Löytyisiköhän

tuulia

vaellusseuraa pks-seudulla 50 luonnossa viihtyvälle naiselle? Yksin paljon kuljeskelen, mutta samanhenkinen seurakin olisi joskus mukavaa.

10

2122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesikko

      Samat sävelet - vai pitäisikö sanoa huminat!
      Onhan pks pääkaupunki eikä Pohjois-Karjala?
      Nuuksio Luukkaa Salmi Pirttimäki ovat meiltä mukavan matkan päässä. Sipoon "korvessa" sekä Porkkalassa liikuskelen toisinaan. Toki on tuttu Patvinsuo ja Koli, mutta kovin etäällä nyt.
      Toinen 50 , hyöty- ja muuten vain liikkuja.

      • tuulia

        pääkaupunkiseutua tarkoitin. Tarkemmin sanottuna Itä-Vantaalla asustelen. Tuttuja ovat nuo mainitsemasi paikat,paitsi Porkkalassa en ole käynyt. Kuusijärveltä juuri äsken kävin poimimassa suppilovahveroita.


      • vesikko
        tuulia kirjoitti:

        pääkaupunkiseutua tarkoitin. Tarkemmin sanottuna Itä-Vantaalla asustelen. Tuttuja ovat nuo mainitsemasi paikat,paitsi Porkkalassa en ole käynyt. Kuusijärveltä juuri äsken kävin poimimassa suppilovahveroita.

        ..kaksistaan tai porukalla retkeilemään. Sovitetaan aikatauluja, suuntia ja suunnitelmia. Viikolla sain Vaakkoista suppiksia ja pari hyvää orakasta vielä sekä kallion syrjältä litran puolukoita. Termarikahvit ja maisemat lisukkeina.
        Postia voit osoittaa


      • n42
        vesikko kirjoitti:

        ..kaksistaan tai porukalla retkeilemään. Sovitetaan aikatauluja, suuntia ja suunnitelmia. Viikolla sain Vaakkoista suppiksia ja pari hyvää orakasta vielä sekä kallion syrjältä litran puolukoita. Termarikahvit ja maisemat lisukkeina.
        Postia voit osoittaa

        Minä olisin myös vailla mukavaa retkiseuraa!! Asun Keravalla ja kaikki samanhenkiset ystäväni ympäri Suomen. Yksin kuljen jonkin verran mutta seurassa aina mukavampi... Olen siis sinkkunainen. Jos kiinnostaa niin laittakaapa meili mulle vaikka molemmat:[email protected]


    • jii

      Hei tässä on sähköpostini. [email protected]

      Muuttoni vuoksi etelä-suomeen olisi mukava saada uutta seuraa ajoittain kävely-vaellusretkille luontoon.

      Seksiä en ole harrastanut (vielä) näin suurella ikäerolla (olen vajaa 40) mutta sitä emme ehkä heti kokeilekaan:)

      Ystävyys ja ystävänä olisi mukava lähestyä
      ja löytää "muhkean hyvä ystävä" jonka kanssa voi jakaa rehdisti asian kuin asian.

      Itse olen 100% rehellinen ja kyllä tarvittaessa huomaavainen ja kohtelias.
      Keskustelu on tärkeä ja miellyttävä asia.

      • tuulia

        luontoon,vaikka Vantaan Kuusijärvelle? Kimppatreffit kaikille halukkaille?


      • vesikko
        tuulia kirjoitti:

        luontoon,vaikka Vantaan Kuusijärvelle? Kimppatreffit kaikille halukkaille?

        Kuusijärvi on hieno. Talvella latu. Onko avanto vielä nykyisin? Bisan suuntaan menee polkuja; vaatinevat pitkät saappaat nyt. - Karpalopaikkakin voisi soveltua.
        Luukkaa/Korpilampi maastoineen?
        Viikonvaihteet kaiketi sopivat parhaiten.
        Eilen sain Vantaan Vestrasta Konkoonkallioilta hyvän nokon suppista. Retkiseuraksi tuppasi iso peura ja tikkalintuja.


      • jii
        tuulia kirjoitti:

        luontoon,vaikka Vantaan Kuusijärvelle? Kimppatreffit kaikille halukkaille?

        Tuo "Syysunelma" lähettikin kivan sähköpostin.

        Jos mukaan otetaan niin mielellään tulen.
        Tosin pääsen varmaankin ensimmäisen kerran Kuusijärvelle vasta marraskuun lopussa tai joulukuun alussa.

        tuosta saa vielä kiinni sähköpostilla: [email protected]


        PS. Tässä muuton yhteydessä katkeaa netti ainakin hetkeksi, joten jos jollakulla Teillä on hetki aikaa neuvoa onko Pääkaupunkiseudulla muita Kuusijärven tapaisia luontopolkuja
        niin ihan mielelläni kuulen lisää ja voisin käydä vielä netissä tutustumassa ja katsella ajo-ohjeet.

        Nuuksion ja luontoon.fi antamat luonnonpuistot
        olen jo tsekannut,mutta tulisi mieleen että ehkä pääkapunkiseudulla tai lähistöllä on vielä muitakin paikkoja?

        Kiitokset jos on aikaa vielä neuvoa:)

        T:Janne


      • tuulia
        vesikko kirjoitti:

        Kuusijärvi on hieno. Talvella latu. Onko avanto vielä nykyisin? Bisan suuntaan menee polkuja; vaatinevat pitkät saappaat nyt. - Karpalopaikkakin voisi soveltua.
        Luukkaa/Korpilampi maastoineen?
        Viikonvaihteet kaiketi sopivat parhaiten.
        Eilen sain Vantaan Vestrasta Konkoonkallioilta hyvän nokon suppista. Retkiseuraksi tuppasi iso peura ja tikkalintuja.

        avanto ja tosi suurikin talvella,uida voi oikein kunnolla.On savusaunakin. Polut Bisan suuntaan ovat aika kuraisia nyt,mutta saappailla pääsee.
        Suppilovahveroita olen kantanut ämpäri kaupalla sieltä, eilen viimeksi. Viikko sitten löysin orakkaita ja kanttarellejakin pari.


      • nainen 50-
        jii kirjoitti:

        Tuo "Syysunelma" lähettikin kivan sähköpostin.

        Jos mukaan otetaan niin mielellään tulen.
        Tosin pääsen varmaankin ensimmäisen kerran Kuusijärvelle vasta marraskuun lopussa tai joulukuun alussa.

        tuosta saa vielä kiinni sähköpostilla: [email protected]


        PS. Tässä muuton yhteydessä katkeaa netti ainakin hetkeksi, joten jos jollakulla Teillä on hetki aikaa neuvoa onko Pääkaupunkiseudulla muita Kuusijärven tapaisia luontopolkuja
        niin ihan mielelläni kuulen lisää ja voisin käydä vielä netissä tutustumassa ja katsella ajo-ohjeet.

        Nuuksion ja luontoon.fi antamat luonnonpuistot
        olen jo tsekannut,mutta tulisi mieleen että ehkä pääkapunkiseudulla tai lähistöllä on vielä muitakin paikkoja?

        Kiitokset jos on aikaa vielä neuvoa:)

        T:Janne

        Hesassa on retkikarttoja ympäristökeskuksessa (ratikka 8)Kallion kaupunginosassa. Eivät maksa mitään.Muutin itse Helsinkiin vuosi sitten ja hyvin olen löytänyt luontoretkipaikat ynnä sienet ja marjat. Mutta retkiseuraa en älynnyt kysellä tältä palstalta. Minuakin kiinnostaa kimppaulkoilu joten ilmoitelkaa ihmiset, kun olette menopäällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe