Olenko ainoa jolle tämä opiskelijakortin saaminen on osoittautunut rakettitiedettä vaikeammaksi haasteeksi?
Kortin tilaaminen on hirveää byrokratiaa tikittävästä kellosta paperikuvan lähettämiseen (ja minä kun luulin että pelkkä sähkökuva riittää, eletäänhän me vuotta 2014 jumalauta). Reippaana tyttönä maksoin korttini jo ensimmäisenä päivänä jotta se tulisi nopeasti kotiovelle mutta viikot vieri ja lopulta minulle lähetettiin viesti jossa kerrottiin että en ole maksanut korttia! Mitä ihmettä!
Lähetin heille viestiä, jossa kerroin että minä kyllä olen maksanut kortin ja pyysin selvittämään asian mutta vastausta ei ikinä tullut, joten päättelin että maksussa on jokin mennyt vikaan ja maksoin kortin uudestaan ja odottelin taas, kunnes he sitten taas lähettivät minulle sähköpostiviestiä ja huomauttivat puuttuvasta paperikuvasta, joka oli kyllä ihan oma virheeni mutta he myös kertoivat että en ole antanut liittymisen yhteydessä sähköistä kuvaa, vaikka minä todellakin annoin sen ja he TAAS huomauttivat maksamisesta.
Tällä kertaa tartuin turhautuneena kännykkääni ja päätin soittaa heille viestin osoituttua ajan haaskaukseksi mutta mitä vielä, KUKAAN EI VASTAA. Soitin useaan kertaan arkipäivänä siihen kellonaikaan mitä ne ilmoittivat sähköpostiviestissä.
Onko muilla ollut ongelmia Osku opiskelijakortin hankkimisessa tai muussa siihen littyessä? Vai olenko pistänyt rahaani jossain Uzbekistanissa sijaitsevaan huijariyritykseen?
OSKU OPISKELIJAKORTTI ONGELMIA
1
113
Vastaukset
- Korttikamppailija
Muistuupa mieleen vastaava tapaus Jyväskylän yliopiston ajoilta.
Oppilaitokseen hyväksymisilmoituksen mukana tuli ohjeet opiskelijakortin hankkimisesta. Jos lähettää kaikki tarvittavat tiedot, valokuvan yms. ajoissa, voi kortin saada jo avauspäivänä.
No, minähän tein kaikki mitä neuvottiin ja kysyin vielä puhelimella lisäohjeita. Monet kurssikavereistani saivatkin kortin heti ensimmäisenä päivänä, mutta minä en. Ajauduin epätoivoiseen kamppailuun, sillä kortin kohtaloa joutui tiedustelemaan viikosta toiseen, eikä kukaan osannut sanoa, mikä taho sen valmistamisen vetkuttelusta vastaa. Kortin puuttumisesta koitui opiskeluelämään jatkuvaa harmia.
No, sainhan minä sen kovan taistelun jälkeen viimein, mutta silloin oltiin jo joulukuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992