käräytänks sut

haluutko paljastua

varattu??

28

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden torvi

En lähtis pelkän oman mielikuvituksen perusteella ketään palstailijaa "käräyttelemään"
      jos kyse irl touhuista niin käräytä sit ihmeessä, jokainen ansaitsee kuulla totuuden!

• gjytujgyujghtf

Urpo.

• Jos se tuo

sinulle hyvän mielen, niin anna palaa.
      Pidän tavastani tuoda ihmisille hyvää mieltä, joten en nytkään poikkea tavoistani.
      Mutta nyt muistin, enhän olekkaan varattu :(. Sori, villiinnyin vallan kun kuvittelin että kerrankin joku minulle kirjottaa.
      Mutta kokeile jonkun toisen kohdalla ;-)))))).

• Kuka tahtoo

ja mitä?

Tee niin, jos näet sen tarpeellisena.

• savumerkkejä

kenelle paljastat ? ;D

• eukkonen

käräytä pliis! Olisi ihan oikein tuollaisille pettureille

• hulluja riittää

Hullun leiman saat jos paljastat anonyymikirjoittelijan. Aattelitko linkittää näitä nimettömiä keskusteluja jonkun puolisolle? Elämän kevät että sulle nauretaan;DDD.

• Mäkin aattelin

kertoa kaikille yhdessä paikassa, erään kusip...n kirjoitteluista tänne.

• anonyymipalstailua
        Mäkin aattelin kirjoitti:

kertoa kaikille yhdessä paikassa, erään kusip...n kirjoitteluista tänne.

Kuuletko myös ääniä? Et voi mitenkään tietää varmuudella kuka kirjottelee ja tiäkkö...kunnianloukkaussyyte voi olla niskan päällä...aina kannattaa miettii kahteen kertaan ennen.

• Se samainen
        anonyymipalstailua kirjoitti:

Kuuletko myös ääniä? Et voi mitenkään tietää varmuudella kuka kirjottelee ja tiäkkö...kunnianloukkaussyyte voi olla niskan päällä...aina kannattaa miettii kahteen kertaan ennen.

syyte voi myös odottaa erästä..

• Ed.
        Se samainen kirjoitti:

syyte voi myös odottaa erästä..

Ai palstailusta ;)))))))

• Paljon pahemmasta
        Ed. kirjoitti:

Ai palstailusta ;)))))))

..

• Öitä .
        Paljon pahemmasta kirjoitti:

..

Ok, ei mulle, kivalta tyypiltä vaikutat muuten......not

• pitkään jo toivonut

Haluan, oikeasti, tee se, katso mihin johtaa.

• jebby

p....a miestä ei tarvi ees käräyttää,senhän tuntee kaikki. :)

• kkyllä
        jebby kirjoitti:

p....a miestä ei tarvi ees käräyttää,senhän tuntee kaikki. :)

Käräyttäminen on ihan kiva peli ,eikö ? pelataanko sitä ?

• tönö

Moni käy täällä varomattomaksi ja laittaa tunnisteita .Siitä kun sitte tullaan julkimoiksi,itkut ei auta ! Syytellään niitä jotka tunnistaa,katsokaa vaan peiliin !

• ngfosnö

En mä ole nähny täällä vielä yhtään viestiä josta voisi jonkun varmuudella tunistaa! Pitää löytyä koko nimi ja paikkakunta ennen kun voi olla "varma" vaikka siltikin joku muu voi kirjoitella esiintyen hänenä!

• korjaus

Ei syytellä, vaan kiitellään.

• nimetön
        ngfosnö kirjoitti:

En mä ole nähny täällä vielä yhtään viestiä josta voisi jonkun varmuudella tunistaa! Pitää löytyä koko nimi ja paikkakunta ennen kun voi olla "varma" vaikka siltikin joku muu voi kirjoitella esiintyen hänenä!

Niin, silloin sen ainaskin tietää et joku muu kirjoittelee, kukaan ei laita nimeeään tänne. Ja niin kauan ku ei nimiä esinny en menis sanomaan mitään varmuudella. Toisen piikkiin voi laittaa ilkeämieliset. Ilkeillä keinot löytyy..,

• olen naturalisti

olen jo paljaana - TUU KATTOON!

• totuuden kertonut

Puoliso tietää. Minkä sitä tunteilleen voi. Niitä nyt yritetty tappaa terapiassa, keskusteluissa, vältellä ja monella muullakin tavalla.

Ei tunteita pidä tappaa. Tunteet on tarkoitettu elettäviksi ja koettavaksi, tunnettavaksi. Kiellät itsesi jos yrität tappaa tunteitasi. Teet pidemmällä tähtäimellä itsellesi todella hallaa.

• totuuden kertonut
        *** kirjoitti:

Ei tunteita pidä tappaa. Tunteet on tarkoitettu elettäviksi ja koettavaksi, tunnettavaksi. Kiellät itsesi jos yrität tappaa tunteitasi. Teet pidemmällä tähtäimellä itsellesi todella hallaa.

Kyllä ne joskus pitää tappaa. Miksi minun rakkaus (haaveet ja toiveet) olisi arvokkaampi kuin puolisoni. Joka rakastaa tunteistani huolimatta minua. Aika kuluu ja kipu hellittää joskus. Ei kumppanini ole yhdentekevä muttei se tunteellisin rakkauskaan.

• sellasta sattuu

Voi elämän kevät. Eipä tässä touhussa sen ihmeempää ap ole. Mitenkäs ap sinun täällä olosi, täytyyhän sinunkin vähän kajahtanut olla. Voin sanoa niin, sillä itsekin ihmettelen että mitä hittoa minä täällä teen.
      Mutta tiedättekös, että kaikella on syynsä.

• niinkö?

Haluutko sä ap sen varatun vai sen varatun ikävöimän henkilön? Ja nyt oot jäämässä hylätyksi ja uhkaat kostolla? Miksi muuten olisit täällä kaipaamassa ja vahtaamassa.

• keskityomaanelämään

"käräytänkö sut" nämä on näitä huuhaa juttuja. Mitä iloa siitä sinulle koituisi? Olisitko sitten onnellinen? Oletko miettinyt seurauksia, joita voi aiheuta tai voi olla niinkin, että ne seuraukset kohdistuisivat vain ja ainoastaan sinuun itseesi? Tilanteista, kun ei koskaan tiedä, mitä ne ovat, ja mihin suuntaan ne kääntyvät.

Jos tämä olisi minulle, niin sanoisin "tulehan poiika yrittämään";D Minua ei ainakaan voi kukaan koskaan käräyttää, se on täysin mahdotonta, koska tiedän mitä olen, missä olen ja miksi olen. Ja kaikki ihmiset, jotka liittyvät olemiseeni, tietävät ihan yhtä lailla olemassa oloni tai olemassa olemattomuuttani. Jokainen on "omissa oloissaan" omista lähtökohdistaan ja omasta halustaan ja tahdostaan. So simple! Eräs "pikku-sieluinen", joka ei tiennyt asioiden oikeata laitaa, ainoastaan luuli tietävänsä, alkoi käräytyspuuhiin, ja kyllä kolahti ja kovaa. Menetti ystävänsä, parhaan tukensa ja turvansa paljastamalla todellisen minänsä kaiken "krumeluun" keskeltä. No mitä hän siitä sai? Sitä pitää kysyä häneltä itseltään. Minä olin onnellinen, että hän paljasti itsensä, ja sain kitkettyä hänet elämästäni. Yhteydenottoyrityksiä on tullut, mutta ei kiitos. olen antanut anteeksi, mutta ei minulla ole paljon enään lisättävää;D

• vaimitä

lisään vielä, että rehellisyys ei tarkoita täydellisyyttä, virheetöntä elämää. Se on epätäydellisyyttä ja vajavaisuutta itsensä ja muiden kanssa, mutta niin, että on valmiutta ja vahvuutta tunnistaa ja tunnustaa oma vajaavaisuutensa itselleen ja muille juuri sellaisenaan kuin se näyttäytyy. Ei pidä tehdä itsestään ongelmaa itselleen eikä muille, eiks vaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      171
      13043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4830
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1979
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      113
      1725
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe