Kp viemärin ympärys rempan jälkeen.

Yh3

Eli tehtiin remppa (Firma teki) elokuussa. En ollut valvomassa töiden takia kaakelointia ja kun homma oli selvä sekä kaakelit kuivaneet katsastin työn jäljen. Huomasin, että kaakelointi tehty täysillä laatoilla lattiaan niin, että se viemärin reikä ja kaulus ei kohtaa kuin 50 prossaa. Onko pitkässä juoksussa haittaa jos sieltä toiselta syrjältä vesi juoksee viemäriin aina "laastin" päältä? Voiko se laasti kulua ajan saatossa tai voiko jopa vesieristys sen alta kulua? Joka päivä suihku käytössä. Vesieristys tehty kunnolla, silloin olin kotona ja valvoin sen. Mutta millaisen haitan tuo voi aiheuttaa vai stressaanko liikaa?
Hankalasti selitetty ja toivottavasti joku edes ymmärsi mun murheen...

4

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunari78

MIkäli oikein ymmärsin niin kaivon neliökehys on siis puoliksi kaivon päällä eli kun sen ritilän ottaa pois niin varsinaista kaivoa näkyy vaan puolet?

Jos se noin on niin aika huono ratkaisu, periaatteessa laasti ja vedeneriste kyllä varmaan kestänee, mutta varsinaista kaivoa ei kyllä pysty huoltamaan, kun sisäosa on irrotettava ja sitä ei ainakaan saa kaivosta ulos.

Minä vaatisin ainakin korjaamaan kyseisen kohdan niin kuin se oikeasti pitäisi tehdä.

• .--..-

Tuo "siirtokansi " systeemin tekeminen laattojen jaon takia on kyllä tietääkseni kiellettyä.Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
      Taisivat tehdä urakka työnä?
      Tuota on huono enää korjata muuten kun tekemällä uusiksi.

• kagelmaister008

ei se kiellettyä ole mutta kaivon kita pitää mahtua irroittamaan ja putsaamaan.siirtovaraa on n-1-2cm. jolla pystytään pelaamaan myös ettei tule ihan ohutta laattasoiroa kaivonkannen reunalle,se kun on jo hankala leikata/sahatakin.

• yh3

Kiitos vastauksista... Taidan ottaa yhteyttä tekijäfirmaan ja neuvotella mitkä mahdollisuudet on korjata tuo. Kiitos kaikille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe