OSKU OPISKELIJAKORTTI ONGELMIA

acnepop

Olenko ainoa jolle tämä opiskelijakortin saaminen on osoittautunut rakettitiedettä vaikeammaksi haasteeksi?

Kortin tilaaminen on hirveää byrokratiaa tikittävästä kellosta paperikuvan lähettämiseen (ja minä kun luulin että pelkkä sähkökuva riittää, eletäänhän me vuotta 2014 jumalauta). Reippaana tyttönä maksoin korttini jo ensimmäisenä päivänä jotta se tulisi nopeasti kotiovelle mutta viikot vieri ja lopulta minulle lähetettiin viesti jossa kerrottiin että en ole maksanut korttia! Mitä ihmettä!

Lähetin heille viestiä, jossa kerroin että minä kyllä olen maksanut kortin ja pyysin selvittämään asian mutta vastausta ei ikinä tullut, joten päättelin että maksussa on jokin mennyt vikaan ja maksoin kortin uudestaan ja odottelin taas, kunnes he sitten taas lähettivät minulle sähköpostiviestiä ja huomauttivat puuttuvasta paperikuvasta, joka oli kyllä ihan oma virheeni mutta he myös kertoivat että en ole antanut liittymisen yhteydessä sähköistä kuvaa, vaikka minä todellakin annoin sen ja he TAAS huomauttivat maksamisesta.

Tällä kertaa tartuin turhautuneena kännykkääni ja päätin soittaa heille viestin osoituttua ajan haaskaukseksi mutta mitä vielä, KUKAAN EI VASTAA. Soitin useaan kertaan arkipäivänä siihen kellonaikaan mitä ne ilmoittivat sähköpostiviestissä.

Onko muilla ollut ongelmia Osku opiskelijakortin hankkimisessa tai muussa siihen littyessä? Vai olenko pistänyt rahaani jossain Uzbekistanissa sijaitsevaan huijariyritykseen?

1

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korttikamppailija

      Muistuupa mieleen vastaava tapaus Jyväskylän yliopiston ajoilta.

      Oppilaitokseen hyväksymisilmoituksen mukana tuli ohjeet opiskelijakortin hankkimisesta. Jos lähettää kaikki tarvittavat tiedot, valokuvan yms. ajoissa, voi kortin saada jo avauspäivänä.

      No, minähän tein kaikki mitä neuvottiin ja kysyin vielä puhelimella lisäohjeita. Monet kurssikavereistani saivatkin kortin heti ensimmäisenä päivänä, mutta minä en. Ajauduin epätoivoiseen kamppailuun, sillä kortin kohtaloa joutui tiedustelemaan viikosta toiseen, eikä kukaan osannut sanoa, mikä taho sen valmistamisen vetkuttelusta vastaa. Kortin puuttumisesta koitui opiskeluelämään jatkuvaa harmia.

      No, sainhan minä sen kovan taistelun jälkeen viimein, mutta silloin oltiin jo joulukuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe