Miten näkee, onko tyttö ihastunut?

helsingistä päin

Yks mun luokan tyttö jonka kans sillee välil vähä jutellaan ja oon siihen vähä ihastunu, ni epäilen et seki vois olla muhu ihastunu, ni miten se näkyy? En viittis ruveta kyseleen siltä mitää ennen ku oon suht varma asiast...

12

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottaja

Semmone tuli viel mielee et se hymyilee yleens ku puhuu mulle, ni oisko se merkki ihastumisest mahollisesti?

• ahh :)

Nimi? :3

• alottaja

Ai ootko se sä?

• :((((((

No kertokaa nyt pliis!

• Selvää.

No toi ei kerro yhtään mitään. Itsekin hymyilen toisille puhuessani, koska en tahdo vaikuttaa siltä ettei mua kiinnostais ja olla ihan kun kaktus perseessä.

• Pakastin

Mä ainakin hermostun niin pahasti että voin oikeesti sanoo vaikka jotain tyhmää/ilkeetä. Mutta normisti siis varmaan se et tuijottelee ja yrittää änkyttää siinä jotain paskaa...

• Tyttö

Tytte esim hakeutuu sun seuraan usein ja saattaa punastua kun puhuu sulle.

• No kokemuksesta tiiän et se seuraa/vakoilee sua tai no riippuu iästä mut se yrittää aina nähä sut välkällä ja sit se kattoo sua kokoajan ja yrittää saada sun huomion tai näillä ainaki meil mennää xDDD

• diusiudis

no meikä ainaki koittaa kokoaika muodostaa katsekontaktia sen kanssa ja sitte ku pitäs jutella senkanssa nii menee sanat iha sekasi ja sitte sönklöttää jotaki ihan tyhymää. ja meikällä tulee aina pakon omasesti että alan hivelee omia hiuksia ja sitte koitan olla mahadollisimman mukava ja ystävälline sille jneeee

• niii

Mulla kans sama että koitan esim. välitunnilla saada katsekontaktia :D oikee etin sen ja sit kyylään tyhmänä xD ja sitte ku se o vähä aikaa kattonu sua käännän katseen pois ja sit vaan sitä tekee melkee väkisin koko aja... :DD

• Mietin vaa

Ihanko puhuisit musta ja mun luokan pojasta johon oon ihastunu... saisko nimen tai jotai lisätietoo :S

• mtmtmtmt

Kyllä hän sinusta pitää. Ja sun pitäis kertoa sun tunteist sille vaik koulus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5005
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4382
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3503
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1716
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe