Näin Hua Hinissä London Barin omistaja toimii vuokralaisia kohtaan." Minä tapan sinut " Onpas Hua Hin sivistyneiden kohde
http://www.youtube.com/watch?v=cPoRbk1WNTI
Hua Hin "sivistyneiden" kohde
16
183
Vastaukset
- tapot Huan arkea
Tyypillistä Hualaista menoa!
Henkensä kaupalla siellä saa olla monessakin suhteessa. Tämä vain yksi mahdollisuus päästä sinkkiarkussa takaisin, Huasta niitä löydät paljonkin...
En viitsi tässä niitä alkaa kertaamaan, koska luettelosta tulisi varsin pitkä ja ne asiat voi lukea täältä Huan palstalta monenkin topicin alta! - näin huassa
Eiköhän tuokin britti baarin omistaja Banditos moottoripyörä jengin ole jo palkannut hoitelemaan tuon kiukuttelevan vuokralaisen.
- mitä läskejä
Eipäs nuo Hua Hinissä käyvät ainakaan hoikkia ole. Aika lihavia molemmat päälle 120 kg
- Kerta siellä riiiittttii
Ja näkisitpä ne Pattayan läskit äijät, jotka taluttelee nättejä pieniä tyttö-raukkoja. Niitä, joiden on pakko rahan taka sietää noita juoppoja sikoja. Hyi!
- elämän ohje
Kerta siellä riiiittttii kirjoitti:
Ja näkisitpä ne Pattayan läskit äijät, jotka taluttelee nättejä pieniä tyttö-raukkoja. Niitä, joiden on pakko rahan taka sietää noita juoppoja sikoja. Hyi!
Kuinkas Pattaya liittyy avaukseen. Lihavia ihmisiä matkustaa ympäri maailmaa. Niitä äijiä näkee jokaisessa Thaimaan kohteessa, ainoastaan ahdasmielisiä se häiritsee. Jokainen elää omaa elämänsä miten haluaa.
- Kukintavallaansilti
elämän ohje kirjoitti:
Kuinkas Pattaya liittyy avaukseen. Lihavia ihmisiä matkustaa ympäri maailmaa. Niitä äijiä näkee jokaisessa Thaimaan kohteessa, ainoastaan ahdasmielisiä se häiritsee. Jokainen elää omaa elämänsä miten haluaa.
Onhan niitä pienten tyttöjen taluttajia kaikkialla Thaimaassa, mutta Pattayalla aivan erityisen paljon. Toki Huassakin on, muttei niin paljon. Eihän se varsinaisesti häiritse, mutta inhottaa ja sääliksi käy tyttöjä. Ja vähän niitä ukkojakin, kun eivät muualta saa.
- vaihda levyä khap
Kukintavallaansilti kirjoitti:
Onhan niitä pienten tyttöjen taluttajia kaikkialla Thaimaassa, mutta Pattayalla aivan erityisen paljon. Toki Huassakin on, muttei niin paljon. Eihän se varsinaisesti häiritse, mutta inhottaa ja sääliksi käy tyttöjä. Ja vähän niitä ukkojakin, kun eivät muualta saa.
Säälittääkö sinua ne Turkkiin, Marokkoon,Gambiaan ja Rhodokselle matkaavat suomalaiset naiset jotka muualta ei saa. Bangkokissa muuten vielä enemmän miehille tarjontaa kuin Pattayalla joten voisit ottaa Bangkokin sylkykupiksesi.
- hih hih
Lisäksi nolla henkilöillä hihattomat T-paidat jollaisia Huan lahkolaiset haukkuvat.
- 28x...
Niin, minäkin olen hieman kummeksinut näitä ihmisiä jotka ovat moralisoimassa matkustavaisia.
Minä olen paneskellut ympäri maapallon, aina joka ainoassa paikassa missä aikaa siihen on ollut. Aivan varmasti moni muukin. Paneskelu on koko maailman suosituin harrastus.
Näiden moralistien mielestä tukevat ihmiset eivät saisi paneskella eivätkä varsinkaan varttuneemmat rouvat turkeissa eikä gambioissa.
Mielestäni seksi on oikeinkin mukavaa ja kuuluu kaikille.
En ole kateellinen kenellekään joka nyt lakanoissa hikisenä möyrii, ajattelukin saa hymyni leviämään korviin.
Tukeva setä tukehduttamassa thaityttö- raukkaa joka koittaa sieltä kainalon alta hieman happea vetää sekä laardipyllyinen vanhempi täti joka saa kerran vuodessa jättimustaa makkaraa...
Tekevät sitä aivan yksityisesti lukittujen ovien takana eikä sen nyt pitäisi ketään häiritä. - suomi juntit huassa
Tuollaiset pikku riidat ja mä tapan sinut kommentit niin tuttuja Hua Hinin Suomi yhteisöissä. Riitaa syntyy Baan Finlandian kylpyammeen kokoisen uima-altaan käytöstä. Grillaamisen käryistä, naapurin mökin thai huora-morsiamen vikittelystä. Nyrkit heiluu joka kuukausi aina jollain niissä Suomi yhteisössä. Haavat nuollaan mutta kyräily jatkuu. Saa nähdä koska huassa taas puukko heiluu suomalaisten kesken.
- ....................
Lukuisia Thaimaan matkoja tehneenä olen nähnyt siellä vain yhden tappelun. Se tapahtui Hua Hinissä suomi vs ruotsi kunnolla turpiin lyötiin ruotsalainen voitti. Itse istuin vastapaisessa baarissa vaimon kanssa. En osallistunut moiseen typeryyteen.
- kauhea Hua
Vaarallista, sangen vaarallista on Hua Hinissä matkailu.
Miettikää kahdesti, ennen kuin moiseen rotankoloon vapaaehtoisesti lähdette.
Thaimaa on kaunis ja edullinen maa, mutta välttäkää Hua Hiniä, mikäli arvostatte omaa terveyttänne! - YÖKÖTTÄÄ koko Hua
Hua Hinissä sattuu ja tapahtuu. Video hyvä esimerkki läskit Hua Hiniläiset tappelee keskenään.
- rauhaa lomilla
Hua Hinin saa kyllä jäädä matka suunnitelmista pois.
- Hua pelottaa
On se niin paha paikka tuo Hua Hin, että emme sille puolelle Siamin lahtea enää uskalla lainkaan matkustaa.
- Hua on iso finni
Hua Hin on Thaimaan mätäpaise kun sitä puristaa niin jätevesi putki sylkee jätteet mereen ja turisit joutuu siivous talkoisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780