APUA!!! miten saan muokattua tai tehtyä aidon näköiset sper-maroiskeet eli kunnon mällit jonkin kasvoille???? Mul on photo shop eli siihen jos löytyis hyvät ohjeet??!! PLEASE AUTTAKAA!!!
Miten miten miten????
x on ihan p:stä
1
121
Vastaukset
- Sijoita p siihen x:n
Ehkä kaikkein luonnollisinta olisi suorittaa tuo luonnossa, eli roiskaset jonkun naamalle ja otat kuvan. Ei tarvi välttämättä sen jälkeen isoa käsittelyä, mutta jos teet sen jollekin 2-metriselle tatuoidulle bodaripojulle, niin varaudu kuvaussession ja kuvankäsittelyn välissä ainakin useamman viikon sairaslomaan. Jos taas teet sen jollekin alaikäiselle, niin varaudu tuon saikun lisäksi useamman vuoden elpymislomaan valtion lomahotellissa. Alaikäisen isästä riippuen voi tulla tietysti suvullesi surutalo ja lepoloma faijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013