Nyt menee kohta hermot tähän suomi24 postiin. Joka päivä 20-40 eri kilpailu/tarjous/laina ym postia tullut ja kun yrität poistaa itsesi "paina tästä" painikkeesta niin mitään ei tapahdu. Kohta menee hermot kun muut tärkeäkin posti hukkuu jonnin joutavien postien sekaan. Siispä kysynkin kuinka päästä eroon noista mainosposteista? Vaihdanko toiseen sähköpostin tarjoajaan vai kuinka? En asetuksista löytänyt mitään mistä olisi ollut apuaaaaaaaaaaaaaaa
roskapostitulva
turhautunut blondi
5
103
Vastaukset
- Toinen osoite
Luo toinen s-postiosoite tärkeimmille posteille. Niin olen tehnyt itsekin.
- turhautunut edelleen
Kuinka vältyn ettei se uusikin posti tukkeennu noista turhista viesteistä...?????
Vaihto parmpaan sähköpostipalveluun auttaa. Esimerkiksi Gmail on tällainen. Toimii vakaammin ja on hyvät suodattimet.
- Kokenut oon
Kaikki sieltä menee suoraan Snowdenin tarkkailulaatikkoon.
Eipä paljoa voi suositella.
Niin menee muissakin sähköposteissa. Katsos kun vakoilulta pääsee piiloon vain muutamalla maanalle tai viidakkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6098072Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3423080Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4052176- 1281337
- 311303
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923