nolointa mitä sinulle on käynyt koulussa!

hahhah23

Niin, mikä on ollut nolointa koulussa ollessasi, onko se sattunut sinulle vai ystävällesi?:D näkikö esim joku opettaja sen?

29

5839

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulun vessa

      En tiiä onko tää noloa,mutta mentiin kaverin kanssa vessaan runkkaamaan ja kun tultiin pois vessasta niin opettaka tuli vastaan ja kysyi että missäs sitä ollaan oltu kun niin hengästyneitä ja punaisia ollaan...no vastattiin että tultiin just liikkatunnilta :D

    • nolottaa

      Mulla oli koulussa ripuli enkä päässy pois sieltä.se oli todella noloo

      • noloo mun mielest

        Mulla on kaks eka tapahtu eskarissa me juostiin ympäri leikkimökkii ja sit törmättiin ja pussattiin ja ope vaa kysy et miks ollaa noi punasii sanottii et juostiin kovaa huom mä ja se mun kaveri ollaan tyttöi (ei lesboi). Ja toka ku menin koulun portaat ylös ja käännyin kulmasta nii yks kakkos luokkalainen tuli sieltä nii mä vaa törmäsin sen mahaa ja mun bff näki sen


    • hahhah23

      Hehheh! Itellä on kans monia mut kerron jos muutki kertoo enemmän kaikkee

    • nolottaa

      No yhes näytelmäs yks poika vahingossa vetäs mun housut nilkkoihin ja mun seisokki näky aika selväst poksereitten läpi.mikä täs asias oli nolointa ni musta tykkäävä tyttö näki sen jöpötyksen! AAAAAAARRRRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

    • silkki boksut.

      Mulle sattui viime viikolla tällänen nolo juttu. Mun piti mennä luokan eteen lukemaan yks juttu, mulla oli verkkarit jalassa, ja mulla oli sellaset löysät silkki bokserit verkkareitten sisällä. ja mulla oli t-paita boksereissa. Mun pippeli oli jäykkänä boksreissa, ja se näkyi selvästi vaikka se on vielä 10cm kovana. Tosi noloo kaikki varmaan näki sen. Oon 13v. ja seiskalla. Onko muilla tällästä sattunu.

    • noloo

      Istuin iha normisti koulun penkil sit yhtäkkii joku poika tulee nostaa mut siit ja rupeen kiljuu iha sika kovaa kaiken lisäks siel oli hirveesti ihmisii ja opeki oli tulos sisää.

      • Anonyymi

        Sama yks tyttö nosto mut mä olin et kuka mua nostaa nyt me ollaan sit kavereita


    • hahhah23

      Heh, nää on parhaita! Lisää?

    • noloa

      No mulla kävi joskus sillee et oli iha kauhee kusihätä ja opettaja ei päästäny vessaa nii tuli kuset housuu

      • Vähännolotti

        9.luokalla erehdyin lievittämään kusihätääni päästämällä pieniä lirautuksia
        tunnilla.
        Määrä karkasi kuitenkin vähitellen melko suureksi.
        Niin eihän tietystikkään vaaleat farkkuni takaa kuivuneet koko päivänä istuen tuolilla.
        Tämä tapahtui johtuen sateesta vähän kastuneista farkuista, enkä silloin tajunnut niiden kuivuvan nopeasti edestä, mutta perse todellakin ei kuivahtanut.
        Olin kuvitellut ettei pissaminen näkyisi ollenkaan.


    • Alex DeLarge

      Ala-asteella(vissii 5-6lk?) biologiassa oli joku tietovisa. No siinä joku meistä jätkistä heitti jotain tyyliin "Huijataan niille väärät vastaukset kjeh kjeh" johon joku toinen kuiskasi että "Tussu". No sinätuubapaskojen syövyttämät aivoni reagoivat tähän hassuun juttuun alkamalla räkättämään. Samaan aikaan pääsi pieru. Kummatkin äsken mainituista antoivat toiselle lisää vauhtia ja kohta nauran sekä pieren (jatkuvalla sarjalla)hakaten päätäni pulpettiin. Koko yhdysluokka sitten tuijotti minua :)

      • noloa

        Tää on kamalaa luettavaa :D
        olin äikä tunnilla kunnes tajusin että menkat on tullu läpi. Penkissä oli kaugee tahra.
        no tunni jälkee lähin vikana luokast ja työnsin sen tuolin pöydän alle ja toivoin että siivoojat osaa hommansa. Välitunnilla nojailin seinään jottei verine perseeni ois näkyny. No sitte tietysti seinää jäi tahra. Ja vikalla tunnilaki jäi Iso veritahra siihe penkkii ja luotin taas kerran siivoojiin. Seuraavana päivänä se tuoli oli luokan nurkassa ja tietysti koko luokka kävi toljottamassa sitä menkka veristä tuolia päivitellen että oho keltä on tullu läpi?


      • pa-pa-paskaaaa
        noloa kirjoitti:

        Tää on kamalaa luettavaa :D
        olin äikä tunnilla kunnes tajusin että menkat on tullu läpi. Penkissä oli kaugee tahra.
        no tunni jälkee lähin vikana luokast ja työnsin sen tuolin pöydän alle ja toivoin että siivoojat osaa hommansa. Välitunnilla nojailin seinään jottei verine perseeni ois näkyny. No sitte tietysti seinää jäi tahra. Ja vikalla tunnilaki jäi Iso veritahra siihe penkkii ja luotin taas kerran siivoojiin. Seuraavana päivänä se tuoli oli luokan nurkassa ja tietysti koko luokka kävi toljottamassa sitä menkka veristä tuolia päivitellen että oho keltä on tullu läpi?

        Samat kerran mul tuli koulus läpi tai niinku yllättäen etten osannu varautuu etukäteen onneks oli vast eka päivä niis menkois nii ei tullu hirveest ja muutenki onneks lyhyt päivä.. mut oli se silti aik noloo... kävelin koulun käytävällä ja ruokalas ja must tuntuu et aik moni näki sen ja ku menin luokkaan siel varmasti muutama mun kaverii ja joitai meiän luokkalaisii tyttöi sit mun kamu sano mulle et hyi :D sit mulle jäi vähän epäselväks et tarkottikse sitä menkkatahraa mun housuissa josta en oo ihan varma kuinka hyvin se näky... :(( vai mun valkoses paidas olevaa ruokatahraa :D


      • Anonyymi
        noloa kirjoitti:

        Tää on kamalaa luettavaa :D
        olin äikä tunnilla kunnes tajusin että menkat on tullu läpi. Penkissä oli kaugee tahra.
        no tunni jälkee lähin vikana luokast ja työnsin sen tuolin pöydän alle ja toivoin että siivoojat osaa hommansa. Välitunnilla nojailin seinään jottei verine perseeni ois näkyny. No sitte tietysti seinää jäi tahra. Ja vikalla tunnilaki jäi Iso veritahra siihe penkkii ja luotin taas kerran siivoojiin. Seuraavana päivänä se tuoli oli luokan nurkassa ja tietysti koko luokka kävi toljottamassa sitä menkka veristä tuolia päivitellen että oho keltä on tullu läpi?

        Varmaan noloo


      • Anonyymi
        pa-pa-paskaaaa kirjoitti:

        Samat kerran mul tuli koulus läpi tai niinku yllättäen etten osannu varautuu etukäteen onneks oli vast eka päivä niis menkois nii ei tullu hirveest ja muutenki onneks lyhyt päivä.. mut oli se silti aik noloo... kävelin koulun käytävällä ja ruokalas ja must tuntuu et aik moni näki sen ja ku menin luokkaan siel varmasti muutama mun kaverii ja joitai meiän luokkalaisii tyttöi sit mun kamu sano mulle et hyi :D sit mulle jäi vähän epäselväks et tarkottikse sitä menkkatahraa mun housuissa josta en oo ihan varma kuinka hyvin se näky... :(( vai mun valkoses paidas olevaa ruokatahraa :D

        Varmaa ikävää ku kaveri vaa sanoo et hyi


    • Stondis vääräs paikas

      Muutama viikko sitten, kun olin koulus kuviksentunnil, nii sit ku ope tuli valittaa mulle jotain nii katoin samal yhen mun luokkalaisen peppuu.. Sil oli legginsit jalas. Nii mul rupes pikkuhiljaa stondaa.. Se oli noloo, kosk ope katto mun stondist just sillai :s

    • maitotyttö

      mä olin ysillä niin mun ikänen poika kaatoi täyden maitokannun mun niskaan.opettajat eikä kukaan ei puuttuneet.myönsin tappioni tässä vaiheessa ja lähdin kesken koulupäivän kotiin.

    • mä tarviin unta...

      Oli vähän painetta ja olin pidätellyt pidempään mutta sitten oli pakko helpottaa oloa ja yritin pientä äänetöntä sihausta niin sitpä pieraisinkin niin kovasti että tuli vähän muutakin kuin ilmaa alkkareihin, no eipä siinä muuta kun veskiin ottamaan alkkarit pois, pesin pyllyn käsisuihkulla ja kuivasin paperilla (se on muuten aika karkeeta tavaraa pyllyn kuivaamiseen...) ja sit verkkarit jalkaan ilman alkkareita, onneks ei kuiteskaan alkanu seisoon... Nii ja ne alkkarit pistiin roskikseen kun hävetti...

    • Nolointaikinä

      Siis tää on kauheinta mitä mulle on tapahtunu! Siis olin näi tunnilla ja mul oli menkat oli siis toka päivä niistä ja mul on aina niitten alussa iha jumalattoman voimakkaat kivut:"(sitte mävaa kärsin tunnilla ja tunsin et mulla menee iha justii läpi ja kysyin vaa opelt et voinko mennä vessaan ja sit menin. Ku pääsin vessaan nii aloin vaa itkee ku mua sattu nii paljo ja hoin kirosanoi ku ei tullu lääkkeit eikä sidettä mukaan.Aattelin et oisin siel vessas siihe asti et tunti loppuu ja sit menisin kysyy opelta et pääsisin kotii mut sitku kaikilla luokilla loppuu samaan aikaan tunnit nii en halunnu mennä kauhees ruukas luokkaan joten se juttu jäiki sit siihe ni sitvaa istuskelin siel vessas ja yritin rauhotella itteeni. Sitku olin ollu jo siel wc jotai 20min nii lähin pois ku tuntia oli jälel enää jotai 5min ja ku menin käytävään ni mun kaveri tuli vastaa ja sano et sen piti tulla kattoo onks mulla kaikki hyvi ku olin ollu nii kauan poissa sit menin iha vitun nolona sinne luokkaan ja sit kuulin ku yks luokan pojista sano kaverillee jotai et "tyyli jotai menkka juttui" ja tiän et koko luokka kuuli sen koska se sano sen aika hiton kovaa sit meinasin kuolla noloutee:""(oikeest hyvä etten pyörtyny kivusta!!hetiku tunti loppu ni sanoin opelle et meen kotii ku nii huono olo ja lähin:$

    • Nimimerkki1

      Mul oli sillee ku koulus oli joku ensiapu juttu jos piti mennä parin kaa luokan eteen. Mun pari vaa tekee sitä juttuu mulle ja mun alkaa stondaa. Koko luokka näki

    • Nolopoika

      Minä vahdin yhtä likkaa jolla oli käsi sen haaroissa ja se kaiveli sieltä jotain, Sen lähellä oli poika josta se likka piti ja varmasti sille se tahtoi esittää jotain. PERTTI karjaisi ope ja minä heti yläs sekä koko luokka nauramaan mulle. Mulla oli sepalus auki ja pilini ulkona mutta onnekseni alkkarini sisällä. Minä olin tosi punainen poika silloin kun laitoin sen takas housujeni sisälle sekä sepalukseni kiinni.

    • Anonyymi

      Kerran paskoin housuun koulussa ope näki ja rehtori ja kaikki meiän luokan oppilaat oli ihan vitun noloo

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu jo mut laitanpa silti. Eli siis mulla on poikaystävä mut tää poikaystävä ei halua edes kunnolla puhua mulle. No saatto käydä niin että päädyin meidän koulun vessaan pussailemaan mun serkun kanssa ja eihän me sitä ovee lukittu. No tää mun poikaystävä sit tulee just sinne vessaan mis oon mun serkun kaa ja sanotaanko että se oli noloo. Jälkeen päin keskusteltiin tästä mun poikaystävän kanssa ja hän sanoi vaan että ihmetteli miks pussailen mun serkkua enkä jotain muuta. No pari viikkoa tän jälkeen tuli ero koska se meidän suhde tuntu enemmän kaveruudelta😂

    • Anonyymi

      vittu tuli kusi housuun ja koko luokka näki ja rehtori

    • No siis tätä ei minulle käynyt mutta kaverini jonka nimeä en nyt paljasta turvallisuussyistä. Eli minun kaveri oli lukemassa jotain äidinkielen juttua luokassa kun yhtäkkiä joku todella pätkä poika (en turvallisuussyistä kerro nimeä) tuli hakemaan hanasta vettä ja vahingossa vetäisi kaverini housut ja kalsarit alas. Niin että kaverini munat ja perse näkyi. Rehtori, opettaja ja koko luokka näki. Oli noloa varmasti.

      • Anonyymi

        En turvallisuussyistä usko sanaakaan!


    • Anonyymi

      Mul on tosi noloo juttu mut en haluu kertoo sitä mut yhesti plssasin housuun

    • Anonyymi

      Muutamat pojat ottivat kuvia toisten kaluista kusirännillä ja jakoivat niitä.
      Ei se minua haitannut koska on sellaiset 11cm löysänä, mutta toisilla jolla pieni niin heiltä tuli kosta "kuvaajille" vetivät heiltä housut alas ja laittavat heidän nakit jakoon toisella kovana 7cm ja toisella löysänä 8cm ja ollaan 14v. Pojat leikki vähän sillä joka muuttui kovaksi ja mittasivat molempien pilit.
      ps molemmat karvattomia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe