Jag kom nyss hem från min när butik och kärran med kattmat och andra tillbehör var fylld till brädden.Så bra att folk är givmilda när det gäller oskyldiga djur.
Många skaffar en kattunge åt sina barn(de är så söta och gulliga ).Tyvärr växer de och behöver kärlek och omvårdnad i minst 10 - 15 år,då är det inte så roligt mera.
Kampanjen "Mat åt hemlösa katter ".
tack till vår Sale
3
125
Vastaukset
- familjemedlem
Människor fattar inte att de har ett stort ansvar när de skaffar ett djur åt sig.Sällskapsdjur är inga leksaker som man kastar bort när de inte mera är roliga.
- katthuset
Jag understöder också annars ett lokalt hem för hemlösa katter,mat och annat behövs året runt.
- djurvän
katthuset kirjoitti:
Jag understöder också annars ett lokalt hem för hemlösa katter,mat och annat behövs året runt.
Det borde inte ges gratis kattungar åt folk,om man hamnar att betala ett ordentligt pris för sitt husdjur så kastar man inte bort det så lätt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850