Moi siis mä järkkäään mun parin kamún kanssa halloweenbileet niitten autotallissa! Meillä on jo syötävää ja juotavaa. Sinne tulee n. 5 vierasta Tilattiin europehousesta kaikkia "pelottavia" koristeita ym. Niin meinaan vaan että puuttuuko meiltä jotain?!?! Tai oisko hyviä idiksiä halloweenin varalle?? Kiitos jo etukäteen! Hyvää Halloweeniä kaikille ja olkaahan kiltisti!
Halloween partyt!! xD idiksii?
3
731
Vastaukset
- xXx
siis 5 VIERASTA??? jos viel tilasitte jotai koristeit ja sillee ni miks ihmees vaa 5 VIERASTA??? kaikki tyttöi? ne ei meinaa oo sit bileet, tyttöjen ilta vaa...
- Dracula
moi niin laita viel seinille mustii jäte säkkejä ja laitaa niiten ääl kaikii koristeit ja onks teil tehtävii? ja sit vimpaks puku kista ne on kivoi xd (oli ehkä aika tyhmii juttui)
- halloweenfreak
Dracula kirjoitti:
moi niin laita viel seinille mustii jäte säkkejä ja laitaa niiten ääl kaikii koristeit ja onks teil tehtävii? ja sit vimpaks puku kista ne on kivoi xd (oli ehkä aika tyhmii juttui)
>> Pitkä pöytä (mahdollisesti myös monta pöytää) peräkkäin, ja sen päälle. Tunnelin sisään (eli pöydän alle) Pari jouluvaloa sinne tänne. Ja tässä on kanssa hyvä vinkki: Eli kastele pitkät villalangan pätkät vedellä. Sitten laitat ne pakastimeen niin että ne jäätyy. Sit virität ne jotenkin tunnelin kattoon (eli pöytään) Tekohämähäkkejä voi tietty kans laittaa sellasiin kohtiin mis on hämärä valo.... jotta siis näkee hämärästi että se on hämähäkki. Pelottava musiikki on kanssa hyvä. Tunnelin pimeimmässä kohdassa voi tehdä pienen jekun ryömijälle työntämällä käden tunnelin sisään ja tarttumalla tähän. Varmasti pelästyy! Jätesäkkejä voi laittaa laittaa tunnelin kattoon roikkumaan. Kuivat puunlehdet toimii myös hyvin, koska ne rapsahtelevat liikkuessa. Lopussa voit vaikka ruiskuttaa sumutepullosta vettä ryömijän naamaan.
TASKULAMPPUMÖRKÖ Tämä leikki on tarkoitettu leikittäväksi ulkona pimeän aikaan. Tähän leikkiin tarvitaan mieluiten vähintään 4. Joukosta valitaan yksi mörkö. Jaossa on 2-5 taskulamppua (riippuu leikkijöiden määrästä: mitä vähemmän leikkijöitä, sitä vähemmän taskulamppuja), jotka arvotaan henkilöiden kesken. MYÖS MÖRKÖ VOI SAADA LAMPUN! Huom. taskulamppua ei ole pakko pitää päällä. Leikkijät lähtevät pakoon sillä välin kun mörkö laskee esim. viiteenkymppiin. Jos haluat lisää jännitystä, leikkijät eivät saa edetä ryhmänä vaan heidän täytyy liikkua yksin. Mörön tehtävänä on etsiä leikkijä ja pelästyttää tämä niin että hän kiljuu. Jos näin tapahtuu, kiljujasta tulee seuraava mörkö
kauhupiilosta pelataan näin:
Etsiälle annetaan taskulamppu, koko talo pimennetään. Muut menevät pimeässä piilon..
Etsiä yrittää löytää kaikki, piilossa olevat saavat säikytellä
VESKIPAPRUMUUMIO Leikkijät jaetaan kahteen tai useampaan joukkueeseen. Joukkueille annetaan veskipaprurulla ja teippiä. Joukkueiden tehtävänä on luoda yksi tiiminsä henkilöistä muumioksi RAJATUSSA AJASSA (esim. 2 tai 3 minuuttia. Kannattaa aika vähän tota aikaa antaa ;)). Tuomari tuomaroi keiden muumio on paras.
Laita erilaisiin astioihin erilaisia mausteita tai jotain ja silmät sidottuina pitää arvata maku/haju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368