http://www.iltalehti.fi/autot/2014100818728722_au.shtml
Ja mitkäs siellä pistesijoilla vilkkuvat muut kuin bemaristien mollaamat halvat kiat, ranskalaiset ja tojot... Todisteita teille syötetään joka päivä mutta silti vingutte, mutta mitäs sitä faktoja kiistämään. Halpakin voi olla hyvä, ja usein onkin.
Aivan lempikohtani:
"IL-analyysi: Peugeot on todellinen yllättäjä suomalaisesta vinkkelistä katsoen, jossa ranskalaisten autojen ongelmana on ollut historiallinen heikon auton rasite. Nyt se on murrettu virallisesti."
Jokaisessa kategoriassa on mukana 3 parhaan joukossa edullisia merkkejä, tojokin menee useassa bmw:n ohi. Ja mikä parasta, tämä on faktaa!!
Vikalistaa saksasta
17
104
Vastaukset
- ohituskaista1
Mitäpä poika jos heität sen patongin pois munistasi ja marssi BMW merkkiliikkeeseen ja kokeile vaikka tuliterää 3-sarjan BMW:Tä ja sano sen jälkeen käsi sydämellä kumpi on oikeesti parempi ajaa BMW vai pösötin?????
Herää oikeasti todellisuuteen viestiesi kanssa. Jooko?- Itserakas psk olet
Mitäs sinä letkumuna siellä itket? Menepä nyt sen pakoputken kimppuun ja häviä täältä kiusaamasta asiallisia kirjoittelijoita
- Uuuuuuhh
Oletko vähän tyhmä kun et usko faktaa, häh??? Ei oo keksittyä vaan faktaa, oppisit ymmärtämään luetun ni ei tarvis kiukutella.
Bmw ei ole autojen ykkönen, deal with it! - Kokeiltu on
Pösö on parempi ajaa.
- Jaa että halvalla
Halvemmat tuotteet ovat aina parempia, niin kauan kunnes tietää/pääsee kokemaan miksi joku maksaa enemmän.
Näin se on ollut aina kulutustuotteiden kanssa, ja tulee aina olemaankin.
Ei niistä kateellinen kannata olla, pitää pyrkiä samaan tai parempaan. Sillähän siitä pääsee.- :::::777
Kysymys kuuluu: miksi pitää tähdätä aina niin korkealle että pitää olla parempi kuin muut? Itsekkyyttä? Sori vaan mutta minä olen tyytyväinen renaultiini eikä ole syytä vaihtaa. Bemaristeille suosittelen samaa, olkaa tyytyväisiä ja hiljaa! Muiden valinnat ei kuulu teille.
Esim minä en ottaisi automaattivaihteista etten totu liian helppoon. Ihminen tuppaa olemaan siitä tyhmä että kun pääsee paremman makuun, ei kelpaa enää vaatimattomampi. Omakotitaloonkin kun pääsin, enpä enää kerrostalokoloa huolisi. Ajelen siis hyvällä renaultilla ja jätän bemaritrollit omaan arvoonsa. - 'Alex-
:::::777 kirjoitti:
Kysymys kuuluu: miksi pitää tähdätä aina niin korkealle että pitää olla parempi kuin muut? Itsekkyyttä? Sori vaan mutta minä olen tyytyväinen renaultiini eikä ole syytä vaihtaa. Bemaristeille suosittelen samaa, olkaa tyytyväisiä ja hiljaa! Muiden valinnat ei kuulu teille.
Esim minä en ottaisi automaattivaihteista etten totu liian helppoon. Ihminen tuppaa olemaan siitä tyhmä että kun pääsee paremman makuun, ei kelpaa enää vaatimattomampi. Omakotitaloonkin kun pääsin, enpä enää kerrostalokoloa huolisi. Ajelen siis hyvällä renaultilla ja jätän bemaritrollit omaan arvoonsa."...olkaa tyytyväisiä ja hiljaa! Muiden valinnat ei kuulu teille...."
Eiköhän täällä suurin osa aloituksista tule nimenomaan niiltä, jotka ovat sitä mieltä että toisten valinta, bemari, kuuluu heille.
Tämäkin aloitus on pelkästään provosointimielessä tehty.
Tästä palstasta tulisi aivan kelvollinen (kuten se reilu 10 vuotta sitten oli), jos tänne kirjoitettujen provoilujen määrän saisi jollain tavalla pienenemään.
Ainoa ratkaisu taitaisi olla valvoja, joka kylmästi poistaisi kaikki provoiluviestit.
- tthj777
Nimen omaan. Kaikki viestiketjut on teidän pösötin miehet, Tojerot ym aloittamia. Näistä on aika helppo tehdä Premium miehen yhteenveto siitä, että te ootte niin vitun kateellisia bemareille.
Myönnettäköön Se, että nauramme teidän Tojero tekniikan maailman voittaja kirjoittelu analyyseille, mutta nekin viestiketjut aloitatte te kateelliset tuulipukumiehet. - monimerkki1
Kerrompa nyt minäkin oman autoelämäni-tarinan. Tietysti tästäkin trollit tekevät omia johtopäätöksiään, että olen mulkku, kusipää, narsisti yms.
Eli ajokortin sain vuonna 1996. Ensimmäinen autoni oli Tojo ja vieläpä Corolla. No nuoren miehen mielestä se oli oikea automaailman timantti ja kaikki muut merkit oli syvältä.Corollassa ei ollut muistini mukaan mitään vikoja meni aina katsastuksestakin heittämällä läpi jne.
No elämä vei eteenpäin. Opiskelin sai vakituisen duunin ja ostin joskus vuonna 2000 Ford Mondeon. Hallelujaa mikä nautinto ajaa ja helkkarin hyvä auto ol muutenkini. Välillä söi kyllä miestä se, että pikkuvikoja ja tyyppivikoja löytyi vähän liikaa.
Olisko ollut jotain vuosi 2004 kun kaverini sai ylipuhuttua minut kokeilemaan Volvoa ja sen perusteella ostin noin 40.000 km:ää ajetun menopelin. Tämän jälkeen tuntui jo, että taivas on auki minulle ja mietin kuinka tää voi näin vakaa auto olla ja miellyttävä ajaa ja Jeesus miten hyvät penkit istua. Tällä menopelillä työstin menemään seuraavat neljä-viisi vuotta.
Oisko ollut vuosi 2010 kun päätin, että nyt kärsitään ja löydään rahat tiskiin ja otin käyttööni Volvo xc60:sen. Ja taas sama. Aivan sairaan hyvä auto ajaa. Vikoja ei ollut tässä eikä aiemmassakaan Volvossa mitään. Selvisin ihan perus määräiaikaishuolloilla ja kertaakaan en jäänyt tien päälle ja mitään yllättävää ei näiden Volvo vuosien aikana tapahtunut.
En tiedä mikä tuli, mutta viime vuoden alussa päätin kokeilla sitten bemaria. Ostin X3:sen (mainittakoon jo tässä, että uuteen X5:een ei riittäneet hillot ja on liian iso auto mun mielestä muutenkin). Bemariin olen myös ollut äärettömän tyytyväinen. Automaattivaihteisto on ollut ihan kosmisen hyvä. Ihan ok se oli Volvoissakin, mutta ei näin hyvä. Teidän pohjia en ole kyntänyt, hinauspalveluja en ole tarvinnut ja myöskään poliisin kanssa en ole joutunut tekemiseen. Jopa naapurikin edelleen tervehtii. Lisäksi en alkanut myöskään homoksi tämän bemarikaupan myötä.
Eli kai se jokaisen mielestä se oma auto ja automerkki ovat parhaimpia. Jostakin syystä tämä katkeruus paistaa lähinnä tähän Baijerilaiseen merkkiin. MIELESTÄNI BEMARI ON SELVÄSTI PARAS NÄISTÄ AUTOISTA JA VOLVO TODELLA SELVÄ KAKKONEN.Toki on nämä kaksi myös ollut hintansa suhteen ihan eri plaaneitoilta kuin autourani kaksi ensimmäistä menopeliä.
Jos joku on Fordiinsa tai ihan mihin automerkkiinsä tyytyväinen, niin hyvähän se on, mutta ei kannata arvostella merkkejä joista ei ole kokemusta.Lisäksi BMW on oikeasti hyvä merkki ja ainakaan minulla ei ole ollut mitään ongelmia tai vikoja sen kanssa.
Että semmosia...- 8^^8
No eikös se ny sinunkaan järkeen käy että täällä suurin osa arvosteluista kohdistuu niihin bemuKUSKEIHIN, ei bemuihin. Tuota trollausta haluatte itse lukea kun kirjoittelette noita nikkien tthj777 ja ohituskaista1 tyyppisiä viestejä. Lopettakaa se muiden arvostelu jos teiltä älliä yhtään löytyy. Ni loppuu bemumiesten homottelukin. Sitä saatte mitä tilaatte.
Että semmossia, niih! - 8^^8
8^^8 kirjoitti:
No eikös se ny sinunkaan järkeen käy että täällä suurin osa arvosteluista kohdistuu niihin bemuKUSKEIHIN, ei bemuihin. Tuota trollausta haluatte itse lukea kun kirjoittelette noita nikkien tthj777 ja ohituskaista1 tyyppisiä viestejä. Lopettakaa se muiden arvostelu jos teiltä älliä yhtään löytyy. Ni loppuu bemumiesten homottelukin. Sitä saatte mitä tilaatte.
Että semmossia, niih!Saanen huomauttaa vielä että sä todella vertaat vm 96 ja 00 fordia ja tojoa, vuosimallien '10 ja '13 volvoon ja bmw:hen, ja sanot että jälkimmäiset oli parempia. No öh, uudet vaan ON parempia yleensä, merkistä riippumatta. Vaikka tekstis asiallinen muuten olikin.
- pistejaviiva
8^^8 kirjoitti:
Saanen huomauttaa vielä että sä todella vertaat vm 96 ja 00 fordia ja tojoa, vuosimallien '10 ja '13 volvoon ja bmw:hen, ja sanot että jälkimmäiset oli parempia. No öh, uudet vaan ON parempia yleensä, merkistä riippumatta. Vaikka tekstis asiallinen muuten olikin.
No tuskimpa nuo Tojerot ja Fordit on 20 vuodessa mihinkään muuttunut. Ihan surkeita ne ja tulee olemaan Premium autoihin verrattuna.
- 8^^8
pistejaviiva kirjoitti:
No tuskimpa nuo Tojerot ja Fordit on 20 vuodessa mihinkään muuttunut. Ihan surkeita ne ja tulee olemaan Premium autoihin verrattuna.
Tuskinpa? Eli et tiedä. Vertaillaan sit -96 bemua ja 2012 rellua, rellu varmasti parempi. Et voi kiistää.
- no thanks rellu
8^^8 kirjoitti:
Tuskinpa? Eli et tiedä. Vertaillaan sit -96 bemua ja 2012 rellua, rellu varmasti parempi. Et voi kiistää.
mutta sen tietää jokainen täysjärkinen, että jos vertaat vuoden 2012 bemari ja rellua, niin Baijerin versio pesee ranskan korvikkeen 100-0.
Olen molemmilla ajanut. Bemarin myös omistan. Rellun kokeilu jäi yhteen kertaan. Ajoin mökiltä 180 km:ää kaupunkiin ja se riitti minulle. - 8^^8
no thanks rellu kirjoitti:
mutta sen tietää jokainen täysjärkinen, että jos vertaat vuoden 2012 bemari ja rellua, niin Baijerin versio pesee ranskan korvikkeen 100-0.
Olen molemmilla ajanut. Bemarin myös omistan. Rellun kokeilu jäi yhteen kertaan. Ajoin mökiltä 180 km:ää kaupunkiin ja se riitti minulle.Niinpä lässytlässyti, toiset tykkää isästä ja toiset pojasta, nämä teidän bemaristien jutut tiedetään. Onneksi on vara valita, joko kallis tai halpa, koskee kaikkea elämässä, esim taloja, ruokaostoksia ja palveluita. Tuli mm kerran itse teetettyä kallis keittiöremppa kalliilla firmalla, ja kaikki meni päin ahteria. Se hinta ei takaa välttämättä mitään, ja itse en laittaisi autoon 50 tonnia, koska samalla rahalla saa jo paljon muutakin tarpeellista.
Halvat autot kuljettaa siinä missä kalliitkin, ja eipä minulle ole koitunut halvasta autostani mitään harmia. On oikein hyvä peli. Näyttää olevan fakta että mitä kalliimmalla kipolla ajelee, sitä suurempi tulee egosta. Harmillista typeryyttä. - nordean premium
8^^8 kirjoitti:
Niinpä lässytlässyti, toiset tykkää isästä ja toiset pojasta, nämä teidän bemaristien jutut tiedetään. Onneksi on vara valita, joko kallis tai halpa, koskee kaikkea elämässä, esim taloja, ruokaostoksia ja palveluita. Tuli mm kerran itse teetettyä kallis keittiöremppa kalliilla firmalla, ja kaikki meni päin ahteria. Se hinta ei takaa välttämättä mitään, ja itse en laittaisi autoon 50 tonnia, koska samalla rahalla saa jo paljon muutakin tarpeellista.
Halvat autot kuljettaa siinä missä kalliitkin, ja eipä minulle ole koitunut halvasta autostani mitään harmia. On oikein hyvä peli. Näyttää olevan fakta että mitä kalliimmalla kipolla ajelee, sitä suurempi tulee egosta. Harmillista typeryyttä.No eihän se bemaristin ongelma ole jos sinä ajat halvalla autolla vai onko? On myös sellaisia ihmisiä joilla on rahaa ja voi tehdä mitä ja miten haluaa sekä ajaa sillä Premium autolla!
- Unskiiiiiii
bravo kirjoittaja. BMW on ykkönen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764