miehen tekstarit ja ajatukset + 37v

tyttö lapista 36v

miten te ujot miehet toimitte jos olette keksi-ikäisenä ihastuneet ja yhteyksissä naiseen josta pidätte. Onko niin, että ujo mies ei välttämättä uskalla lähetellä oma-aloitteisesti juuri viestejä vaan kun yhteydenpito on totutustu pidempään jo mennyt niin, että pääosin nainen viesteilee niin vastailette ennemmin. Onko se merkki siitä että on kiinnostunut kun vastaa suht pian tai ainakin saman päivän kuluessa? Mitä te ujot miehet ajattelette jos teille lähettäisi viestin jossa nainen kertoo pitävänsä sinusta paljon? Uskallatteko vastata vai .. Jos tunteelliseen viestiin ei tule mitään vastausta niin mitä pitää ajatella.. kuitenkin aina kun kysyy jotain normia tai ollaanko yhteyksissä niin silloin tulee heti vastaus! Vähän ymmyrkäisenä kun on jo loppukesästä saakka viesteilty, että mitä mies ajattelee. Olen parissa viestissä laittanut, että pidän hänestä, mutta en saanut vastaviestiä!? Sitten kun kysyin, että soitellaanko niin vastasi heti kuitenkin, että joo soitellaan viikonloppuna. Mitä tästä pitäisi ajatella. Kertokaa ujot miehet jotain tähän, kiitos.

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää sanoa vaan

      Mies pelkää että nainen suuttuu jos laittelen liikaa viestiä. Jos haluat paljon viestejä niin kerro. Kyllä niitä sen jälkeen tulee samoin kuin soittoja.

    • ujoon ihastunut myös

      tekeekö ujo mies niin jos ei ole kiinnostunut, että ei vain vastaa hempeisiin viesteihin? Kohteliaisuudestako vastailee sitten, vähän ihme jos ei olisi ollenkaan kiinnostunut ja vastailisi kuitenkin kysymys viesteihin aina!!

      • Ujohko mies

        Ei tuo välttämättä ujoudesta johdu. Ihmiset käyttäytyvät eri tavalla. En tiedä teidän tilannettanne, mutta minä en ainakaan ole sellainen joka ihan heti alkaisi hempeilemään viesteissä vaikka pitäisinkin naisesta. Se tulee sitten ajan kanssa. Minusta olisi vaivaannuttavaa lähetellä jotain pusihali-viestejä uudelle tuttavuudelle ja pelkäisin että annan itsestäni naurettavan kuvan. Sitten kun oppii luottamaan toiseen ja ihastuu syvemmin, niin ne hempeilytkin tulevat luonnostaan.


    • Hmm, en ole vielä keski-ikäisenä ihastunut, mutta hyvällä tuurilla sinnekin asti elää.

      Tekstailu- ja muukin käyttäytyminen ehkä johtuu enemmän henkilöstä itsestään kuin ujoudesta. Tekstariin kirjoittamalla kuitenkin on melko helppo kertoa, että tykkää kyllä toisesta myös, vaikka miten ujostuttaisi ja sormet tutisisivat. Ja erityisesti vastauksena! Ei siis ole edes vaaraa olla tahditon saati sitten vahingossa epäkorrekti.

      Nyt alkoi epäilyttää, että olenko edes ujo, kun mahdolliset tykkäämiset eivät nyt varsinaisesti suurilta pantattavilta salaisuuksilta tunnu.

      Mutta ettet sitten ole esimerkiksi niin myöhään laittanut tykkäämistunnustuksesi, ettei toinen ole heti lukenut, vaan vasta aamulla tai niin myöhään, ettei ole enää kehdannut vastata?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe