siellä isin ja äidin kullan nuput kiertelee popittaa eikö noita nyt kuriin saada?? eilenkin melkein säikähdin kun tuli takaa kahta rinnan ja täynnä nuoria kaksi mopoautoa kun olin lenkillä. sydän pomppasi väärään kurkkuun ja sitten hetken päästä oltiin sankoin joukoin tupakalla seuraavalla pysäkillä.
kyllä ei tulevaisuus hyvältä näytä kun isit ja äidit ostelee (velaksi???) kalliita mopoautoja kun pitää olla parempi kun naapurilla ja sitten tottuu saamaan kaiken niinkuin manulle illallinen! eikä mitään tartte tehdä muuta kierrellä isoilla porukoilla kylillä pilaamassa verovaroilla rakennettua kallista infraa!
eikö näille nyt mitään voida tehdä? koti kasvatus haloo missä vanhempien vastuu???
Sysmän mopoautojengeistä!
aki.p.
3
136
Vastaukset
- bappa-tunturi
Mitäpä se meille kuuluu millä mopoautot ostavat. Sen sijaan vahmemmat voisivat terottaa mopoautoilijoille liikenne- sääntöjä ja käyttätymistä, joka on ensisijaisesti ohjeena moisen kotteron saamiseen. Kolme muikkaria tulee penalttia kuukausi, eikä mitään ininää..
- gethhte
Eipä meille kuulu Sysmän asiat, teikäläisillä on ihan oma palstansa purkautua.
- ei häiriöitä
taidan kuulla kateellisen itkua???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995