Olen tuhottoman rakastunut pelimieheen enkä pysty päästämään hänestä irti.
Hänelle kävi trauma, jonka seurauksena hän löi päänsä ja on sen jälkeen kirjoitellut hirvittävän paljon ja kutsunut luokseen.
Viime torstaista lähtien.. kun hän otti jälleen yhteyttä minulla on ollut kamala kipu rintakehässä. kuin joku puristaisi sydäntäni ja se vaan pahenee. Tunnen hänet vaikka hän on toisessa maassa. Tiesin jo maanataina, että hän ottaa minuun yhteyttä torstaina.
Nyt selvisi, että hän on kirjoitellut myös toisen tytön kanssa ja nyt on välirikko. Silti minulla on tunne, että tämä ei ollut tässä. Voiko toinen ihminen pitää toisen sydäntä otteesaan? Näin fyysisesti?
Jatkuvan soutamisen ja huopamisen jälkeen tahdon pistää tälle pisteen, mutta en tiedä miten. Kylmänä ihmisenä en ole koskaan ollut näin kiinni toisessa ihmisessä. Kuinka voisin päästä hänestä eroon?
fyysinen
6
73
Vastaukset
- nyt rakastunut
Huomenta! Puhun kokemuksestani. Olen katunut kun ripustauduin tällaiseen pelimieheen kolmeksi vuodeksi. Hän kummitteli minun mielessä senkin jälkeen. Päästin vain tämän liian pitkälle yksinäisyydessäni.
Kunnes sitten tapasin vuosien jälkeen tämän tosirakkauden. Tällaista tunetta en ole tuntenut koskaan ja se syvenee kokoajan.
Kun kaksi ihmistä kohtaa kummatkin tekevät toisen eteen niin paljon, että kummankin on hyvä olla. Jos tapahtuu niin vielä huomaat parin viikon päästä olet ollut hänen kanssaan alusta asti melkein joka päivä, ja on hyvä olla, ja näet hänellä hyvä olla kanssasi. Silloin se on oikeaa. Ei sitä että hänellä piippailee känny sinne tänne.
Tekin varmaan itse toivotte että teidän antama aito rehellinen tunne saa vasta kaikua yhtä puhtaasti. Siihen lähdin itseni kanssa, ja nyt olen sen saanut. Aikaa meni mutta kanatti. - syvästi
:) Niinhän pitäisi vaan päästää irti ja antaa uudelle rakkaudelle mahdollisuuden.
Voiko olla sitten, että kun tämä on niin mahdottoman hankala suhde, että sen väkisin haluaa olevan mahdollinen. Kun jokaisen vastoinkäymisen jälkeen palataan takaisin ja yhdessä on niin hyvä olla. Olla oikeasti onnellinen :( jopa jokainen viesti saa hymyn naamalle :(
Ainut ihminen jolle olen valmis antamaan niin paljon anteeksi vain sen vuoksi että hän on. polkemaan omia periaatteita. Ja mitä jos en enään ikinä löydä lähelekkään niin rakasta?
yritän tapailla muita, mutta vertaan jokaista häneen :/
ja tiedän, et ole ainut joka on onnistunut löytämään rakkauden :) Olet todella onnekas! - usko mua
en ollu onnekas. Olen näkijä unessa. Olen paljon menny läpi elämässä. Tunsin vain vain piti kertoa sulle. Näen unessa ihmisille. Kävelen viereen autan.. Joskus tulee näin. Pyydän sudämestäni usko mua
- <3<3
:) kiitos kannustuksesta! Meri on täynnä kaloja, joten kalastelen kunnes löydän kultakalan.
- Vaismän
Pelimies on pelimies myös ihmissuhteissa. Anna asian olla, vaikka vaikealta tuntuisikin. Pelimies pelaa juuri niin kauan kuin joku suostuu hänen huijattavakseen. milloinkas järki ja tunne olisivat samaa mieltä jos ollaan johonkin lätkässä.
- <3<3
Eihän ne koskaan ole ja olen sentään enemmän järki ihminen ja silti! Vaikka tiedän, että hän pelaa.. haluan että hän pelaa, koska muuten hän katoaa,se tässä on ikävintä.
Hän antsaitsee oskarin, koska kun ollaan kaksistaan, olen ainut nainen maanpäällä, jota hän palvoo. Eihän hän voi kaikkien naiseten kanssa olla samalla tavalla, eikö? Eli meidän välissä on pakko olla jotain erityista :D näin haluan uskoa. Oi voi.
Ajattelin jotenkin, että kun hän on toisessa maassa ja täällä mikään ei muistuta hänestä, että oisin unohtanut hänet. Puolvuotta on mennyt ainakin ja en saa häntä pois ajatuksistani. edes päiväksi. Edes toisten miesten seurassa.
Niin epätoivoinen akka :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964