Heip!
Ihan mielenkiinnosta kyselen...Montako ihmistä teillä on iltavuorossa keskiviikkoisin ja lauantaisin? Nonkkaripäivinä siis?
Lidliläiset!
23
4864
Vastaukset
- Ano
Meitä on yleensä illassa kaksi. Joten nonppri päivänä kolme..Yksi siis rakentaa nonpparin. Sitten on vastaava ja kassa. Meillä on hiljainen myymälä.
Vielä lisäksi meitä aamussa yleensä klo 13.00 kaksi. Joskus, vilkkaampina päivinä aamuvuoroon tulee vielä ylis klo 08.00-09.00 ja on sitten noin. klo 15.00. Päivisin meitä on 2 1 eli myyjät vastaava.- Lidli minäkin
Ok.Ihan mielenkiinnosta kysyin, kun meillä on ollut vain 2, siis mv 1. Ja monesti on käynyt niin ettei aamuvuoro ole ehtinyt/halunnut tms. purkaa non-foodia, eli joskus on käynyt niin lauantaina että nonkkaria on alettu purkaa vasta 7 jälkeen, ja ylitöiksi mennyt ihan reilusti. Ja ihan tosi älytöntä, että sen yhden hommana on siivota kaikki, purkaa non-food ja tuoda se esille...Mv:llä kun on lauantaisin yleensä hinnanmuutoksia, tarjousblokkeja tms. tehtävää...
Ja meillä ei edes ole hiljainen myymälä!! - Ano
Lidli minäkin kirjoitti:
Ok.Ihan mielenkiinnosta kysyin, kun meillä on ollut vain 2, siis mv 1. Ja monesti on käynyt niin ettei aamuvuoro ole ehtinyt/halunnut tms. purkaa non-foodia, eli joskus on käynyt niin lauantaina että nonkkaria on alettu purkaa vasta 7 jälkeen, ja ylitöiksi mennyt ihan reilusti. Ja ihan tosi älytöntä, että sen yhden hommana on siivota kaikki, purkaa non-food ja tuoda se esille...Mv:llä kun on lauantaisin yleensä hinnanmuutoksia, tarjousblokkeja tms. tehtävää...
Ja meillä ei edes ole hiljainen myymälä!!Siis, yhden homma se onkin. Mutta meillä on niin että aikaa nonpparia on tehhdä n. 2,3h. Ja nonpparin tekijä sitten tekee kaikki. Kerran, sairastapauksen jphdoat, metä oli 1 1...Niin päivävuorolaiset tekivät nonpparin kahteenpekkaan tunnissa, me veimme sitten paikoilleen. Miksi mv/mvs tekee hinta muutokset,? jos minä siivoan, voin laittaa myös samalla hintakyltit. Me rupeamme siivoamaan n. klo 19.00. Menemme kiinni jo klo 20.00. Vastaava siivoaa, yleensä. Kassa pesee kassat, vastaava järjestelee myymälän muuten paitsi että lattia pitää pestä.
- Ano
Lidli minäkin kirjoitti:
Ja meillä ei edes ole hiljainen myymälä!!Aika outoa että tietä on vain 2. Kysyppä vastaavalta syytä tähän, tai jos on sovittu että nonppari tehhdään päivällä, se myös tehdään =). Missä päin vaikutat?
- lidli minäkin
Ano kirjoitti:
Siis, yhden homma se onkin. Mutta meillä on niin että aikaa nonpparia on tehhdä n. 2,3h. Ja nonpparin tekijä sitten tekee kaikki. Kerran, sairastapauksen jphdoat, metä oli 1 1...Niin päivävuorolaiset tekivät nonpparin kahteenpekkaan tunnissa, me veimme sitten paikoilleen. Miksi mv/mvs tekee hinta muutokset,? jos minä siivoan, voin laittaa myös samalla hintakyltit. Me rupeamme siivoamaan n. klo 19.00. Menemme kiinni jo klo 20.00. Vastaava siivoaa, yleensä. Kassa pesee kassat, vastaava järjestelee myymälän muuten paitsi että lattia pitää pestä.
Niin niin, siis non-food on yhden homma, siis tilan tekeminen, purkaminen ja esille tuominen. Mutta esim. yks lauantai(kauppa kiinni klo 18), jolloin olin kahdestaan mv:n kanssa iltavuorossa, siivosin pullohuoneen, pesin koneet, lakaisin ja pesin lattian, kassa-alueen, poistin pahvit ja vein roskat. Ja 7 jälkeen pääsin purkamaan nonkkaria, piti tosin viel raivata tilaa ja sitten viedä kamat myyntiin. Meillä on niin paskamaisia mvsijaisia, että eivät varmasti siivoa, säätäävät niitä omia hommia niin kauan ettei varmasti tartte tehdä mitään...siis alentavat mopron, muut hinnan muutokset yms. Meillä oli myös joskus niin, että yks työntekijä tuli töihin esim la n. klo 14-18 vain non-foodin purkuun, eikä siis ottanut lipasta lainkaan. Mutta eipä enää...Et kyllä ihan tosissaan saa hommia tehdä!!
- lidli minäkin
lidli minäkin kirjoitti:
Niin niin, siis non-food on yhden homma, siis tilan tekeminen, purkaminen ja esille tuominen. Mutta esim. yks lauantai(kauppa kiinni klo 18), jolloin olin kahdestaan mv:n kanssa iltavuorossa, siivosin pullohuoneen, pesin koneet, lakaisin ja pesin lattian, kassa-alueen, poistin pahvit ja vein roskat. Ja 7 jälkeen pääsin purkamaan nonkkaria, piti tosin viel raivata tilaa ja sitten viedä kamat myyntiin. Meillä on niin paskamaisia mvsijaisia, että eivät varmasti siivoa, säätäävät niitä omia hommia niin kauan ettei varmasti tartte tehdä mitään...siis alentavat mopron, muut hinnan muutokset yms. Meillä oli myös joskus niin, että yks työntekijä tuli töihin esim la n. klo 14-18 vain non-foodin purkuun, eikä siis ottanut lipasta lainkaan. Mutta eipä enää...Et kyllä ihan tosissaan saa hommia tehdä!!
niin vielä...siis toi lauantai homma kusi kyllä aika pahasti. Mun piti olla kassalla ja mvs:n piti purkaa non-food..Mutta oli kiire päivä ja lähes koko ajan tarvis 2 kassaa. Että tais ehtiä purkamaan 5 tuotetta ku niitä oli yli 20.
- Johtoporras
Ano kirjoitti:
Aika outoa että tietä on vain 2. Kysyppä vastaavalta syytä tähän, tai jos on sovittu että nonppari tehhdään päivällä, se myös tehdään =). Missä päin vaikutat?
Ja aika outoa että keskustelette täällä asioista jotka varmasti kannattaisi pitää liikesalaisuuden piirissä..
- Ano
Johtoporras kirjoitti:
Ja aika outoa että keskustelette täällä asioista jotka varmasti kannattaisi pitää liikesalaisuuden piirissä..
Eiköhän asiakkaat näe jos myymälässä ei ole yhtään myyjä? Lisää muuten myymälävarkauksia. Jos on "nuorempi" myyjä hän tuskin uskaltaa ottaa yhteyttä "johtoportaaseen" tai MV/MVS että nyt ei oikein hommat suju. ihan valaistuksen takia, onko liikesalaisuus sanoa että meillä menee (tai siis heillä) menee vuoro pitkäksi? Enpä tiedä.
- hävetkää
Johtoporras kirjoitti:
mikään "liikesalaisuus" ole, miten törkeästi ja halveksivasti Lidl työntekijöitään kohtelee. Joka paikasta on saanut kuulla ja lukea Lidl:n ihme säännöistä ja esimerkkejä työntekijöiden todella julmasta kohtelusta. Liekö kaikki säännöt ihan suomen lakien mukaisiakaan... Epäilen! Mikä he*vetin sääntö sellainenkin on, että kun naistyöntekijällä on kuukautiset, niin sen täytyy pitää jotain kirkkaan punaista pantaa päässä vain sen takia, että saa käydä vessassa muutenkin kuin kahvitunnilla???? Ihme Auchwitsi koko Lidl. Luojan kiitos, ei itse tarvitse alentua tuollaiseen pa*kapaikkaan töihin ja totisesti toivon, ettei sinne kukaan muukaan menisi. Itse ainakin boikotoin firmaa niin kauan, kun kohtelevat työntekijöitään noin törkeesti!!
- mitäh
hävetkää kirjoitti:
mikään "liikesalaisuus" ole, miten törkeästi ja halveksivasti Lidl työntekijöitään kohtelee. Joka paikasta on saanut kuulla ja lukea Lidl:n ihme säännöistä ja esimerkkejä työntekijöiden todella julmasta kohtelusta. Liekö kaikki säännöt ihan suomen lakien mukaisiakaan... Epäilen! Mikä he*vetin sääntö sellainenkin on, että kun naistyöntekijällä on kuukautiset, niin sen täytyy pitää jotain kirkkaan punaista pantaa päässä vain sen takia, että saa käydä vessassa muutenkin kuin kahvitunnilla???? Ihme Auchwitsi koko Lidl. Luojan kiitos, ei itse tarvitse alentua tuollaiseen pa*kapaikkaan töihin ja totisesti toivon, ettei sinne kukaan muukaan menisi. Itse ainakin boikotoin firmaa niin kauan, kun kohtelevat työntekijöitään noin törkeesti!!
no eihän?punasta pantaa huh!
- Ano
mitäh kirjoitti:
no eihän?punasta pantaa huh!
No ei tarvitse todellakaan käyttää mitään pantaa. Ottakaa asioista selvää, älkää vain lukeko lehtiä. Mitään ihme sääntöjä ei ole.
- väliaikainen
hei kaikki lidliläiset, vähän asian vierestä ... lähetän kohta hakemukseni jouluapulaiseksi. Olisiko kellään vinkkejä haastattelun saamiseksi, haastatteluun, palkka infoa jne?
- Ano
Lähetä lyhyt ja ytimekäs hakemus. Tärkeimmät asiat vain. Hakuohjeissa näin lukee. Jos sinulla ei ole kokemusta/koulutusta ko. alalta palkkasi on 6,60 (TES mukainen palkka).
- bmw
Ano kirjoitti:
Lähetä lyhyt ja ytimekäs hakemus. Tärkeimmät asiat vain. Hakuohjeissa näin lukee. Jos sinulla ei ole kokemusta/koulutusta ko. alalta palkkasi on 6,60 (TES mukainen palkka).
Lidl on todella "hyvä" työnantaja, ne luottavat työntekijöihinsä jopa niin paljon, että tarkistavat työntekijöiden autoja siltä varalta, ettei ole tullut otettua mitään luvatta.
Niin ja muistakaa pitää kuitit mukana kaikista eväspullistanne-jos menet kahvihuoneeseen pulla kädessä, eikä sinulla ole kuittia siitä, joudut maksamaan sen toiseen kertaan.
Ja lidlin laadusta-koirani söi kerran teidän hampurilaisen.... ja oksensi sen pian ulos. Teidän safkanne ei kelpaa koirallekaan. - Ano
bmw kirjoitti:
Lidl on todella "hyvä" työnantaja, ne luottavat työntekijöihinsä jopa niin paljon, että tarkistavat työntekijöiden autoja siltä varalta, ettei ole tullut otettua mitään luvatta.
Niin ja muistakaa pitää kuitit mukana kaikista eväspullistanne-jos menet kahvihuoneeseen pulla kädessä, eikä sinulla ole kuittia siitä, joudut maksamaan sen toiseen kertaan.
Ja lidlin laadusta-koirani söi kerran teidän hampurilaisen.... ja oksensi sen pian ulos. Teidän safkanne ei kelpaa koirallekaan.Niin, mutku emme me siellä myymälässä päätä siitä mitä ruokia siellä myydään. Kaikissa myymälöissä täytyy olla kuitti ostetuissa tavaroissa. Ihan kaikissa marketeissa yms yms.
Eikä niitä laukkutarkastuksia tehdä jos ei ole syytä, eihän..? - bmw
Ano kirjoitti:
Niin, mutku emme me siellä myymälässä päätä siitä mitä ruokia siellä myydään. Kaikissa myymälöissä täytyy olla kuitti ostetuissa tavaroissa. Ihan kaikissa marketeissa yms yms.
Eikä niitä laukkutarkastuksia tehdä jos ei ole syytä, eihän..?Suottehan anteeksi avautumiseni, ehkä mulla oli paha päivä. :)
Ja sitä paitti töissähän te vaan siellä ootte ja teette työnne varmasti hyvin. Lähinnä mua ottaa päähän se, jos se työnantaja 'panee' teitä halvalla ja kohtelee epäinhimillisesti. - m.vastaava
bmw kirjoitti:
Suottehan anteeksi avautumiseni, ehkä mulla oli paha päivä. :)
Ja sitä paitti töissähän te vaan siellä ootte ja teette työnne varmasti hyvin. Lähinnä mua ottaa päähän se, jos se työnantaja 'panee' teitä halvalla ja kohtelee epäinhimillisesti.tarkistuksia kyllä toki tehdään aiheettomia suurin osa!(auto ja henkilökohtainen muu tälläinen on kiellettyä.periaatteessa työntekijän käsilaukkuja tms.ei tarkisteta.ja työntekijä voi vaatia esim poliisin tekemään tarkistukset.
muistaakseni pamin jäsenlehdessä on juttua tästä,joka löytynee pamin nettisivuilta.en ole ihan varma.
mutta monessa paikoissa tarkastetaan siis säännöllisesti kassit.auto juttu vitsi?
- surumetsien.talvimorsian@su...
Meillä on yleensä aina illassa mv 2 ja joskus keskiviikkoisin ja lauantaisin mv 3. Meillä aloitetaan tiivistys jo aamusta ja se yleensä on mun hommani. Joku toinen sitten purkaa kuorman ja asettelee tuotteet illaksi. Illalla sitten ku saadaan ovet kiinni niin on paikat pöydille tyhjänä ja uudet valmiina. Yleensä kaikilla paitsi mv:llä on kassa (joskus myös hänellä) ja joka tiivistää niin on myös kassalla ja tarpeen tullen purkaja soitetaan toiseksi. Ja jos on vielä se yksi niin silloinhan tiivistäjä on "varalla" kassalle. Meillä on kyllä aivan uskomattoman ihana työporukka ja vastaavat!! Mielestäni on ollut onni päästä Lidliin töihin, sanokaa muut mitä sanotte. Ehkä jos itse olisitte Lidlissä töissä voisitte muuttaa mielipiteenne. Minulla ainakaan ei ole mitään valitettavaa ja ei ne kaikki jutut mitä Lidlistä (tai muistakaan firmoista) kuulette ole aina tosia. Ottakaa asioista selvää ennen kuin niitä arvostelette!!! =)
- Onnellinen Lidliläinen
Meillä on yleensä aina illassa mv 2 ja joskus keskiviikkoisin ja lauantaisin mv 3. Meillä aloitetaan tiivistys jo aamusta ja se yleensä on mun hommani. Joku toinen sitten purkaa kuorman ja asettelee tuotteet illaksi. Illalla sitten ku saadaan ovet kiinni niin on paikat pöydille tyhjänä ja uudet valmiina. Yleensä kaikilla paitsi mv:llä on kassa (joskus myös hänellä) ja joka tiivistää niin on myös kassalla ja tarpeen tullen purkaja soitetaan toiseksi. Ja jos on vielä se yksi niin silloinhan tiivistäjä on "varalla" kassalle. Meillä on kyllä aivan uskomattoman ihana työporukka ja vastaavat!! Mielestäni on ollut onni päästä Lidliin töihin, sanokaa muut mitä sanotte. Ehkä jos itse olisitte Lidlissä töissä voisitte muuttaa mielipiteenne. Minulla ainakaan ei ole mitään valitettavaa ja ei ne kaikki jutut mitä Lidlistä (tai muistakaan firmoista) kuulette ole aina tosia. Ottakaa asioista selvää ennen kuin niitä arvostelette!!! =)
- Onnellinen Lidliläinen
Ja eiköhän viestit tullu kahteen kertaan ja sähköposti nimimerkkinä. Sähköpostiin toki voi laittaa kommenttia (varsinkin muut Lidliläiset) jos haluaa. [email protected]
- Dee
Ei todellakaan ole suotavaa kertoa kenellekkään, montako työntekijää on mihinkin aikaan töissä. Varsinkin pienemmissä liikkeissä se on selvä turvallisuusriski. Vaikka kysyjä olisi kuinka tuttavallinen ja sanoisi kysyvänsä asiaa vain huvikseen, ei kyseistä tietoa tule kertoa! Kannattaa käyttää tervettä järkeä. Netissä ei kannata jutella asioista, joista mahdollinen kaupan ryöstäjä voisi hyötyä.
- Patriot Act
Voin paljastaa, että Lidlissä on yleensä henkilökuntaa vain kassamyyjät ja yksi päällikkö takahuoneessa.
He eivät kuitenkaan tule ryöstettävän kassan avuksi, vaan pelkäävät itsekin.
Liikkeissä on Securitaksen valvontakamerat, mistä ei ilmoiteta asiakkaille, vaikka henkilöön käyvä tarkkailu pitäisi ilmoittaa.
http://www.tietosuoja.fi - Ano
Patriot Act kirjoitti:
Voin paljastaa, että Lidlissä on yleensä henkilökuntaa vain kassamyyjät ja yksi päällikkö takahuoneessa.
He eivät kuitenkaan tule ryöstettävän kassan avuksi, vaan pelkäävät itsekin.
Liikkeissä on Securitaksen valvontakamerat, mistä ei ilmoiteta asiakkaille, vaikka henkilöön käyvä tarkkailu pitäisi ilmoittaa.
http://www.tietosuoja.fiAnteeksi nyt vain mutta vastaava on myymälässä tekemässä töitä! Lisäkis liikkuu vartiota. Miksi ei saisi pelätä? Minä pelkään että joku hullu narkkari tulee lyömään puukolla. Kaikissa kaupoissa on hörhö ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136