Onko käyttöä tälläisellä? rintama oloissa.
ISOvatsa, pienet jalat
6
79
Vastaukset
- Tosi juttu kauan sit
Yhdelle sellaiselle sanoivat: kelpaa tykin ammukseksi.
- Leipuriksi
Vatsan päällä voi pyöritellä pullia ja pöytään ei tarvitse tehdä kovin korkeita jalkoja.
- homo-orja-armeija
Isovatsaista voi panna takaapäin, joten sopii sellaisetkin hyvin armeijan homo-orgioihin.
- niskasta kiinni
Miksi olet päästänyt itsesi sellaiseen kuntoon, että et ole kykeneväinen suoriutumaan sodanajan tehtävistäsi, jos sotilaallinen kriisi puhkeaisi?
- Leikki sikseen
En oikeastaan minä, vaan moni muu, Olen ollut kykeneväinen, nyt jo aika ajanut ohi. Kannattaa tosin hoitaa sitä terveyttä ja liikkua, kansanterveydellä on suora yhteys puolustuskykyyn, tätä aspektia ei mielestäni tarpeeksi huomioida.
- ....
Leikki sikseen kirjoitti:
En oikeastaan minä, vaan moni muu, Olen ollut kykeneväinen, nyt jo aika ajanut ohi. Kannattaa tosin hoitaa sitä terveyttä ja liikkua, kansanterveydellä on suora yhteys puolustuskykyyn, tätä aspektia ei mielestäni tarpeeksi huomioida.
Se tässä huolestuttaakin, kun reserviläiset lihoaa eivätkä liiku ja nuoriso istuu vaan tietokoneillaan pelaamassa videopelejä ja mussuttavat karkkia, sipsiä ja kittaavat limonaadia ja energiajuomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261573- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1681210Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori371191Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131037- 51954
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_187900Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric282876- 25808
- 48807