Kp viemärin ympärys rempan jälkeen.

Yh3

Eli tehtiin remppa (Firma teki) elokuussa. En ollut valvomassa töiden takia kaakelointia ja kun homma oli selvä sekä kaakelit kuivaneet katsastin työn jäljen. Huomasin, että kaakelointi tehty täysillä laatoilla lattiaan niin, että se viemärin reikä ja kaulus ei kohtaa kuin 50 prossaa. Onko pitkässä juoksussa haittaa jos sieltä toiselta syrjältä vesi juoksee viemäriin aina "laastin" päältä? Voiko se laasti kulua ajan saatossa tai voiko jopa vesieristys sen alta kulua? Joka päivä suihku käytössä. Vesieristys tehty kunnolla, silloin olin kotona ja valvoin sen. Mutta millaisen haitan tuo voi aiheuttaa vai stressaanko liikaa?
Hankalasti selitetty ja toivottavasti joku edes ymmärsi mun murheen...

4

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunari78

MIkäli oikein ymmärsin niin kaivon neliökehys on siis puoliksi kaivon päällä eli kun sen ritilän ottaa pois niin varsinaista kaivoa näkyy vaan puolet?

Jos se noin on niin aika huono ratkaisu, periaatteessa laasti ja vedeneriste kyllä varmaan kestänee, mutta varsinaista kaivoa ei kyllä pysty huoltamaan, kun sisäosa on irrotettava ja sitä ei ainakaan saa kaivosta ulos.

Minä vaatisin ainakin korjaamaan kyseisen kohdan niin kuin se oikeasti pitäisi tehdä.

• .--..-

Tuo "siirtokansi " systeemin tekeminen laattojen jaon takia on kyllä tietääkseni kiellettyä.Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
      Taisivat tehdä urakka työnä?
      Tuota on huono enää korjata muuten kun tekemällä uusiksi.

• kagelmaister008

ei se kiellettyä ole mutta kaivon kita pitää mahtua irroittamaan ja putsaamaan.siirtovaraa on n-1-2cm. jolla pystytään pelaamaan myös ettei tule ihan ohutta laattasoiroa kaivonkannen reunalle,se kun on jo hankala leikata/sahatakin.

• yh3

Kiitos vastauksista... Taidan ottaa yhteyttä tekijäfirmaan ja neuvotella mitkä mahdollisuudet on korjata tuo. Kiitos kaikille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      150
      4029
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      15
      3909
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      3052
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      66
      3038
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      149
      2602
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      71
      2510
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2223
    8. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      30
      1619
    9. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      114
      1554
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1405
    Aihe