Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Poikaongelmia

Karlana

Sori romaanista, en osaa kirjoittaa lyhyesti...

Olen 15 vuotta ja aika ongelmallisessa tilanteessa. Naapurustossani on tiivis kaveriporukka - puhutaan nyt vaikka kirjaimilla - eli minä, tämä poika M, toinen poika V, hiukan nuorempi tyttö A, pikkusiskoni E ja M:n pikkusisko S. Minä, M ja V olemme siis porukan reippaasti vanhimmat ja vietämme usein aikaa kolmistaankin. Olen meistä kolmesta ainoa tyttö, mutta se ei ole ikinä aiheuttanut mitään, sillä olemme olleet ystäviä jo silloin kun saatoin olla pihalla ilman paitaa. Enkä ole ikinä edes ajatellut kumpaakaan pojista niin. Nyt viime aikoina M on kuitenkin esittänyt kiinnostuksen merkkejä, ja välillä olen melko varma että hän tykkää minusta. Ja pohtiessani tilannetta ja miettiessäni millaista olisi jos M olisi poikaystäväni, olen pikkuhiljaa alkanut itsekin ihastua.

Nyt saisin varmasti koko joukon vastauksia "kerro sille suoraan" "kysy jos se alkas olee" tms. MUTTA pelkään, että pitkäaikainen kaveruutemme menee jos möläytän tykkääväni, ja olenkin ymmärtänyt hänet väärin. Lisäksi en haluaisi että V saisi tietää tästä, mutta tiiviin porukkamme vuoksi asiaa voisi olla vaikea salata. Asiaa ei helpota, että pikkusiskomme E ja S vihjailevat jatkuvasti että meidän pitäisi olla yhdessä. Välillä M suhtautuu siihen vain hymyilemällä, välillä taas suuttuen aivan ylikovaa.

Miten siis voisin vihjata pojalle hienovaraisesti että kyllä, minäkin tykkään, sanomatta sitä suoraan?

4

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karlana

      Up! Olisi tärkeetä saada tähän apua, olen ihan hukassa, en tiedä tykkäänkö siitä vai enkö, mitä pitäisi tehdä jos tykkään tai mitä pitäisi tehdä, jos EN tykkää. Apua! :(

    • teenäin

      sanot sille et tuutko ulos ja et ota sit yht mukaa ja sit va oot siin ja kato sitä ja sanot jtn et ollaa oltu kavereit pitkää ja voisit olla mulle enemmäkk ja sit katot mitö tapahtuu... mut sille yhelle vois olla ikävää et rupeette seurustelee kosk se jää ulkopuolelle

      • Karlana

        Tota just olen miettinytki, mut pelkään et se vastaa "mitä vittua nyt hei" ja sit oon menettäny kaverin koska tollasen jälkeen ei vaan voi olla yhtä vapautuneesti toisen seurassa... kokemusta siitäkin (tosin olin itse se en-halua-osapuoli)


    • teenäin

      no sen takii oot sillee et joo kaverinki on tosi kivaa mut voisit olla niiku jos vaa sil ois sellane tunne...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe