Komea, iso omakotitalo järven tuntumassa keskusta-alueella - harvoin tarjolla!
Kauppiaan itselleen rakennuttama tilava OKT rauhallisella paikalla, silti keskustan tuntumassa. Kipaise uimaan omasta pihasaunastasi (rv. 1996) tai kahville torille (600 m) - silti nautit omasta rauhasta ja 1330 neliön puutarhatontista!
Yläkerrassa 2 - 4 MH, aula, vaatehuone, kylpyhuone (2013) ja arkisauna (2013). Pääkerroksessa eteisaula, päivä-WC, keittiö, ruokasali, olohuone ja masterbedroom. Kellarissa runsaasti aputiloja.
Öljykeskuslämmitys (2002), keskikerroksessa iso takka. Hyvin tehty talo, edulliset lämmityskustannukset.
Vuokra 1.550,00/kk, tarjoukset huomoioidaan. Vuokravakuus neuvoteltavissa. Vapautuu 1.11.2014, näytöt sopimuksen mukaan jo aiemmin.
Hinta: 1550
Yhteystiedot: Pekka Harju, 0400 472 080, [email protected]
O: Ann.vuokralle: Lohja, komea, iso OKT hyvällä paikalla
Pekka Harju
3
159
Vastaukset
- Markus28
Ongelmatalo. En suosittele
- hävekkää
Se jolla on laittaa tuollaisia summia vuokraan kuukaudessa, ostaa varmaan jo oman talon. On nää käsittämättömiä summia pyydystämässä jostain taloräähkästä!
- DreamOfFarmlife
Tyyris on, onko piharakennuksia tai varastotilaa/ navettaa tms?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964