..
- mitenkukinhaluaa
Totta, sekä molemmat tekee mielellään eksojournalistisia paljastuksia, jotka myyvät ja tuovat lisää lukijoita/katsojia. Iisalmi on Hesarin toimittajalle suunnilleen sama kuin avaruusmatkailu (Vuosaari on jossain afrikassa niille jo ... ).
No sowhat, jos juttu tulee esille, ja ei sitä paisutellaan varmasti sitten aikansa. Mutta onhan niitä kyllä sellaisiakin lehtiä ainakin vielä, joille saisi pelkkänä asiajuttunakin sisälle.
Sitä en kiistä, etteikö olisi mukava aina tuoda epäkohdat esiin, varsinkin jos ne on itse joskus joutunut kokemaan.
- yli käenpesän
Pedofilian uhrit on saatu vaimenettua tekemällä heille lobotomia. Ovat siitemmin siirretty mielisairaalan puolelle.
- murrosikäinen
Kyllä löytyy. Ihan kamala paikka. Ne Tiina ja Markku oli ihan sairaita. Alistajia ja väkivaltaisia...varsinkin se mies. Henkisiä traumoja jäi.
- jukkaHynynen
Löytyy. Kuis?
- Anonyymi
Mun äiti on ollu sun kanssa samaan aikaan siellä. Sanna nimeltään
- Kdkzb
Olen ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746