Mikä on kuiva orgasmi

tietoa janoava

Olen muutaman kerran törmännyt keskusteluissa miesten kuivaan orgasmiin, Mikä se on ja miten semmoisen voi itse kokea? Onko kellään tietoa?

23

9913

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töttöröö

      mies töräyttää mällit paperille

    • tieto

      Orgasmi jossa miehellä ei tule siemensyöksyä.Onnistuu kun painat sormilla kivespussin ja peräreiän välistä sillä hetkellä kun orgasmi tulee ja painat niin kauan kun orgasmi kestää.Tällöin ei tapahdu siemensyöksyä.
      Kalu on uudestaan käyttökunnossa paljon nopeammin kuin normaalisti.

      • tietoa janoava

        tämmönen toimenpide onnistuu? Tarkotatko sinä välilihan aluetta jotta siitä painetaan?


    • Sammy

      Silloin nuorena kun sain ekat siemensyöksyt,spermasta oli vain haittaa kun en tiennyt mihin sitä aina pyyhkisi.Ennen siemensyökyjä "kuivat" orgasmit oli mahtavia!!!Nykyisin toivon että siemensyöksyssäni tulisi joka kerralla paljon spermaa!!!Mukavaa kun avovaimoni kehuu sperman määrää...En kaipaa enää kuivia orgasmeja.

    • Maxx

      Kysyit kyllä miesten orgasmista. Mutta nuorena poikana saa jo orgasmin, ennen kuin on kehittynyt siihen vaiheeseen, että elimistö tuottaa spermaa. Ainakin minä sain. :)

      • Tiedän mistä puhun

        Kuiva orgasmin saa jos on poistettu eturauhanen esim. syövän takia. Tällöin orgasmi on hermostollinen ja erittäin voimakas. Ja se kestää pitempään kuin siemensyöksyn aiheuttama. Orgasmi tuntuu lähinnä terskassa ja on tosi voimakas. Tästä ei esim. lääkärit puhu miehille joilla on ollut eturauhasen syöpä.
        Minulle on käynyt näin.


      • Anonyymi

        Ennen puberteettiä poika voi vain saada jonkinlaisia kuivaorgasmeja.


    • kerran kokenut

      Kerran saanut kuivan orgasmin naisen kanssa, se oli todellakin aika voimakas tavalliseen verrattuna.

      Eli siemensyöksyä ei tullut ollenkaan, vaikka tuntuikin samalta kuin tavallinen syöksy. Lisäksi itsellä koko kehoa pisteli tuolloin jotain puolen minuutin ajan (aivan kuin olisi ollut ämmänneulat ympäri kehoa) ja tämän jälkeen olo oli kuin halolla päähän lyöty. (Ajatus ei kulkenut useaan minuuttiin)

      Itsellä tuo tuli, kun oltiin pantu useana päivänä peräkkäin useamman kerran

    • Anonyymi

      olen 12.8v ja sain kuivanorkun jalka alko täristä

    • Anonyymi

      Itse suoritan kuivan orgasmini asettamalla lyhyen laudan poikittain penkille pontti ylös päin ja istun sen päälle niin että laudan pontti painaa kivesten ja peräaukon välistä aluetta. Orgasmin tullessa istun tiukasti lautaa vasten. Kalu supistelee ja sykkii yrittäen saada spermat ulos mutta täysin kuivaksi jää. Odotan hetken ja otan laudan pois ja masturboin uudestaan ja silloin spermaa tulee kunnon ruiskuna.

    • Anonyymi

      Itellä tulee kuivia orkkuja et tulee tosi hyvä tunne et niinku tulis spermaa mut ei tuu vastauksia kiitos oon 12,5 vuotta

      • Anonyymi

        Okei tota en itekkään ihan vielä tajua mutta riippuu miten saat niitä kuivia orgasmeja mutta olen itekki saanut ja tota nussin esimerkiksi tyynyjä ja olisi kiva tietää et mitä sinä nussit vai nussikko mitään?


    • Anonyymi

      Ite ainaki nussin tyynyä ja saan semmosia välillä

    • Anonyymi

      Olen vanha äijä, ja spermaa tulee vain pari tippaa. Silti tuntuu että kynnet irtoaa.
      Eipä sotke enään kuten nuorempana.

      • Anonyymi

        Mulla yks veivaus veivaus kerta ei irronnu kalusta mälliä mut kynnet irtosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla yks veivaus veivaus kerta ei irronnu kalusta mälliä mut kynnet irtosi

        Naapurin karilta irtosi hampaat kun mällit heitti.


    • Anonyymi

      Muistan 3 vuotiaasta eteenpäin kuivat orkut. Kun sitten 14,5v runkatessa halu naida oli valtava, ihmettelin ja kuvittelin naivani meidän kylän komeinta tyttöä just sillä hetkellä halu kasvoi orgasmiin saakka. Oli siinä huuli pyöreänä kun kädet ja uimahousut oli spermassa. Se orkku oli kuivien jälkeen täydellinen, harmi vain kun ei ollut enää orkkujen saanti yhtä helppoa ja siistiä kuin ennemmin. Kuivia orkkuja sain aikoinaan jopa koulussa tunnilla kun matematiikka tai jokin muu aine ei sujunut. Kun jokin asia ei sujunut niin kuin piti niin siitä tuli ihana seisokki ja annoin mennä vielä enemmän asiat pieleen kun se johti lopulta orgasmiin. Joten siinä selitys miksi koulun arvosanat oli mitä oli. Yhtäkään ainutta "tinttailemalla" saatua orgasmia en kadu. Olisin katunut jos en olisi saanut nauttia.
      Nuorilla tytöillä näyttäisi olevan samoja harrastuksia kun kädet on jalkovälis heti kun tapahtuu jotain jännää. klitta siellä heräilee.

    • Tämä on ikivanha tekniikka Itä-Aasian maissa. Niissä uskotaan, että miehen ei pitäisi ejakuloida kovin usein, koska se heikentää häntä. Samoin ajatellaan kilpaurheilussa meilläkin.
      Orgasmi ejakuloimatta onnistuu tahdonvoimalla. Sitä voi harjoitella katkaisemalla virtsasuihkun kesken virtsaamista. Samoja lihaksia voi sitten käyttää orgasmin aikana. Minä opin sen vasta vähän ajan sitten ja voin nyt nauttia toistuvista orgasmeista ilman sitä väsymystä, joka siemensyöksyn jälkeen yleensä ilmenee.
      Naisen kanssa en uskaltanut sitä vielä harjoittaa, koska naiset yleensä odottavat, että mies ejakuloi, muuten he eivät usko, että mies on nauttinut seksistä.
      Lähes päivittäin masturboin ja koen orgasmeja ilman siemensyöksyä. Sitä ennen olin lopettanut itsetyydytyksen lähes kokonaan, mutta nyt voin jälleen pitää hauskaa. Suositellen!

    • Anonyymi

      Aika tavallista, että mieheltä on höylätty liikaa kasvanutta eturauhasta. Sen jälkeen sperma menee ensin rakkoon, ja tulee sieltä virtsan mukana pois.

    • Anonyymi

      Yks kerta masturboin viikon ajan muutaman tunnin päivässä ilma että laukesin. Viikonloppuna sit laukasin viikon ajan kehittyneet mällit kauniin 18 v tytön tiukkaan pimperoon. Elämäni paras orgasmi.

    • Anonyymi

      Kauan aikaa sitten kun toisen ihmisen kädellä tuli huippu niin ekan kerran siemensyöksyn jälkeen käsi jatkoi runkkaamista toiseen ja kolmanteen jne huippuun. Ainoastaan ensimmäisellä kertaa tuli huippu ja toisella kertaa vähemmän tai ei ollenkaan. Se oli yksi teoria. Mutta ei siemensyöksy ole orkku. Orava on paljon muutakin.

    • Anonyymi

      Itelle käyny muutaman kerran runkatessa(vimeksi eilen),että lopussa kyllä on mällit lentäny ,mutta ei orgasmia.
      Siitä jää vähän tyhjä olo kun ei sitä hekumaa ja hyvän olon tunnetta tullutkaan.
      Siinä niin kuin laukeaa,muttei laukeakkaan.
      Onko muille käyny samalla lailla?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe