pitkävihaisuus

ppp

Onko kaksosmies pitkävihainen, mitä luulette?
Itse olen vaaka ja pitkävihainen, riippuu tietysti asianhaaroista. Mua rupes ärsyttämään kaikki ja lemppasin kaverin ja sitten peruin koko homman. Nyt menossa aikalisä, mutta yritetään uudelleen olla.

9

1848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elppis

Itse olen kaksonen, ja melkein ärsyttää tuo vihastumisen laatu. Kestää kauan ennenkuin suutun, ja kun suutun niin se on hetkessä ohi. Eli pitkävihaisia kaksoset harvoin ovat.. mutta muisti on sitäkin pidempi ;)

• ppp

Sitä pelkäänkin, että tää mun tempaus ei unohdu ikinä, aina palautuu kaverini mieleen. Onkos kaksosmiehet kostonhaluisia? Onko pelättävissä jotain samanlaista tai pahempaa hänen taholtaan!
        Olen hieman ailahtelevainen, äkkipikainen, mensut aiheuttaa ongelmia.

• sarajoki
        ppp kirjoitti:

Sitä pelkäänkin, että tää mun tempaus ei unohdu ikinä, aina palautuu kaverini mieleen. Onkos kaksosmiehet kostonhaluisia? Onko pelättävissä jotain samanlaista tai pahempaa hänen taholtaan!
        Olen hieman ailahtelevainen, äkkipikainen, mensut aiheuttaa ongelmia.

niin, itse olen kaksosmies, enk' ole pitk'vihainen, enk' my;sk''n kostonhaluinen, mutta jos tuo mainitsemasi ailahtelevaisuus aiheuttaa useinkin samanmoista lemppaamista, harkitsisin kyll' moneen otteeseen takaisinpalaamista. asia saattaa tulla ilmi sitten samankaltaisessa tilanteessa, mutta itse ainakaan en viitsi kovasti menneit' kaivella jos asia on puitu ja sovittu.

• leidijellona

mieheni on kiivas ja nopeasti suuttuva mutta ei pitkävihainen. Saattaa sanoa tosi pahasti ja kääntää asiasta jotain ihan muuta kuin mistä alunperin oli kyse. On nyt kyllä vanhemmiten muuttunut siinäkin suhteessa mukavampaan suuntaan.En tiedä, mutta arvelen hänen olevan nousumerkiltään neitsyt. Hän ole myöskään pitkävihainen eikä muistele menneitä riidan aikana, hyvä juttu sekin.Toisaalta, hän mielessään joskus hautoo pitkäänkin jotain ja sitten räjähtää mutta kun on sen kakistanut ulos niin helpottaa. Emme nykyään varsinaisesti riitele koskaan vaan käymme asiat heti läpi kiivaasti ja äänekkäästi ja sitten se juttu on käsitelty. Nuorempana meillä oli pitkiäkin mökötyksiä. Olemme pitemmänpäälle kuitenkin useimmissa asioissa samoilla linjoilla. Kun kaksosen kanssa elää niin pitää muistaa että hänessä on miestä moneksi ja ainakin ne kaksi eri puolta joista se toinen on aina synkempi.Voi olla että hän on pahalla tuulella jonain päivänä mutta se ei välttämättä ole ollenkaan puolison syytä tai liity häneen mitenkään. Silloin kannattaa antaa hänelle tilaa ja odottaa että se toinen ja parempi taas tulee pian esiin.

• 1xtyyppi

itsekin olen vaaka.. meillä on kaksosmieheni kanssa aika samanlainen tapa suuttua, ärsytys nopeesti ohi.. tosin jätkä saattaa suutahtaa jostakin ehkä herkemmin kuin minä, mutta minä taas loukkaannun helpommin niistä sen suuttumisista.. se osaa olla joskus aika ilkeä suuttuessaan. minä taas osaan olla tosi kylmä, kun loukkaannun.

• kaksonen, n

monta mahdollisuuta,kun meikä kiehuu yli... aina toivo päässä - jos toinen muuttuisi...
        mut sitten rajahta ja palutta ei ole...
        Onnea matkaan ja puhuu asiasta rehelisesti, puhumalla selviat, anteksi pyyntökin auttaa joskus.

• Jatta-Maaria

Oma mieheni on kaksonen. Meille tuli pahanlaatuinen riita jokunen vuosi sitten joka johti avioeroon, mutta tänä keväänä totesimme että voisimme uudelleen yrittää. Sanoisin että ainakin minun miehestäni voisin käyttää kuvausta "sitkeä sissi". Yrittää olla pitkävihainen, mutta (tietenkin!) minä kaksosnaisena tiedän suht´ hyvin mistä narusta vetää. Ole siis kärsivällinen. Kyllä teillä varmaan aikaa myöten hyvin alkaa luistaa, kunhan annatte mennä "toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos" toisen jurputukset ja ärinät. Niin minäkin olen tehnyt.

• eläten

On turhaa edes kysyä ovatko kaksoset pitkävihaisia tai onko heissä ikäviä piirteitä ylipäätään, he eivät myönnä edes itselleen mitä on mahdollisesti vialla. Eivät jaksa paneutua tuollaisiin "turhuuksiin", ei huolet paina ja sekös välillä pistää suututtamaan.

Tai sitten tämä on vain minun kaksosmiehen piirre, teistä muista en tiedä.

• Jatta-Maaria

Taitaa olla tuo mitä kerroit vähän niin kuin yksilöllistä.

Olen siis itsekkin kaksosmiehen kanssa seurustelusuhteessa enkä ole niin kamalan pitkävihaisuutta todennut, vai onko lie syynä se etten niin katso suuttuuko mies vai ei ja mököttääkö tämä vai ei. Olen todennut että on paras antaa samalla mitalla välillä takaisin ja sitten olla huomaamatta toista jos vielä kiukkuaa.

Sori vaan, mutta huolten painamisessa voin olla tottatotisesti eri mieltä kanssasi. Kaksosmies ei välttämättä aina kerro mikä painaa ja siitä tulee joskus väärinkäsityksiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe