Toimiiko thunderbolt-liitännällä

Hupikäyttöön

Eli mulla on käytössäni MacBook pro ja iMac. Voiko iMaciä käyttää MacBookin näyttönä?

Firman kone on tietenkin tuo iMac ja omani on läppäri. Tarve johtuu siitä, että haluan 27":n kuvan elokuvien katseluun ja pelaamiseen. Juu, firman koneelle ei saa asentaa mitään omaa sälää ja siitä puuttuu myös dvd-asema! Siksi tarvetta on...

6

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Näin sanotaan Applen iMac-tuotesivulla: Kohdenäyttötilan tuki Thunderbolt-portin kautta käyttäen Thunderbolt–Thunderbolt-kaapelia (myydään erikseen)

      Eli pitäis toimia kun on oikea kaapeli

    • Osta oma näyttö

      Ei pidä yhdistellä tuolla tavalla firman koneeseen - palkanalennus tulee jos saavat selville...

      • sulta mitää kysytty

        Ooksä joku vatun dille vai? Tottakait pitää ja voi käyttää.


      • Rampautettu mac
        sulta mitää kysytty kirjoitti:

        Ooksä joku vatun dille vai? Tottakait pitää ja voi käyttää.

        Ei onnistu enää uudella iMacilla.


      • 1stMacFinn
        Rampautettu mac kirjoitti:

        Ei onnistu enää uudella iMacilla.

        Jep, syynä se, ettei kannettavissa ole sellaista näytönohjainta joka pärjää 5K-näytön kanssa. On siinä rampautusta kun laittoivat sellaisen näytön, jota ei ole kellään muulla...

        Näissä ei-retina-iMaceissa toimii toki edelleen.


      • nto 4k/kk
        1stMacFinn kirjoitti:

        Jep, syynä se, ettei kannettavissa ole sellaista näytönohjainta joka pärjää 5K-näytön kanssa. On siinä rampautusta kun laittoivat sellaisen näytön, jota ei ole kellään muulla...

        Näissä ei-retina-iMaceissa toimii toki edelleen.

        Jaa, mulla kyllä toimii tän jenkeistä tuodun iMac 27" 5k:n kanssa tää vuoden vanha Retina MacBook pro, vaikka resoluutio tässä onkin "vain" 2560 x 1600. Ensin vain pitää laskea ton iMacin resoluutio tän läpyskän natiiviksi. Ei mitään ongelmia. Tätäkin skriivaan erillisnäppiksellä ja kuva näkyy loistavasti 27":n näytöllä.

        Jaa miks näin? Sama vika rahikaisel kuin tola aloittajal oli, eli 5k on firman uus kone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe