Miten näkee, onko tyttö ihastunut?

helsingistä päin

Yks mun luokan tyttö jonka kans sillee välil vähä jutellaan ja oon siihen vähä ihastunu, ni epäilen et seki vois olla muhu ihastunu, ni miten se näkyy? En viittis ruveta kyseleen siltä mitää ennen ku oon suht varma asiast...

12

210

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottaja

      Semmone tuli viel mielee et se hymyilee yleens ku puhuu mulle, ni oisko se merkki ihastumisest mahollisesti?

    • ahh :)

      Nimi? :3

      • alottaja

        Ai ootko se sä?


    • :((((((

      No kertokaa nyt pliis!

    • Selvää.

      No toi ei kerro yhtään mitään. Itsekin hymyilen toisille puhuessani, koska en tahdo vaikuttaa siltä ettei mua kiinnostais ja olla ihan kun kaktus perseessä.

    • Pakastin

      Mä ainakin hermostun niin pahasti että voin oikeesti sanoo vaikka jotain tyhmää/ilkeetä. Mutta normisti siis varmaan se et tuijottelee ja yrittää änkyttää siinä jotain paskaa...

    • Tyttö

      Tytte esim hakeutuu sun seuraan usein ja saattaa punastua kun puhuu sulle.

      • jennuleppis

        No kokemuksesta tiiän et se seuraa/vakoilee sua tai no riippuu iästä mut se yrittää aina nähä sut välkällä ja sit se kattoo sua kokoajan ja yrittää saada sun huomion tai näillä ainaki meil mennää xDDD


    • diusiudis

      no meikä ainaki koittaa kokoaika muodostaa katsekontaktia sen kanssa ja sitte ku pitäs jutella senkanssa nii menee sanat iha sekasi ja sitte sönklöttää jotaki ihan tyhymää. ja meikällä tulee aina pakon omasesti että alan hivelee omia hiuksia ja sitte koitan olla mahadollisimman mukava ja ystävälline sille jneeee

    • niii

      Mulla kans sama että koitan esim. välitunnilla saada katsekontaktia :D oikee etin sen ja sit kyylään tyhmänä xD ja sitte ku se o vähä aikaa kattonu sua käännän katseen pois ja sit vaan sitä tekee melkee väkisin koko aja... :DD

    • Mietin vaa

      Ihanko puhuisit musta ja mun luokan pojasta johon oon ihastunu... saisko nimen tai jotai lisätietoo :S

    • mtmtmtmt

      Kyllä hän sinusta pitää. Ja sun pitäis kertoa sun tunteist sille vaik koulus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe