Olette odottaneet naiset tätä. No niin naiset, nyt kerron teille miten teidän naisten pitäisi ikävöidä miehiä:
1. Ei netissä, vaan ihan livenä lähentelyä yms. lirkuttelua.
2. Suoraan viestejä, ja suoraa asiaa. Ihan täyttä rakkausviestiä menemään piipati piip.
3. Hyvien puolien esille tuontia, elikkäs markkinointi hissipuhe sppiich hiottuna baanalle.
4. Kohdetta ei voi vaihtaa. Min. 10 vuotta samaa jampaa.
Ikävöinnin ABC naisille
6
107
Vastaukset
- Ehrottomasti
Siitä ukko sais kilarit, kun alkais viestiä pukata kaikkia kanavia pitkin ja vielä iholle työntyisin...
- Pezzi
Älä nyt. Saisitte toisenne, lokakihlat, marrashäät, kesämuksu, syksyllä talo, jouluna valo.
- naisen aloite on huono
Pezzi kirjoitti:
Älä nyt. Saisitte toisenne, lokakihlat, marrashäät, kesämuksu, syksyllä talo, jouluna valo.
Juttu. Vaikka olenkin tasa-arvon kannalla niin tässä asiassa kannatan perinteisiä arvoja. Miehen kuuluu huomioida naista, johon on ihastunut ja lähetellä ihania rakkauskirjeitä. Tämä on ihan biologinen fakta. Miehet haluaa metsästää ja raahata naisen kotiluolaansa. Ja niin kauan kuin naiset synnyttää mennään näin. Aamen.
- täysjärkinen
naisen aloite on huono kirjoitti:
Juttu. Vaikka olenkin tasa-arvon kannalla niin tässä asiassa kannatan perinteisiä arvoja. Miehen kuuluu huomioida naista, johon on ihastunut ja lähetellä ihania rakkauskirjeitä. Tämä on ihan biologinen fakta. Miehet haluaa metsästää ja raahata naisen kotiluolaansa. Ja niin kauan kuin naiset synnyttää mennään näin. Aamen.
Nyt mä repeen :D:D
- .............
naisen aloite on huono kirjoitti:
No kaikki miehet ei halua saalistaa tms.. tykkäävät, kun nainen hoitaa hommat! I know, monta esimerkkiä.............. En vaan niele sitä, että nainen tekee kaiken!
- Vitsit...
Niin kovaa hinkua ei miehen perään ole että täytys kaikkea lirkutella. Jos ei markkinoimatta omana itsenään kelpaa, saa mies mennä. Miehen arvostus tulee oikeista lähteistä kun se tulee aidosta miehen rakkaudesta. Kukaan ei ole sen arvoinen että pitäisi hänelle paremmuuttaan mainostaa hänet saadakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705