Miksi saan aina kuulla asiat facebookista?

Lohis

Kysyn vaan

24

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra Lomas

      Minä taas luen Hevosjalostus-lehteä. Siellä mm. vastustetaan traktorien käyttöä, kun on olemassa hevoisiakin. Johan aliupseerikoulu opettaa että hevoinen menee ryteikön läpi siinä missä tankki tai traktori jääpi surkeasti jumiin.

      • Lohis

        Kokemukseni mukaan tankilla saa erinomaisesti pellon käännettyä. Mikäli telaketjujen jäljiltä jää tasaista maanpintaa. peltoon voi ampua tykillä. Menetelmä on suosittu samojen tahojen keskuudessa, jotka Hevosjalostus-lehteä lukiessaan myös kalastavat ampumalla.


      • Herra Lomas
        Lohis kirjoitti:

        Kokemukseni mukaan tankilla saa erinomaisesti pellon käännettyä. Mikäli telaketjujen jäljiltä jää tasaista maanpintaa. peltoon voi ampua tykillä. Menetelmä on suosittu samojen tahojen keskuudessa, jotka Hevosjalostus-lehteä lukiessaan myös kalastavat ampumalla.

        Kyllä Pohjan Prikaatin 4. jalkaväkikomppanian siansikkurasilmäinen kersantti Holopainenkin todistaa, että tasamaalla tankki on voittamaton mutta ryteikössä hevoinen. Tästä on poikeuksia tosin. Niinpä Holopainen selittää, että kun on kaunis ilma ja kova vauhti , tankin pyörät näyttävät pyörivän taaksepäin. Holopainen oli muuten usein Vesivehmaalla äitienpäiväksi järjestettyjen taisteluharjoitusten aikana kalastamassa singolla. Sitä äidit ja vauvelit äimistellivät.


    • Lohis

      Pohojanmaalla tunnetahan rakkorit ja tankit. Kertoiko Holopainen, että tarvittaessa ryteikön voi polttaa, jolloin pääsee tankilla, olettaen, että sen pyörät pyörivät eteenpäin. Tasamaan muuttaminen ryteiköksi kestää hieman pidempään, mutta esimerkiksi suurin osa Stadia on niin läpitunkematonta "viheraluetta," että sotatilanteessa pääsee vain hevosilla. Siksi Autopataljoona aikanaan lakkautettiin ja Eduskuntatalon alla on valtaisa salainen luola, jossa on tuhansia sotaratsuja murhankiilto silmissään.

      • Herra Lomas

        Luolallinen sotahevoisia. Minä kuulin että lotta-svärd, ratsuväki ja soittokunnat sekä mieskuorot myös on lakkautettu. Täydyn ottaa puhelun Pohjan Prikaatiin tästä asiasta.Yleensä kun minä soitan Pohjan Prikaatiin, prikaatin kenraali vastaa karjumalla "HUOMIO!". Minä heti kysyn protokollan mukaisesti: "Mistäs sinä nyt soitat?" "Pohjan Prikaatista", vastaa kenraali. Sitten puhumme asiaa, Lopulta minä karjaisen: "LOPPU." Kenraali ymmärtää siitä että puhelu on päättynyt.


      • Lohis
        Herra Lomas kirjoitti:

        Luolallinen sotahevoisia. Minä kuulin että lotta-svärd, ratsuväki ja soittokunnat sekä mieskuorot myös on lakkautettu. Täydyn ottaa puhelun Pohjan Prikaatiin tästä asiasta.Yleensä kun minä soitan Pohjan Prikaatiin, prikaatin kenraali vastaa karjumalla "HUOMIO!". Minä heti kysyn protokollan mukaisesti: "Mistäs sinä nyt soitat?" "Pohjan Prikaatista", vastaa kenraali. Sitten puhumme asiaa, Lopulta minä karjaisen: "LOPPU." Kenraali ymmärtää siitä että puhelu on päättynyt.

        Totta, ratsuväki lakkautettiin kestävyysvajeen vuoksi ja sotahevoset juoksevat holtittomina päästessään ulos luolasta. Sepä onkin näky. Itsekin vastaan puhelimeen huutamalla "huomio" ja sotajoukkoja komentaessani "haloo!"

        KOMPPANIA, HALOO! ETEENPÄIN MARS!


    • Taitetta koteihin
      • Lohis

        Olen otettu. Nautin vain kalojen ammunnasta, siinä hommassa pitää vielä kokeilla sinkoa.


      • Herra Lomas
        Lohis kirjoitti:

        Olen otettu. Nautin vain kalojen ammunnasta, siinä hommassa pitää vielä kokeilla sinkoa.

        Eräät pitävät lehmien ammunnasta, eikö ole jotenkin erikoista vai mitä. Minä luulin että se oli lehmien metsästystä rynnäkkökiväärillä, mutta ei.


      • Lohis
        Herra Lomas kirjoitti:

        Eräät pitävät lehmien ammunnasta, eikö ole jotenkin erikoista vai mitä. Minä luulin että se oli lehmien metsästystä rynnäkkökiväärillä, mutta ei.

        Ammuntaa harrastavilla onkin usein lehmän hermot ja aivot


    • Herra Lomas

      Lehmien aivot ovat isommat kuin ihmisten, ne ovat älykkäämpiä. Ne ovat ihmisten vihollisia, ammuvat meille, ja me ammumme niitä mitä ampumakalastukselta ehdimme.

      • Lohis

        Luonnollisesti niillä on jättimäiset aivot, koska ne ovat vieraslaji ulkoavaruudesta. Tästä asiasta on paljon tieteellistä evidenssiä. Viitteitä en tähän laita, koska kaikkihan tietävät asian. Kalastaessani ammun randomilla ympäriinsä, mm taivaaseen ja sieltä tippuu milloin lintuja, milloin jeesuksia. Kerran tujahti Orimattilan kunnanjohtaja


      • Herra Lomas
        Lohis kirjoitti:

        Luonnollisesti niillä on jättimäiset aivot, koska ne ovat vieraslaji ulkoavaruudesta. Tästä asiasta on paljon tieteellistä evidenssiä. Viitteitä en tähän laita, koska kaikkihan tietävät asian. Kalastaessani ammun randomilla ympäriinsä, mm taivaaseen ja sieltä tippuu milloin lintuja, milloin jeesuksia. Kerran tujahti Orimattilan kunnanjohtaja

        Orimattilan kunnanjohtaja! Kerrankin saatiin se maan pinnalle, tosin liian myöhään. Hevoiskunnasta oli jo tulut kaupunki, kun Matin pilsnerikioskin tilalle saatiin vihdoin Ori-baari. Sinne kunnanjohtajakin saapui nelivaljakkoa seisaalta ohjastaen susiturkki auki, ja hengen ankara laulu kajahti niin että lintuja mätkähti puista:
        "Jeesus mä oon
        Kristus huoleton."
        Näitä metrijeesuksia riittää. Ne ovat usein basisteja muuteivät aina.


      • Lohis
        Herra Lomas kirjoitti:

        Orimattilan kunnanjohtaja! Kerrankin saatiin se maan pinnalle, tosin liian myöhään. Hevoiskunnasta oli jo tulut kaupunki, kun Matin pilsnerikioskin tilalle saatiin vihdoin Ori-baari. Sinne kunnanjohtajakin saapui nelivaljakkoa seisaalta ohjastaen susiturkki auki, ja hengen ankara laulu kajahti niin että lintuja mätkähti puista:
        "Jeesus mä oon
        Kristus huoleton."
        Näitä metrijeesuksia riittää. Ne ovat usein basisteja muuteivät aina.

        Kunnanjohtajan leijailu loppui siihen. En tullut katsoneeksi, oliko siinä taivaalta pudonneessa mössössä bassonosia. Sädekehä leijui siinä verimössön päällä. En aivan tiedä, mikä fysiikan laki selittää sädekehän pysymisen ehjänä tuollaisen pudotuksen jälkeen. Asiaa tutkitaan parhaillaan CERN:ssä, joka on vartavasten rakennettu sädekehän muotoiseksi. Siellä tutkitaan, vallitseeko lehmän ja jeesuksen yyhteentörmäyksen lopputuotteena syntyvän jeesus-lehmän ja sädekehän muodostumisen välillä kausaatio. Hanketta rahoittaa Kansainvälinen Uskovaisten Rationaalisuusakatemia IBRA.


      • Herra Lomas
        Lohis kirjoitti:

        Kunnanjohtajan leijailu loppui siihen. En tullut katsoneeksi, oliko siinä taivaalta pudonneessa mössössä bassonosia. Sädekehä leijui siinä verimössön päällä. En aivan tiedä, mikä fysiikan laki selittää sädekehän pysymisen ehjänä tuollaisen pudotuksen jälkeen. Asiaa tutkitaan parhaillaan CERN:ssä, joka on vartavasten rakennettu sädekehän muotoiseksi. Siellä tutkitaan, vallitseeko lehmän ja jeesuksen yyhteentörmäyksen lopputuotteena syntyvän jeesus-lehmän ja sädekehän muodostumisen välillä kausaatio. Hanketta rahoittaa Kansainvälinen Uskovaisten Rationaalisuusakatemia IBRA.

        Ota kaikki basson osat talteen mitä taivaalta putoo.Niistä saa nelikielisen jousipyssyn. Neljä dumdumnuolta iskee sekunnissa sekunnissa tappajahauen selkään. Viimeistele hauki dynamiitilla kuolleeksi. Tervettä vähärasvaista pöperöä riittää lihaville lapsosille noin viikoksi.


      • Lohis
        Herra Lomas kirjoitti:

        Ota kaikki basson osat talteen mitä taivaalta putoo.Niistä saa nelikielisen jousipyssyn. Neljä dumdumnuolta iskee sekunnissa sekunnissa tappajahauen selkään. Viimeistele hauki dynamiitilla kuolleeksi. Tervettä vähärasvaista pöperöä riittää lihaville lapsosille noin viikoksi.

        Minä tiedän kalastuksesta, että neljä dumdum-nuolta riittää tekemään selvää jälkeä. Dynamiittia kun kokeilin, kalasta ei jäänyt mitään jäljelle. Ruotoja vain lensi vaarallisella nopeudella, kuin nyrkkirautoja. Kala säilyy paremmin ehjänä, kun sen ampuu bassolla ja valaa betoniin.


      • Herra Lomas
        Lohis kirjoitti:

        Minä tiedän kalastuksesta, että neljä dumdum-nuolta riittää tekemään selvää jälkeä. Dynamiittia kun kokeilin, kalasta ei jäänyt mitään jäljelle. Ruotoja vain lensi vaarallisella nopeudella, kuin nyrkkirautoja. Kala säilyy paremmin ehjänä, kun sen ampuu bassolla ja valaa betoniin.

        Minä liimaan ahvenen kiven päälle ja ajan traktorilla sen yli. On oltava tarkkana että takapyörä osuu kohteeseen.


    • Lohis

      Erinomainen taktiikka, teen itse usein samoin. Samalla haistelen liimaa ja nautin geetä. Sitten vain traksan stereot pauhaamaan, ilmastointi päälle ja Helsingin tukiaisherrat maksaa! Muahhahhahah sitten ajan vielä sinne ja kaadan lavallisen kalanpaskaa palkanmaksajan jalkakäytävälle.

      • Herra Lomas

        Oikke maar.

        Runoilijana esitän uuden runoni.

        Traktor pellossa huristi
        Isäntä ahventa kuristi.

        Kiitän etukäteen.


      • Lohis
        Herra Lomas kirjoitti:

        Oikke maar.

        Runoilijana esitän uuden runoni.

        Traktor pellossa huristi
        Isäntä ahventa kuristi.

        Kiitän etukäteen.

        Olkaa hyvä, Jatkettakoon tätä hienoa runoa:

        Ahven ol' juristi
        isäntä turisti


      • Lohis
        Lohis kirjoitti:

        Olkaa hyvä, Jatkettakoon tätä hienoa runoa:

        Ahven ol' juristi
        isäntä turisti

        Kaulasta juristia puristi
        kettingillä suristi
        moottorisahalla päristi
        ahven delasi


      • Herra Lomas
        Lohis kirjoitti:

        Kaulasta juristia puristi
        kettingillä suristi
        moottorisahalla päristi
        ahven delasi

        Aloitan uuden, tää on liian pitkä.


    • twtweye

      Vastahan tää on viidettä vuotta vanha

    • Anonyymi

      Nyt jo 6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe