Varmasti moni, joka ei luottokorttia omista on ihmetellyt, ettei lipun ostamisen jälkeen voi istumapaikkaa ostaa visa elektron kortilla, vain luottokortilla, miksi näin?
Olen muutamaan kertaan laittanut Finnairille toiveen asiasta vaan ei vielä ole mahdollista.
Luulisi olevan palvelua osittain antaa matkustajalle mahdollisuus päättää itse, ostaako luotto-/elektron kortilla istumapaikan valmiiksi erikseen.
Ennen vanhaan lipunkin sai ostaa vain luottokortilla, nykyisin sen voi ostaa myös elektronilla, joka vieläpä tulee halvemmaksi.
paikkalippujen ostaminen, vain luottokortilla
7
107
Vastaukset
- electron card
Se on ELECTRON ei ELEKTRON, ehkäpä juuri siinä olet tehnyt virheen yrittäessäsi maksaa kortilla mitä ei ole olemassakaan.
- aloittaja nyt
oletko idiootti, tuonkin vastauksen voit työntää hanuriisi, se kun on sieltä vedetty
- devon miles
Kannattaa kyllä hommaa kunnon kortti ja se electron feidata.
Tai jos on luottotiedot sekaisin tai työtön tai ei fyrkkaa, niin kait vaan jatkat pyristelyä sillä teinikortilla.- aloittaja nyt
olen kaukana teinivuosista, viiskymppii tulee kohta täyteen, luottotiedotkin ovat kunnossa vaan kun en tarvi ostaa mitään luotolla, rahasta ei ole kyse vaan mahdollisuudesta ostotilanteessa, tässäkin pakotetaan asiakas hankkimaan luottokortti vaikka kyseisen oston voisi muuttaa vaihtoehtoiseksi.
- kysy Finnairilta
aloittaja nyt kirjoitti:
olen kaukana teinivuosista, viiskymppii tulee kohta täyteen, luottotiedotkin ovat kunnossa vaan kun en tarvi ostaa mitään luotolla, rahasta ei ole kyse vaan mahdollisuudesta ostotilanteessa, tässäkin pakotetaan asiakas hankkimaan luottokortti vaikka kyseisen oston voisi muuttaa vaihtoehtoiseksi.
Ikää on kohta viiskymppii ja luulet saavasi vastauksen täältä? Mikset kysy suoraan Finnairilta? Luuletko tosiaan, että joku sieltä tulee vastaamaan tänne?
Mitä kauheaa mielestäsi luottokorteissa on? Useimmitenhan niitä käytetään ns. maksuaikakortteina, jolloin kuluina ei ole muuta kuin vuosimaksu. Miten muuten maksat ulkomailla, jos sinulla ei ole luottokorttia? Kuljetatko paksuja setelinippuja mukanasi? - Kulta-asiakas
aloittaja nyt kirjoitti:
Olen yli 65 ja minulla on luotollinen MasterCard Credit/Debit. Maksan kaikki mahdolliset debit puolelta. En tiedä saisiko kaikista ulkomaan automaateista rahaa debitin puolelta. Korkoahan ei mene maksaessaan kreditillä. Automaattinostoissa provisio peritään
- Yöllä nukutaan
Yön tunteina annetut vastaukset ovat näköjään sen mukaisia.
En osaa antaa vastausta varsinaiseen kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832