Onko kenelläkään kokemuksia suoraman liikuntahallista, millainen on nykyään? UUSIA kokemuksia nimenomaan kaivattaisiin eikä mitään vuosien takaisia juttuja..
suoraman liikuntahalli
uusi kangasalalainen
4
585
Vastaukset
- wqipo
Itse olen tykännyt käydä säännöllisesti:) Ihan huippuhyvä paikka. Kaikki laitteet ei ehkä viimeisintä uutta, mutta ei ole mun treeniä haitannut. hyvin toimivia kuitenkin ja ystävällinen henkilökunta :)
- Kangasahhgcxxx
huono vessa
Paljon on laitteita , uusia ja vanhempia ,hyvät tilat,
- fanirauta
3.9.15 väljä meininki ,sopivan käytetty leima , monipuolinen kalusto, ei sovi hienostelijoille eikä seuraa hakeville, ilmastointi voisi olla tehokkaampi tyypillinen telineisiin nojaileva jutusteluporukka puuttuu onneksi
tykkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293