Hei! Olen aloittanut tänä syksynä maisterivaiheen opinnot eli musta pitäis tulla luokanopettaja 2 vuoden kuluttua.
7 vuotta sitten valmistuin lastentarhanopettajaksi ja niitä töitä tein tähän asti.
Olisiko kellään antaa mitään aiheita/ideoita mitä alkaisin gradussani tutkimaan (pää on ihan tyhjä ideoista...)
Jotenkin kuvittelisin, että hyvä aihe liittyisi jotenkin tuohon esiopetuksen ja alkuopetuksen nivelvaiheeseen, koska minulla on työkokemusta nimenomaan päiväkodin puolelta.
Tai jos jollain olisi ehdottaa muuta mielenkiintoista aihetta, joka on noussut omassa opetustyössä mieleen niin nekin ideat otan ilolla vastaan :)
Kiitos!
Graduaihe/eskarista alkuopetukseen...
Kippu
0
102
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921383Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga83931- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden293763Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️82631- 46623
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 47617
- 39569
- 28564