siivousäänet

vali, vali vaan

Naapuri valittaa heti jos meiltä kuuluu pientäkin kolinaa esim. siivotessa. Ovat toisille naapureille siitä sanoneet ja he minulle. Muut naapurit ovat sanoneet että ko. naapurit meluavat ja häiritsevät eniten koko talossa. Siivoan vain arkisin ja järjestyssäännön mukaisina aikoina. Itse paiskovat ovia ja ryskävät muutenkin ja puhuvat huutamalla. Akka hirnuu kuin hevonen kun nauraa.
Kuuntelisivatpa kun itse siivoavat, siinä patterit ja seinät ryskää. Meiltä ei saisi kuulua mitään ääntä.
Olen sanonut heille aijoja sitten että en halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Ignoraan heidät täysin.
Alkoholi maittaa heille lähes joka viikonloppuna ja rivitalon takapihalla hypätään puolen tunnin välein tupakalla.

4

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdf

      Ok.

    • i9173e813651t52e17t

      Oot ihan niinku meijän naapuri, paitti että asut rivitalossa :-D .

    • ihan järjetöntä

      Kuvailemasi kaltainen pariskunta asuu mullakin naapurissa alapuolella. Tämä tosin siis kerrostalossa. Heti kolistellaan (jälkikäteen) ja juorutaan muiden naapurien kesken rappukäytävässä jos minun asunnosta kuuluu elämisen ääniä. Itse ryskäävät kuin mitkäkin norsut posliinikaupassa. Kävelevät suurin piirtein seinillä kuin mitkäkin spidermanit. Ainoa vaan että eivät osaa olla hiljaa. Menevät kuin mitkäkin cromagnonit. Itse en pidä mitään meteliä (normaalisti) Minä kun kuuntelen musiikit korvakuulokkeilla. Katson televisio ohjelmat korvakuulokkeilla. Ja kävelen hiljaa kuin kissa. Osaan oikean askeltavan. En myöskään kailota puhelimeen tai vieraiden olessa kylässä. Käsken jopa joskus vieraiden puhua hiljempaa. Ettei omat asiat kuulu toisille. Tässä kerrostalossa kun valokatkaisija äänikin kuuluu läpi toiseen asuntoon. En myöskään juokse rappusia alas jne. Toisin kuin naapurit. Minä en myöskään paisko ovia. Otan muut huomioon. Nyt kun olen antanut pelleille samalla mitalla takaisin. Niin heti juorutaan ja minusta tehdään hullua yms. tämänkin pariskunnan akka mylvii välillä keskellä yötä kuin mikäkin apina ja vähän ajan päästä pariskunnan gorilla ryskää vaimokkeineen edestakaisin pitkin huoneistoa tupakalla. Herättäen minut tupakanhajuun joka kulkeutuu yläkerran asuntoihin. Sitten ihmettelevät kun joku antaa takaisin. Vähemmästäkin ihmisillä menee hermot. Ei voi olla vaikeaa ottaa muita huomioon. Jos se onnistuu minulta. Niin luulisi onnistuvan muiltakin.

      • Joulusiivous aah

        Ei voi vaatia kauhalla, kun on annettu lusikalla..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe