ja se on oikeustajun vastaista.Kantasuomalaiset,virolaiset ja venäläiset perheet joissa ongelmia niin sosiaaliviranomaiset ovat välittömästi poliisien kanssa oven takana.Mutta miten on somaliperheen kanssa jossa poika tai pojat ovat harrastaneet väkivaltaa ja rikoksia niin tulevatko poliisit ja sosiaaliviranomaiset hakemaan väkisin lapset näiltä perheiltä.
Huostaanottoja somaliperheissä ei tapahdu
4
141
Vastaukset
- täti alakerrasta
En tiedä somaliperheistä. Mutta eivät ne kovin helposti umpisuomalaistenkan asioihin puutu.
Esimerkkinä alkoholistiäiti, josta useamipia ilmoituksia lasten suojeluun. Käy siellä valehtelemassa kaiken olevan panettelua ja sossutädeille riittää, kun juoppokaveri-naapuri tulee todistamaan kaiken olevan erehdystä. Viimeksi viime viikonloppuna ystävävykset vetivät lasten aikana viinaa ja polttivat pilveä. Ja lapset alle kouluikäisiä, mutta kuitenkin jo ymmärtäviä ihmisenalkuja.
Sääliksi käy. Lapsia.
Ja paikkana Itä-Helsinki tietenkin.- Lapsen parhaaksi
Huhhuh. Tee ilmoituksia koko ajan!
- meinasin tulla hullu
Juu kun asuimme vuokralla, meidän talossa asui hirveästi somaliperheitä. Lapset vaan riehui päivät ja yöt pihalla rikkoen taloyhtiön omaisuutta ja rappukäytävässä pitivät helvetillistä meteliä ja ramppasivat hissillä niin monta kertaa, että hissi oli välillä huollossa. Ja nyt yleistän, kyllä, kaikki ulkolaiset ovat samanlaisia!!!! Onneksi ostimme asunnon ja tämä piina loppui siihen. Nyt on hiljaisia vanhuksia naapureina ja parempi asuinympäristö.
- meinasin tulla hullu
pointti siis oli, että somalilapsetkin vaan huostaan kun eivät niiden vanhemmat osaa muuta kun lisääntyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066