Tukka kuin juicella

tapan_itseni

Miten nuorimies voi tottua kaljuuntumiseensa? Eli ei tahdo hiuksiaan takas jos ne on lähteäkseen hautaan asti. Kova paikka tämä itselleni on ainakin ollut, enkä ole päässyt eroon syvästä ahdistuksesta, joka painaa rintaani lähes päivittäin. Tunne, ettei kukaan koskaan voisi hyväksyä tällaista hirviöltä näyttävää suhtkoht hyväkuntoista kaveria rinnalleen. Viehättääkö naisille miehissä vain ulkonäkö päällisinpuolin vaiko sisäinenkauneus... voiko tai pystyykö nuori nainen esimerkiksi rakastua kaljuuntuvaan tai kaljuun nuoreen mieheen vaiko pitääkö aina olla kuin kiiltokuvapoika suoraan palomies kalenterista?? Kaljuuntuvana henkilönä spede tai juicetyylin pitäminen alkaa tuntua jo aivan liialta, koska päälakea pitää piilotella jatkuvasti päähineen alla. Ei voi käydä ravintoloissa, elokuvissa, ei missään. Sisätiloissa aina päähine päässä. En suosi lääkkeiden käyttöä hiusten takaisin saamiseksi. Lähinnä kysyisin, että jos kaljuuntuu, onko se vaan niin helppoa ottaa asenne, ettei sillä ole väliä .. kai ulkonäöllä nyt jotain väliä luulisi väliä olevan tässä maailmassa ainakin. Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Tukka lähtee .. ja niin edes asenne ei ole minun juttu ollenkaan. Enkä koskaan tahtoisi surkastunutta munaa ja löysiä tissejä itselleni. en osaa vaan auttaa itseäni tämän ongelman kanssa enään. Kaikkeen auttaisi jos maailmassa jokainen kaljuuntuisi niin ei tarvitsisi tätä ongelmaa päteä lähes joka hetki. tai sitten vaan posauttaisi takaraivonsa paskaksi etteivät ruumishuoneella voisi nauraa kaljuuntuneelle etu/takaraivolle.

17

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aja pois!

      Kovin monta vuotta olet vain suunnitellut lopullista ratkaisua.

      Moni mies elää kaljuna aivan tyytyväisenä. Jotkut jopa ajelevat päänsä kaljuksi vapaaehtoisesti. Liehulettiä haikailevat vain vinksahtaneet miehet joilla itsetunto on heikko.

    • ja kasvot myös..
    • ssssd

      Olisikohan aika leikata loputkin pois jos tukkasi muistuttaa juicen lettiä

      • panomies.

        Totta, naiset nauravat kuin harakat nuorelle miehelle, jolla on juiceletti...


    • kuumat eukot

      Eikös esim nuo poliisit ole nykyään, ainakin TV-sarjoissa, nupopäitä. Siitä vaan mallia tukanleikkuuseen ja paanalle kiitämään. Kaikki julkkiksethän on kaljuja.
      Eukot kuule käy kuumana, kun sinut näkee.

      • hyi olkoon

        Jatka haaveilua kalju :)


      • Arka paikkako?
        hyi olkoon kirjoitti:

        Jatka haaveilua kalju :)

        Mutta onpa vaan kovaa muotia miesten joukossa. Siitä vaan hankkimaan millikonetta ja höylällä loput.


    • hohhoijDD

      Kovaa muotia? Pakon sanelemaa kylläkin

      • Onko sinulla?

        Takatukka on pois muodista mutta jotkut kaljuuntuvat harrastaa sitä edelleen.


      • harvenee vanhetessa
        Onko sinulla? kirjoitti:

        Takatukka on pois muodista mutta jotkut kaljuuntuvat harrastaa sitä edelleen.

        Miksei? pidetään viimeiseen hiukseen asti.


    • kaljupää69

      Ymmärrän tuntemuksesi. Podin itse sitä kauan ja kaljuunnuin pikkuhiljaa. Valokuvissa juicetukka ei näyttänyt kovin rock-henkiseltä ainakaan minulla. Söin 10 vuotta finasteridiä ja se hidasti hiustenlähtöä paljon. Lopetin eräistä perhesyistä... you know. Ei mitään löysää slaikkua tai tisuja siitä tullut. Aloitin uudelleen. Useamman vuoden välillä otsatukka päätyi päälelle ja päälaella alkoi olla hyvin harvaa toisesta suunnasta. Kannaksella oli kohtalainen strippi muistona hiuksista. Seurasin 10 vuotta hiustensiirtotekniikoita ja hintoja. Lopulta: Ostin FUE:n ulkomailta ja otin riskit sairaalabakteereista sekä vaikka mitstä, kun ei ole suomessa tehtyä maailmanpuhtainta sairaalatyötä. Maksoi n.3000 juroo. Muuten olisin tuhlannut ne rahat johohkin muuhun. Hyvä tuli. Todennäköisesti yksi kerta riitti. Luonnollisen näköinen ja aika helpolla. Operaatiossa ei ollut mitään ongelmia. Päälaki tuuheutettiin ja hiusraja tuli 20 vuotta lähemmäs kulmakarvoja. Luovutusalueelta tekisi toisenkin 3100 siirteen FUE:n. Jos tämä harvenee, saatan tehdä sen uudelleenkin. Hinnat tippuu ja tekniikat kehittyy. Kun valokuvia ennen jälkeen vertaa, ei uskoisi että on sama mies kyseessä. Toisaalta tuli koettua myös täysin kaljuna olemista - tai operaation vaatimalla parin millin sängellä. Eipä se niinkään huonolta tuntunut, kun oli tietoisesti leikattu kalju. Tahtomattaan on tosi paljon tympeämpää olla hiuksitta kuin taktisesti siisti kuulapää. Sellainen on nykyään niin yleistä ja sopii useimmille. Jos kaljuus haittaa ja tekee elämän synkäksi, sekä vielä sivuilla ja takaraivossa karvoja kasvaa - teetä FUE. Ota vaikka lainaa se 3,5 tonttua ja käy toimituksessa, sellaisessa hyvässä maassa, joissa se osataan. Makselet lainanlyhennyksiä tyytyväisenä. Alle vuoden sisällä Sulla on kammattava tukka ja hymy herkässä. Alkaahan kaatumaan.

      Ja sitten: Näitä sivuja pitää lukea kriittisesti ja sivuta katkerat pillittäjät. Tukka on enää rahakysymys, aika pieni kun se on suomalaisen keskikuukausiansion kokoinen. Nykyään hymyilyttää vinosti avoautolla ajelevat kaljupäät - oisivat ostaneet ennemminkin hiukset, on kai se kylmäkin ajaa avoautoa päälaki paljaana. Kohta ei julkisuudessakaan ole hiuksettomia hahmoja, kun siirtotekniikat ovat niin hyviä ja helppoja. On totta, että komealla on elämä helpompaa ja makeampaa. Voit päättä itse onko Sinulla hiukset tai oletko muuten komea. Eipä parempaa sijoitusta ole tullut tehtyä.

      • Fabio1

        Hei,
        Halusin nyt kommentoida,koska olen jo pidemmän aikaa seuraillut hiussiirrännäiskeskusteluja ja itsekin olen siinä tilanteessa,että hiukset ovat ohentuneet ja kaljuuntuminen silmin nähtävää vaikka olen alle kolmekymppinen. Joskus voisin harkita käyväni leikkauksessa jos/kun tekniikka kehittyy ja hinnat laskevat.

        Ottaisin ilman muuta FUE -tekniikan, koska en haluiaisi, että jtn ihosuikaletta revitään takavraivosta niin ettei voi ajella hiuksiaan lyhyiksi. Enkä myös siis haluiaisi ottaa lääkitystä joka mahdollisesti sekottaa normaalin ja muuten terveen hormonitoimintani vaikka ne tietysti parantaisivat leikkaustulosta.

        Puhut ilmeisesti Turkista? Olen netistä selaillut videoita yms ja Dr. Erdogan Korayn potilasta...ainkain netin mukaan ja täytyy myötää,että hyvältä näyttävät lopputulokset! Itseäni mietityttää kovasti linkin potilas:

        https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-4SVIxlIN-U

        Olen kutakuinkin samassa tilanteessa ja lopputulos on aivan mielettömän hyvä; itse pitäisin hiuksiani saman tyylisesti ja mietityttääkin onko lopputulos saavutettavissa ainoastaan 1950 siirteellä? Ja kuinka pysyvä sitten on lopputulos jos käy leikkauksessa? Arpiakaan ei pahemmin näy,kun dr. Edgoran käyttää manuaalista siirrännäisirrottamista eikä sähköistä poraa josta jää suuremmat arvet!?!

        Arvostaisin paljon jos muut pystyisivät rakentavasti kommentoida/ jakaa tietoaan erityisesti Turkissa tehtävistä leikkauksista.


      • hairtransplant86
        Fabio1 kirjoitti:

        Hei,
        Halusin nyt kommentoida,koska olen jo pidemmän aikaa seuraillut hiussiirrännäiskeskusteluja ja itsekin olen siinä tilanteessa,että hiukset ovat ohentuneet ja kaljuuntuminen silmin nähtävää vaikka olen alle kolmekymppinen. Joskus voisin harkita käyväni leikkauksessa jos/kun tekniikka kehittyy ja hinnat laskevat.

        Ottaisin ilman muuta FUE -tekniikan, koska en haluiaisi, että jtn ihosuikaletta revitään takavraivosta niin ettei voi ajella hiuksiaan lyhyiksi. Enkä myös siis haluiaisi ottaa lääkitystä joka mahdollisesti sekottaa normaalin ja muuten terveen hormonitoimintani vaikka ne tietysti parantaisivat leikkaustulosta.

        Puhut ilmeisesti Turkista? Olen netistä selaillut videoita yms ja Dr. Erdogan Korayn potilasta...ainkain netin mukaan ja täytyy myötää,että hyvältä näyttävät lopputulokset! Itseäni mietityttää kovasti linkin potilas:

        https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-4SVIxlIN-U

        Olen kutakuinkin samassa tilanteessa ja lopputulos on aivan mielettömän hyvä; itse pitäisin hiuksiani saman tyylisesti ja mietityttääkin onko lopputulos saavutettavissa ainoastaan 1950 siirteellä? Ja kuinka pysyvä sitten on lopputulos jos käy leikkauksessa? Arpiakaan ei pahemmin näy,kun dr. Edgoran käyttää manuaalista siirrännäisirrottamista eikä sähköistä poraa josta jää suuremmat arvet!?!

        Arvostaisin paljon jos muut pystyisivät rakentavasti kommentoida/ jakaa tietoaan erityisesti Turkissa tehtävistä leikkauksista.

        Itse hoidatin oman pääni kuntoon turkissa. Tilanne oli hieman pahempi kuin kuvan youtube pätkä. Oma operaatio tehtiin micromotor tekniikalla. Tämä tekniikka on nopeampi ja samalla voidaan operaatiolla voidaan tehdä myös isompi siirto operaatio, jopa 4000 siirrettä kerralla.
        neula jolla siirteet otetaan on on siinä samanpaksuinen kuin manuaalisesti siirrettävässä operaatiossa 0,6-1,00mm. Itsellä vaaleat suomalaiset hennot hiukset. pidän sivut siilinä, arvet huomaamattomat.

        Turkissa hinnat vaihtelee myös jonkun verran. Yleisesti ottaen osa klinikoista on brandannut itsensä hyvin, joten pystyvät ottamaan parempaa hintaa. Kysyntä vs Tarjonta. Itse päädyin Civas Clinikkaan. Täällä operaation teki Civas Ekrem, joka on Turkissa todella suosittu ja FUE tekniikkaan erikoistunut kirurgi. Tutkin taustat tarkkaan ulkomaalaisilta foorumeilta, enkä löytänyt mitään pahaa sanottavaa. Turkin suurlähetystö suosittelee häntä turkin kansalaisille.

        Oma operaatio maksoi 3000€ = 2750 siirrettä. Tämä sisälsi hotellt ja kuljetukset. Olen tosi tyytyväinen omaan lopputulokseen. Eniten minua pelotti siirteiden tiheys sekä näistä jäävät arvet. Arpia operaatiosta ei jäänyt ja tiheys on hyvä. parempaa en voisi toivoa.

        Juttelin lääkärin kanssa, mistä hänen asiakkaansa tulevat. Hänellä käy eniten asiakkaita turkin lisäksi briteistä ja ruotsista. Suomesta asiakkaita hänellä käy noin 5. Olen huomannut jälkeenpäin että on alkanut konsultoimaan myös suomessa www.hiustensiirtoulkomailla.fi

        Tässä on ainakin yksi hyvä vaihtoehto Turkissa. En keksi huonoa sanottavaa. Siirteen hinta minusta liiankin halpa 1,5€/kpl.


    • kaljupää69

      Sitäpaitsi, nyt on eräässä välimeren islamilaisessa maassa, joka ei ole EU:n jäsen, edulliset hinnat. Kova inflaatio ja sodantapaista liikehditää rajoilla, sekä sisäpoliittisia jännitteitä, tekee Eurorahasta varsin voimallista. Kauneuskirurgiaturismi nauttii alehinnoista, kannattaa myöskin tingata hinnasta alennusta - mikä on paikallinen tapa.

    • prrrr

      minulle tuli hiustenlähdön mukana paniikkihäiriö, pahimmassa tapauksessa hiustenlähdön aiheuttama shokki voi päättää elämänkin jos mieli laittaa vastaan omakuvaa.

      • gfgfgfgf

        Oletkin heikko ätmi. Otan osaa <3 jaksuhaleja sinne


    • Vinkki0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7779
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4462
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2178
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1746
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe