Jeesus paransi vaikean masennuksen

parantunut

Olin ennen vaikeasti masentunut ja mietin itsemurhaa päivittäin. Kunnes eräänä päivänä käännyin jeesuksen puoleen. Rukoilin, että paranna minut masennuksesta ja niin vain yhtäkkiä masennus katosi samantien. Jeesus paransi minun masennukseni.

17

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei uskottava

      Mistä diagonoosi peräisin. Oma kertoma ei riitä. Hyvä, että J paransi. Pidä kampanjaa nyt vireillä.

    • Onnittelemme.

      Hyvä että paransi ja nyt sinä pääset tekemään työtäkin.

      Eikä tartte pelätä raamatun lausetta; "joka ei työtä tee, ei hänen myöskään syömän pidä"

    • akbar

      Sanoiko se nimensä? Yleensä tekijä on nimittäin Allah.

      • kontemplatiivinen

        Allah on sama kanta Jumala, kuin juutalaisilla ja kristityillä. Ismaelin suvusta tulleet aloittivat profeettansa Muhamedin ohjauksessa uuden haaran, kun kyllästyivät juutalaisten maallisuuteen ja jumalattomaan elämään. Lukekaa historiaa.

        Islam pyrki tasa-arvoisempaan uskontoon, joka kavahtaisi ahneutta ja pappien maallisuutta. Ennen kristittyjen valloitus/ristiretkiä ei pyhää sotaa esimerkiksi ollut olemassa. Katolliset Paavit tarvitsivat, vain yhden ulkopuolisen vihollisen yhdistääkseen Jeesuksen tunnustavia.

        Ihmiset ovat ahneuksissaan pilanneet suhteensa Jumalaan. Kuten budhalaisuus opettaa kaiken kärsimyksen lähde on tanha (ahneus, ahnehtiminen, himo enempään, kuin on tarpeen). Myös Jeesus historiallisena henkilönä painotti tasa-arvoisuutta ja heikompien auttamista.


    • siunausta elämääsi

      Kiitos, että kerroit tuon meille kaikille. Kyllä se paras apu tulee ihmiselle ylhäältä.

      • parantanut

        Näin on. Lääkkeet eivät minua auttaneet ja lopetin niiden käytön heti uskoon tullessani.


      • asdfgsdfgsdfg

        Hienoa. Silloin kun ei vielä ollut lääkkeitä tai yleensäkään minkäänlaista terveydenhuoltoa elettiin hätnäppää nelikymppisiksi. Missäs se Jeesuksenne silloin luurasi?


    • kaikkeasitä

      lumevaikutus, no eihän siitä haittaakaan ole :) On erittäin hienoa, että joku voi parantua ilman lääkitystä. Sinä olet sitten esimerkki siitä.

    • Fakta:VajaammatUskoo

      Tämä elämä on koko jututn mukaan "testi", jossa katotaan miten ihminen selviää YKSIN. Ei jeesukset auta, ne niiden mukaan tulee vastaan vasta sitten kun on selvinnyt elämän testistä. Mutta täyttä paskaahan koko homma on. Jos jumala loi ja alotti kaiken, kärsimykset on hänen vika. Hän syyttää siitä meitä ja käskee meidän syyttää jotain helvetin aatamia. Täyttä paskaa.

    • rgerhhte

      uskoon tulo on yksi psykoosin muoto.

      • Joo.

        Sullakin näyttää olevan sitten psykoosi, koska uskot satuja...

        Jos ihmisen vointi paranee "uskoon tulemisella". mitä vitunvirkaa sillä on miksi sitä kutsutaan.


      • ei satuja
        Joo. kirjoitti:

        Sullakin näyttää olevan sitten psykoosi, koska uskot satuja...

        Jos ihmisen vointi paranee "uskoon tulemisella". mitä vitunvirkaa sillä on miksi sitä kutsutaan.

        Olen kärsinyt vaikeasta masennuksesta yli 20 v. ja ollut eläkkeellä lähes koko ajan. Pari vuotta sitten nuoruuteni usko uusiutui ja samalla alkoi mieliala ja toimintakyky palata. Ensimmäistä kertaa moniin vuosiin voin sanoa olevani onnellinen. Suunnitelmia on paljon, mutta aloitekyvyttömyys vaivaa vielä....mutta paljon aiempaa vähemmän. Ihmettelen itsekin muutosta. Samantapaisia kertomuksia olen kuullut uusilta ystäviltäkin. Ei voi muuta, kuin olla vakuuttunut elävästä Jumalasta, vaikka aihetta pilkataan palstoilla. Kaikki ei aina ratkea helposti, mutta tämä Jeesuksen apu on ollut todellinen monille. Ei satuja.


      • Fakta:VajaammatUskoo
        ei satuja kirjoitti:

        Olen kärsinyt vaikeasta masennuksesta yli 20 v. ja ollut eläkkeellä lähes koko ajan. Pari vuotta sitten nuoruuteni usko uusiutui ja samalla alkoi mieliala ja toimintakyky palata. Ensimmäistä kertaa moniin vuosiin voin sanoa olevani onnellinen. Suunnitelmia on paljon, mutta aloitekyvyttömyys vaivaa vielä....mutta paljon aiempaa vähemmän. Ihmettelen itsekin muutosta. Samantapaisia kertomuksia olen kuullut uusilta ystäviltäkin. Ei voi muuta, kuin olla vakuuttunut elävästä Jumalasta, vaikka aihetta pilkataan palstoilla. Kaikki ei aina ratkea helposti, mutta tämä Jeesuksen apu on ollut todellinen monille. Ei satuja.

        Tämä elämä on koko jututn mukaan "testi", jossa katotaan miten ihminen selviää YKSIN. Ei jeesukset auta, ne niiden mukaan tulee vastaan vasta sitten kun on selvinnyt elämän testistä. Mutta täyttä paskaahan koko homma on. Jos jumala loi ja alotti kaiken, kärsimykset on hänen vika. Hän syyttää siitä meitä ja käskee meidän syyttää jotain helvetin aatamia. Täyttä ******.


      • 10+15
        Fakta:VajaammatUskoo kirjoitti:

        Tämä elämä on koko jututn mukaan "testi", jossa katotaan miten ihminen selviää YKSIN. Ei jeesukset auta, ne niiden mukaan tulee vastaan vasta sitten kun on selvinnyt elämän testistä. Mutta täyttä paskaahan koko homma on. Jos jumala loi ja alotti kaiken, kärsimykset on hänen vika. Hän syyttää siitä meitä ja käskee meidän syyttää jotain helvetin aatamia. Täyttä ******.

        Sama kai se on miten paranee? Mä sain 112 koodin kun aloitin isämeidän rukousta hokemaan ja juoksemaan pitkin peltoja. Ei se kivalta tuntunutkaan, että hyvä kun tunkivat pillereitä täyteen että loppui. Mä en usko, että masennusta voi parantaa. Se on kuin ihottuma joka tulee on aikansa ja poistuu. Saattaa reagoida lääkkeisiin ja helpottuu, mutta poistuu kun itse haluaa huolimatta siitä mitä tehdään. Mutta siellä se on ihmisen koodissa ja odottaa että joku sen laukaisee. Mulla on nyt menossa ehkä kolmas vaikean masennuksen kausi tänävuonna. Alkuvuodesta olin kyllä 5 kuukautta niin sekaisin etten tiedä mitä silloin oli. Tätä tämä on ollut jo kolmattakymmentä vuotta. Pää on puuduksissa, liikkeet hidastuu, vaikea hahmottaa ympäristöä tai seurata yli kolmen lauseen keskusteluja ja minuun saa vaikeasti yhteyden kun puhun aiheen vierestä, minusta ei tunnu miltään. Mutta ei tämä ikävää ole. Hyvää päivää odotellessa. Aina on tullut jossain vaiheessa.


    • näin opetetaan

      islamin sairas tasa-arvo näkyy siinäkin, että 9 vuotias tyttö saa mennä jo 50 vuotiaan kanssa naimisiin, ei tarvitse odottaa täysi-ikäiseksi saakka ihannemiestään.

    • Itse pysyn mieluummin täysjärkisenä ja masentuneena lopun elämääni kuin hurahdan uskoon parantuen siinä samalla masennuksesta, mikäli se ylipäätään olisi siten mahdollista. Niin kamalaa kuin masennus onkin.

    • Kiitos Herralle! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      223
      1918
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1312
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1169
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      83
      1158
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      892
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      781
    7. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      756
    8. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      750
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      716
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      704
    Aihe