Mä olen koukussa siihen tunteeseen

abcdeksjlak

kun hetken ajan joku vastailee mun viesteihin ihan, niin kuin mä toivoisin sun vastaavan, ja musta tuntuu että mä olen taas sun lähellä..

14

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos rehellisiä ollaa

Meistä moni taitaa olla "koukussa" tuohon samaan tunteeseen

• onkohan mahdollista

Ehkä se toinen on niin fiksu että se osaa vastata niin että tunnistat jopa.

• Ei se

toinen taida tällä palstalla koskaan käydä, vaikka niin mielelläni niin uskoisinkin.

Ei meistä taida olla jäljellä muuta kuin tää järjen vastainen ikävä..

• Näin mulla
        Ei se kirjoitti:

toinen taida tällä palstalla koskaan käydä, vaikka niin mielelläni niin uskoisinkin.

Jos se hyyppä ei täällä käy, niin kummasti joku on kyennyt mun viesteistä keksimään kuka mä oon ja ketä ikävöin. Mut sillä nyt ei ole mitään merkitystä irl.

• hullu juttu
        Ei se kirjoitti:

Niin se tuntuu. Juuri järjen vastaiseltahan se tuntuu kaikki. En usko erään järkevän kiireisen miehen käyvän täällä. Miksi kävisi ja miksi minä olen täällä? Voi ei. Kaiken kaikkiaan älytöntä. Hän nauraisi jos tietäisi minun niin luulevan ja sanoisi varmaan "ei per..na".

• onpa nättiä
        Näin mulla kirjoitti:

Jos se hyyppä ei täällä käy, niin kummasti joku on kyennyt mun viesteistä keksimään kuka mä oon ja ketä ikävöin. Mut sillä nyt ei ole mitään merkitystä irl.

Hyypäksi kutsut:D

• ;) sama
        hullu juttu kirjoitti:

Niin se tuntuu. Juuri järjen vastaiseltahan se tuntuu kaikki. En usko erään järkevän kiireisen miehen käyvän täällä. Miksi kävisi ja miksi minä olen täällä? Voi ei. Kaiken kaikkiaan älytöntä. Hän nauraisi jos tietäisi minun niin luulevan ja sanoisi varmaan "ei per..na".

vika,

tosin kerran palstapsykoosin pitkittyessä soitin sille keskellä yötä, kun luulin kirjoitelleeni sen kanssa. Vastaanotto ei ollu kovin riemastunut ;)

• huh!!!
        ;) sama kirjoitti:

vika,

tosin kerran palstapsykoosin pitkittyessä soitin sille keskellä yötä, kun luulin kirjoitelleeni sen kanssa. Vastaanotto ei ollu kovin riemastunut ;)

läheltä on liipannut mullakin mutta viime hetkillä peruin soittoni.

• :) saatto
        huh!!! kirjoitti:

olla oikea ratkaisu. Mä en ainakaan enää ikinä soita sille miehelle vaikka kuinka älyttömästi siitä tykkään. Palstailu saa riittää..

• hullu juttu
        huh!!! kirjoitti:

Minä en ole noin pitkälle vielä uskaltanut ajatellakaan. :) Enkä varmasti soittaisikaan. Saa mies soittaa.
        Huh, tää on kuitenkin pahemman luokan harhapalsta. Pitäiskö poistua vähin äänin:)?

• No pitäisikö
        onpa nättiä kirjoitti:

Hyypäksi kutsut:D

mun sitä muka sit jollain muulla nimellä kutsua? Se on ansainnut tuon nimen, ei mitään imelämpää.

• Vois olla
        hullu juttu kirjoitti:

Minä en ole noin pitkälle vielä uskaltanut ajatellakaan. :) Enkä varmasti soittaisikaan. Saa mies soittaa.
        Huh, tää on kuitenkin pahemman luokan harhapalsta. Pitäiskö poistua vähin äänin:)?

järkevää.

Toisaalta tää palsta on mulle viimeinen asia jossa mä voin sitä miestä kohtaan kokemiini tunteisiin takertua. Jotenkin musta tuntuu, että mä en oo valmis unohtamaan sitä ihan vielä kun tykkäsin siitä enemmän kuin kestään koskaan aiemmin ;)

• ..................☆
    • ö99pn7t

Sehän se on - siihenpä siihen ollaan koukussa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4956
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4365
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4066
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3820
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3408
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      86
      3086
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      66
      2949
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2688
    Aihe