Mies ei lähtenytkään ulos

Kertokaa kokemuksia

Pyysin yhtä miestä ulos tekstiviestillä, mutta sain kielteisen vastauksen. Ehkä olin tarpeeksi lihava ja ruma... No, joka tapauksessa, minua alkoi hävettämään suunnattomasti ja joudun vielä kohtaamaan tämän miehen! En tiedä miten pystyn, mutta on pakko. Miten voin olla sen miehen seurassa normaalisti tämän jälkeen? :( Miten te olette selvinneet pakeista?

6

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olit rohkea

      Et ole tehnyt mitään väärää.

      Jos mies on fiksu, hän arvostaa tekoasi ja näyttää sen. Jos ei, se on hänen häpeänsä, etkä menettänyt mitään kovin ihmeellistä.

      • pakit sain!

        Minäkin olen pyytänyt jo ainakin kymmenen ja aina saanut rukkaset eli pakit....


    • Vieraana vain

      Itsekin pyysin ulos miestä, johon oon ollut ihastuneempi kuin kehenkään muuhun ikinä. Jos vastaus olisi ollut myönteinen, olisin leijunut pilvissä, jos taas kielteinen, olisin voinut todeta, että ainakin yritin eikä olisi enää tarvinut jossitella. Mutta en saanut minkäänlaista vastausta! Tulipa kurja fiilis, ihan kuin en ois ees kielteisen vastauksen arvoinen. Nyt sit mietin, että miksi mies ei vastannut, eli ajattelen asiaa ihan liikaa. Tyhmä minä. Olin sitä paitsi melko varma, että tunne on ainakin jossain vaiheessa molemminpuolinen. Oliko se kuvitelmaa?

      Mutta siis lohdutukseksi, jos se vielä on tarpeen. Sulla oli munaa tehdä aloite, oo ylpeä siitä. Ja nyt ainakin osaat jatkaa eteenpäin kohti uusia suhteita jossittelematta. Aika parantaa yleensä haavat.

    • neitiq

      Toivon, että mullekin tulis vielä joskus tuo tunne että haluun pyytää jotain treffeille... :)

      Pakkien saaminen tuntuu varmaan tosi kurjalta. Varsinkin jos on sellainen ihminen, että miettii paljon tollasia asioita ja tarvii kerätä rohkeutta ennen kuin pyytää treffeille. Ei mitään hätää. Siinä ei oo mitään hävettävää. Älä mieti lainkaan että sussa olis jotain vikaa. Se mies saattaa olla vaikka johonkin toiseen ihastunut ja aikeissa pyytää häntä treffeille. Voi olla että se tykkää susta silti.. Ei sitä tiedä

      Suurenpi harmi se on niille ihmisille, jotka eivät koskaan edes uskalla pyytää ihastusta treffeille.

      Se on kyllä epäkohteliasta käytöstä jos ei mitään vastaa kun toiseen pyytää treffeille. Ei siitä pitäisi olla suurta vaivaa olla toiselle edes ystävällinen, vaikkei treffeille haluisikaan. ..

    • 3+20

      Kokemusta..pyysin tuttua miestä treffeille, joka vastasi myöntävästi. Kohta laitettiinkin kauhat jakoon, myöhemmin riideltiin, huudettiin ja erottiin. Oisipa hänkin vastannut aikanaan kieltävästi.

      • ihastunut olin....

        Olin minäkin ihastunut ja otti niskavilloista kiinni ja talutti ulos jäähtymään.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe