On hienoa omistaa Citroen!

Xsara Picasso

Automerkki josta keskustellaan paljon Ja muittenkin merkkien edustajat haluavat tulla palstalle keskustelemaan Citroenista.

Tosin joittenkin kirjoitusten laatu on matalaotsaista, mutta tulevat kuitenkin tänne kirjoittelemaan.

Ei taida muilla palstoilla olla näin vilkasta keskustelua, ja osoittaahan kirjoitusten määrä Citroeniin kohdistuvasta kiinnostuksesta, vaikka negatiivista kirjoitusta onkin välillä, mutta kuitenkin.

31

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkeaotsainen

      Citikka on negatiivinen automerkki joka kerää positiivisiä valistajia valistamaan tietämättömiä Citikkaan hairahtuneita , jotta seuraavakin valinta ei menisi ihan per siilleen. Tosin ihminen on yleensä viisas. Se oppii äkkiä virheistään ihan oma alotteisesti eikä haksahda huonoksi toteamaansa merkkiin uudestaan. Tästä on ihan tilastojakin olemassa. Citikan merkkiuskollisuus lähentelee nollaa, kun esim Toyotan lähellä 100%. Semmoista se on, viisas tekee oikeita valintoja.

      • Aloittajan viestin

        suhteen M.O.T. sinun kohdalla.


      • C4 Picasso

        Olet kateellinen, koska autosi ei ole yhtä hyvä kuin Citroen.


      • Kysyjä.

        Jospa laittaisit linkkejä ja opettelisit kirjoittamaan. Käytetyissä autoissa Toyotan merkkiuskollisuus on n. 36 %.

        Merkkiuskollisuus kertoo vain tyhmyydestä.


    • quuu5

      Shitikka on kyllä todella vastenmielinen merkki. En voisi itse sillä ajaa. Tosin lohdutuksena teille kaikki muutkin ranskalaiset pantonkimaan autot ovat täysin fiaskoja. Rajan takaa Saksasta saa sitten jo Premiumia (ja näihin ei lukeudu VW eikä Opel das autot)

      • C4 Picasso

        Olet kateellinen, koska autosi ei ole yhtä hyvä kuin Citroen.


    • puturohkeus

      Mikähän siinä onkin että Saksalaiset osaa tehdä laatuautoja ja Ranskalaiset tekee sekundaa, vaikka on rajanaapureita. Olisikohan niin että vähemmän lahjakkaat on karkoitte aikoinaan etelään ja viisas rodun kerma on pohjoisessa. Tosin Suomessakin esiintyy näitä sakilaisia mutta onneksi vähemmässä määrin.

      • Neuvojasi.

        Jospa opettelisit kirjoittamaan. On aivan hirveää luettavaa tuommoinen apukoululaisen teksti.


      • lexus hero
        Neuvojasi. kirjoitti:

        Jospa opettelisit kirjoittamaan. On aivan hirveää luettavaa tuommoinen apukoululaisen teksti.

        Korreloiko hyvä kirjoitustaito tietämättömyyttä autoista? Silloin kun sitikkamies on hakannut kieliopintunnilla tattia, on toytamies osannut nauttia elämästä auton ratissa, ehkä tuleva citkkaleski vierellään, ))


    • saksan mäkiviikko

      Transsu Urpojen kannattaa kyllä olla ihan hiljaa. Itseasiassa teidän pitäisi polvistua saksalaisten Premium autojen omistajien edessä.

      Teidän autot on niin sairaan huonoja, että kyllä teidän jonkin sortin pervoja tai masokisteja pitää olla.

      Saksalainen Premium auto on jotakin sellaista, että kannattaa ainakin käydä koeajolla, sillä eihän teidän rahat riitä kuitenkaan sellaisen ostamiseen.

    • Totta haastat!

      Taaskin on palsta tulvillaan muitten merkkien edustajien kirjoituksia. Hienoa! Osoittaa vaan että Citroen ainoa automerkki, joka on kaikkien huulilla; mitä mitenkin.

      Jos ajelisin Toyotalla, Mersulla taikka muulla merkillä, en saisi mitää keskustelua aikaan, puolesta enkä vastaan, mutta.... kun ajan Citroenilla niin aina joku haluaa tulla keskustelemaan, joko puolesta taikka vastaan, mutta kuitenkin.

      Aikaisemmin kun ajelin Toyotalla, jota minulla on ollut kolme, ei kukaan huomannut, ja kun olin juhlissa tms. kokoontumisessa, tulee aina keskustelua autoista ja kun kysytään että millä ajelet niin sen jälkeen kun siirryin Citroeniin, on keskustelua riittänyt. Kun sanoin että Toyotalla, oli vastaus vaan:"Aha", ja se siitä.

      Ja mitä tulee Citroeniin noin muuten: minulla on ollut se jo yli 5 vuotta eikä mitään ongelmia,; mitä nyt kuluvia osia vaihdettu.

      • karmea totuus

        Ei mitään ongelmia? Samalla hönkäisee mitä nyt kuluvia osia vaihdettu. Siihen on käytännössä vaihdettu alustaan kaikki laakerit, tukitangot, ohjausvarsia, starttimoottoreita yms vain muutaman esim. mainitakseni. Laadukkaasti valmistetussa autossa kuten Tojoissa ei ole yleensä tarvinnut tehdä yhtikäs mitään. Ehkä jarrupalat uusittu ja joku lamppu. Lisäksi Citikassa joka vuotiset valmistautumiset talveen jotta öljyt pysyy sisällä ja toistuvia sähköharmeja ovien kitinöitä yms mukavaa.Kori sikamaisen lerppu. Auton imago lähentelee nollaa. Naapurit nauraa selän takana, pitävät semmoisena "mikä lienee hopssu" .....


      • Tuota noin....
        karmea totuus kirjoitti:

        Ei mitään ongelmia? Samalla hönkäisee mitä nyt kuluvia osia vaihdettu. Siihen on käytännössä vaihdettu alustaan kaikki laakerit, tukitangot, ohjausvarsia, starttimoottoreita yms vain muutaman esim. mainitakseni. Laadukkaasti valmistetussa autossa kuten Tojoissa ei ole yleensä tarvinnut tehdä yhtikäs mitään. Ehkä jarrupalat uusittu ja joku lamppu. Lisäksi Citikassa joka vuotiset valmistautumiset talveen jotta öljyt pysyy sisällä ja toistuvia sähköharmeja ovien kitinöitä yms mukavaa.Kori sikamaisen lerppu. Auton imago lähentelee nollaa. Naapurit nauraa selän takana, pitävät semmoisena "mikä lienee hopssu" .....

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa.

        Lamppuja on vaihdettu ja VAIN etujarrulevyt ja palat. Siinä kaikki.

        Listasi taitaa kuitenkin olla Toyotastasi. Yrität vaan vierittää harmistustasi Citroenin päälle, koska ET USKALLA ostaa mainitsemistasi syistä Citroenia. Ja siksi näin kun olet, hmmm, luuseri.

        Ja sitä paitsi: entisessä työpaikassani kolme kaveria osti vuonna 2004 jokainen Avensiksen; yksi oli sedan, toinen coupe ja kolmas diesel-farmari. Jokaisesta niistä piti vaihtaa n. 50 tuhannen kohdalla lähes koko eturipustus! Ja coupesta koko kojetaulu hieman myöhemmin!

        Se siitä "Tojo-laadusta"!!!!


      • Heh-heh-heh!!
        karmea totuus kirjoitti:

        Ei mitään ongelmia? Samalla hönkäisee mitä nyt kuluvia osia vaihdettu. Siihen on käytännössä vaihdettu alustaan kaikki laakerit, tukitangot, ohjausvarsia, starttimoottoreita yms vain muutaman esim. mainitakseni. Laadukkaasti valmistetussa autossa kuten Tojoissa ei ole yleensä tarvinnut tehdä yhtikäs mitään. Ehkä jarrupalat uusittu ja joku lamppu. Lisäksi Citikassa joka vuotiset valmistautumiset talveen jotta öljyt pysyy sisällä ja toistuvia sähköharmeja ovien kitinöitä yms mukavaa.Kori sikamaisen lerppu. Auton imago lähentelee nollaa. Naapurit nauraa selän takana, pitävät semmoisena "mikä lienee hopssu" .....

        OSU JA UPPOS!!!!

        Vai mitä "karmea totuus"?


      • karmeata on citikoin
        Tuota noin.... kirjoitti:

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa.

        Lamppuja on vaihdettu ja VAIN etujarrulevyt ja palat. Siinä kaikki.

        Listasi taitaa kuitenkin olla Toyotastasi. Yrität vaan vierittää harmistustasi Citroenin päälle, koska ET USKALLA ostaa mainitsemistasi syistä Citroenia. Ja siksi näin kun olet, hmmm, luuseri.

        Ja sitä paitsi: entisessä työpaikassani kolme kaveria osti vuonna 2004 jokainen Avensiksen; yksi oli sedan, toinen coupe ja kolmas diesel-farmari. Jokaisesta niistä piti vaihtaa n. 50 tuhannen kohdalla lähes koko eturipustus! Ja coupesta koko kojetaulu hieman myöhemmin!

        Se siitä "Tojo-laadusta"!!!!

        Uskon näitä tehtyjä tyytyväisyys , luotettavuus yms alan miesten tekemiä vuosittaisia laatuvertailuja, joita tehty kymmeniä vuosia. En naapurin anopin tuttaavan tutun levittämiä huh haa juttuja. Niin , ja Toyota menestynyt näissä vuosittain erittäin hyvin. Voittaja ainesta. Sitä vastoin jumbona lähes poikkeuksetta ollut PSA:n tuotteet renaultin kanssa. Itsellä ollut useita uutena ostettuja Tojoja ja yhteenkään ei ole tehty mitään ylimääräisiä remontteja tai no taisivat huolossa aikoinaan 60000km ajetusta takuuseen vaihtaa jarrulevyt joissa en edes huomannut mitään vikaa.


      • P S A
        karmea totuus kirjoitti:

        Ei mitään ongelmia? Samalla hönkäisee mitä nyt kuluvia osia vaihdettu. Siihen on käytännössä vaihdettu alustaan kaikki laakerit, tukitangot, ohjausvarsia, starttimoottoreita yms vain muutaman esim. mainitakseni. Laadukkaasti valmistetussa autossa kuten Tojoissa ei ole yleensä tarvinnut tehdä yhtikäs mitään. Ehkä jarrupalat uusittu ja joku lamppu. Lisäksi Citikassa joka vuotiset valmistautumiset talveen jotta öljyt pysyy sisällä ja toistuvia sähköharmeja ovien kitinöitä yms mukavaa.Kori sikamaisen lerppu. Auton imago lähentelee nollaa. Naapurit nauraa selän takana, pitävät semmoisena "mikä lienee hopssu" .....

        Miten Tojotahörhö tietää kunnon autoista kuten Citroen, mitään, muka kirjoittelee asiantuntijana?


      • Tuota noin....
        karmeata on citikoin kirjoitti:

        Uskon näitä tehtyjä tyytyväisyys , luotettavuus yms alan miesten tekemiä vuosittaisia laatuvertailuja, joita tehty kymmeniä vuosia. En naapurin anopin tuttaavan tutun levittämiä huh haa juttuja. Niin , ja Toyota menestynyt näissä vuosittain erittäin hyvin. Voittaja ainesta. Sitä vastoin jumbona lähes poikkeuksetta ollut PSA:n tuotteet renaultin kanssa. Itsellä ollut useita uutena ostettuja Tojoja ja yhteenkään ei ole tehty mitään ylimääräisiä remontteja tai no taisivat huolossa aikoinaan 60000km ajetusta takuuseen vaihtaa jarrulevyt joissa en edes huomannut mitään vikaa.

        sinulla taitaa olla muitakin ongelmia, kuin vaan luetun ymmärtäminen ja oikeinkirjoitus?

        Kuten kirjoitin:

        "entisessä työpaikassani kolme kaveria osti vuonna 2004 jokainen Avensiksen; yksi oli sedan, toinen coupe ja kolmas diesel-farmari. Jokaisesta niistä piti vaihtaa n. 50 tuhannen kohdalla lähes koko eturipustus! Ja coupesta koko kojetaulu hieman myöhemmin!"

        Eli en ole kuullut mitään " naapurin anopin tuttaavan tutun levittämiä huh haa juttuja".

        Tuo juttu Avensiksen ostajista on täyttä faktaa, joten.....


      • nenäpäivä
        Tuota noin.... kirjoitti:

        sinulla taitaa olla muitakin ongelmia, kuin vaan luetun ymmärtäminen ja oikeinkirjoitus?

        Kuten kirjoitin:

        "entisessä työpaikassani kolme kaveria osti vuonna 2004 jokainen Avensiksen; yksi oli sedan, toinen coupe ja kolmas diesel-farmari. Jokaisesta niistä piti vaihtaa n. 50 tuhannen kohdalla lähes koko eturipustus! Ja coupesta koko kojetaulu hieman myöhemmin!"

        Eli en ole kuullut mitään " naapurin anopin tuttaavan tutun levittämiä huh haa juttuja".

        Tuo juttu Avensiksen ostajista on täyttä faktaa, joten.....

        Näytäppä poju kuva Toyota Avesis Coupesta. Sellaista ei ole koskaan tehtykään tyhjänjauhaja citkkapelle. Kuten myöskään sinua ei olisi pitänyt laittaa alulle.


      • Ave coupe haaaaaa
        nenäpäivä kirjoitti:

        Näytäppä poju kuva Toyota Avesis Coupesta. Sellaista ei ole koskaan tehtykään tyhjänjauhaja citkkapelle. Kuten myöskään sinua ei olisi pitänyt laittaa alulle.

        Jees, ihan pelle ukko. Toyota Avensis Coupe. Salli mun nauraa. Yritä nyt keksiä edes jotain uskottavampaa. Ave Coupe haaaaa hoo missän lie valmistettu. Voi vit.. mikä pelle. pas.kaa valehteelee.


      • Tuota noin....
        Ave coupe haaaaaa kirjoitti:

        Jees, ihan pelle ukko. Toyota Avensis Coupe. Salli mun nauraa. Yritä nyt keksiä edes jotain uskottavampaa. Ave Coupe haaaaa hoo missän lie valmistettu. Voi vit.. mikä pelle. pas.kaa valehteelee.

        okei, ei coupe, liftback.

        Kyllä te kaksi haaleaa läjää kuitenkin ymmärsitte mistä on kyse.


      • vttumikäpelle
        Tuota noin.... kirjoitti:

        okei, ei coupe, liftback.

        Kyllä te kaksi haaleaa läjää kuitenkin ymmärsitte mistä on kyse.

        Kaikkien citikan omistajien autotietämys näyttää olevan kaltaisesi tasoa. Olminaama. Sinuna nielaisisin kieleni.


      • PRRREmium
        Tuota noin.... kirjoitti:

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa.

        Lamppuja on vaihdettu ja VAIN etujarrulevyt ja palat. Siinä kaikki.

        Listasi taitaa kuitenkin olla Toyotastasi. Yrität vaan vierittää harmistustasi Citroenin päälle, koska ET USKALLA ostaa mainitsemistasi syistä Citroenia. Ja siksi näin kun olet, hmmm, luuseri.

        Ja sitä paitsi: entisessä työpaikassani kolme kaveria osti vuonna 2004 jokainen Avensiksen; yksi oli sedan, toinen coupe ja kolmas diesel-farmari. Jokaisesta niistä piti vaihtaa n. 50 tuhannen kohdalla lähes koko eturipustus! Ja coupesta koko kojetaulu hieman myöhemmin!

        Se siitä "Tojo-laadusta"!!!!

        No ei teidän työpaikoilla rikkaita ole. Meidän työpaikan autotallista ei löydy muuta merkkiä kuin BMW, Audi, Mersu ja Volvo!


    • transis tori

      Pitääkö sitä niin kauheasti pyllyänsä pyörittää sipsutellessaan korkkareissaan citikkaansa. Meillä koira pelkää...kaikkea poikkeavaa.

      • Hei, trans tori!

        Luulisi piskisi pelkäävän sinuakin, kun linttakoroilla harpot?


    • åpoihugyht

      Negatiivista kiinnostusta;) Mutta hyvä niin, parempi, ettei Citikka olekkaan enemmistön auto. Ostelkoon tuulipukukansa vaan tohjolootiaan ja olkoon tyytyväisiä (kun ei paremmasta mitään ymmärrä).

    • Onko elämää?

      Jep. Citroen on hyvä auto.

      Nyt kun tätä palstaa on taas lueskellut niin tulee epäilemättä mieleen eikö näillä muitten automerkkien omistajilla ole elämässään muuta, kuin mellastaa toisen automerkin sivulla?

      Ja surullista kyllä, on todettava että näin näyttää olevan.
      Minulla on elämässä muutakin kuin auto. Ja minä en lue kuin Citroen palstaa täältä ja muualta silloin tällöin. Miksi ihmeessä lukisin taikka kirjoittelisin Toyota taikka BMW palstalle, kun minulla ei ole em. merkkisiä autoja eikä minulla ole kiinnostustakaan lukea niistä. Asia on erikseen, jos olisin ostamassa taikka jopa omistaisin em. merkkisen auton, silloin en olisi täällä enää.

      Sekin on surullista, kun suoranaisia valheita lukee Citroenista, kun itsellä ei ole ollut mitään tuollaisia vikoja kolmessa Citroenissa mitä minulla on ollut yli 10 vuoden aikana. Kuluvien osien vaihtaminen ei ole vika, kyllä niitä kuluu joka merkkisessä autossa, joten ei siitä sen enempää.

      • liekkönytniinhyvä?

        Lue ja seuraa vähän muitakin palstoja niin tulet äkkiä huomanneeksi mistä on kyse. Tojo palstalla esim. siis esim. eräskin Citikka hörhö on vuosikausia päivittäin jauhamassa pas.kaa. On niin vinttipimeä , että kävi aikoinaan jopa täällä Elvistelemässä kuinka taas kävi Tojo palstalla provoilemassa. Se on tunnistettu muustakin tyylistään. Skoda palstalla omat muiden palstoilla provoilijat , enimäkseen Toyotan palstalla sekoilevia sekä myös muilla. Sitä saa mitä tilaa.
        Skoda ja Toyota on suosittuja ja myydyimpiä merkkejä Suomessa. Se vetää kaikenmaailman luonnevikaisia puoleensa kuin pas ka kärpäsiä. Ihmeellistä onkin kuinka niin marginaali merkki kuin Citikka on onnistunut hyvin tässä asiassa.


      • Onko elämää?
        liekkönytniinhyvä? kirjoitti:

        Lue ja seuraa vähän muitakin palstoja niin tulet äkkiä huomanneeksi mistä on kyse. Tojo palstalla esim. siis esim. eräskin Citikka hörhö on vuosikausia päivittäin jauhamassa pas.kaa. On niin vinttipimeä , että kävi aikoinaan jopa täällä Elvistelemässä kuinka taas kävi Tojo palstalla provoilemassa. Se on tunnistettu muustakin tyylistään. Skoda palstalla omat muiden palstoilla provoilijat , enimäkseen Toyotan palstalla sekoilevia sekä myös muilla. Sitä saa mitä tilaa.
        Skoda ja Toyota on suosittuja ja myydyimpiä merkkejä Suomessa. Se vetää kaikenmaailman luonnevikaisia puoleensa kuin pas ka kärpäsiä. Ihmeellistä onkin kuinka niin marginaali merkki kuin Citikka on onnistunut hyvin tässä asiassa.

        Kiitos vinkistä.

        Sitä suuremmalla syyllä en lähde masentamaan itseäni muille palstoille, koska on jotenkin turhauttavaa lukea soopaa toisten automerkkien edustajilta. Oli minkä merkkinen auto tahansa kyseessä.

        Taitaa mennä utopian puolelle ajatus, että nämä palstat muuttuisivat kautta linjan asiallisiksi.


    • di technicce

      Sitikka on kautta aikain tunnettu laaduttomana merkkinä. Ranskan mosse. Mutta aina tulee uusi sukupolvi tietämättömiä auton ostajia, ja meidän asiantuntijoiden on velvollisuus valistaa näitä lökäpöksyjä. Siitä huolimatta joku aina haksahtaa sitikkaan, menettään työnsä ja perheensä. Pohjoisamerikassa tämä hoksattiin jo 70-luvulla ja siellä kiellettiin citikan vienti. Tästä johtuen siellä on nuoriso terveenpää ja valistuneenpaa. Amerikan nuorison elintason näkee seuraamalla esim. Bevery Hills 90620 sarjaa joka antaa todella hyvän kuvan paikallisesta normi elintasosta. Ranskalaista kehnoa elintasoa kuvaa hyvin Emmanuel filmit.

      • Näkee hyvin

        Kuinka disinformaatio on uponnut.


    • chanel 5

      Ranskalaiset autot ovat kuin hajuvesipullot. Täynnä tyhjiä lupauksia menestyksestä ja paremmasta huomisesta. Sisältö on kuitenkin pe#seestä kaivettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe