Lentomme DY5819 Lontoosta Helsinkiin 17.7.2014 myöhästyi lähes 7 tuntia. Myös saman päivän aiempi Norskin lento Lontoosta Hkiin myöhästyi ja vielä enemmän kait jotain 12 tuntia.
Olen laittanut lähes 2 kk sitten Norwegianille kirjattuna kirjeenä reklamaation, johon en ole saanut minkäänlaista vastausta.
EU-säännösten mukaan unionin sisällä yli 1500 km lento ja yli 3tunnin myöhästyminen oikeuttaa matkustajan jopa 400€ korvaukseen.
Onko kokemuksia korvausten hakemisesta Norwegianilta?
nopealla nettihaulla löytyi tietoa että Norski ei ole korvauksia yleensä maksanut vedoten ja tästä asiasta on tehty ryhmäkanne ja oikeudenkäynti on vireillä. Onko kellään enempää tietoa tästä.
Kokemuksia korvausten hakemisesta Norwegianin myöhästymisestä?
5
1380
Vastaukset
- Compensation DY
Täältä voit lukea lisää ko. yhtiöstä ja korvauksista.
http://www.flygtorget.se/forum/default.aspx - Flock
Heidän asiakaspalvelunsa toimii suomeksikin yllättävän hyvin, ja ainakin itse olen saanut heiltä hyvää palvelua. Suosittelen ihan soittamaan ja kysymään missä asiasi kanssa mennään, vai mennäänkö missään.
Halpalentoyhtiöksi yllättävän hyvää asiakaspalvelua.- Flock
Piti vielä lisätä, että itse sain korvauksen muutamassa päivässä, tosin en myöhästymisestä tai reklamaatiosta johtuen, vaan lennon perumisesta.
Kannattaa siis soittaa, tässä vielä numero:
358 (0)9 231 01 600 (MA-PE 8-18) - Matkatuumailija
Kun soittaa Norskin asiakaspalveluun, vastaus on nauhoitettu automaattiviesti kehoitetaan valitsemaan 1 jos asiasi koskee sitä, 2 jos asiasi koskee tätä jne. Ja kun tulee vaihtoehtona lennon myöhästyminen, seuraavaksi sanotaan että tämä palvelu on saatavana vain englanninkielellä. Aika selkeä viesti, että turha tänne on soitella. Kuinka moni rivimatkustaja puhuu niin sujuvasti englantia että pystyisi sillä kielellä jonkun reklamaatioasian hoitamaan.
Koskaan en ole vielä päässyt niin pitkälle että henkilö olisi vastannut.
Mutta aloituskysymykseen palatakseni,,onko kukaan niitä myöhästymiskorvaksia siis saanut?
- Korvaus 3x lento
Tänä vuonna jo toista tonnia plakkarissa, tosin pää-asiassa SASsilta. Finnair ja Ryanair vaikeimpia, Lufthansa helpoin
If you're delayed more than three hours or your flight is cancelled, EU rule 261/2004 means you're often entitled to £100-£470 in compensation.
This is a full step-by-step guide to claiming, including free template letters and info on how to stop the airlines squirming out of paying, plus full details on the late 2014 Supreme Court decision to turn down Jet2 and Thomson's attempts to block many claims.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057