Laittakaapa kehiin hauskoja, tai muuten vaan mieleenne jääneitä iskelmäsanoituksien riimejä.
Tässä minun:
- heräsin vierestä Miss Hyvinkään,
mietin missä yön ryvinkään.-
-Juha Vainio-
Hauskoja riimejä
11
8864
Vastaukset
- MaLaulaPaljon
Tauski:
"... läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään" joku tommonen
Pekka Ruuskalla on myös jotakin hauskoja ja sanojen kaksoistarkoituksiin perustuvia sanoituksia, mutta kun ei nyt muista - timo
Eino Grön laulaa:
vähemmän kiirettä, enenmmän naikaa....
ja Johnny lauloi:
rakkain pani vierelläin, ihan hiljaa lähelläin..- RTY
tyypillisiä artistin mokia, kun ei erotella sanoja toisistaan.
Joskus näyttelijät puhuvat repliikkinsä samanlailla huolimattomasti.
- Greeny
Juha Wattilla niitä on tuhottomasti, mutta mielestäni Seiväsmatkojen "opas museossa kuvaa palvoo yksin - toiseen suuntaan konttaa ryhmä käsityksin" on yksi hauskimpia.
Ja väärinkuulutuja: CCR:n "There's bathroom on the right" = bad moon on the rise- joooopi
Rouva lihakauppiaan Suomesta toi tullessaan omat kyljykset,ja niitä nuijitaan.
- paljon
Juha Vainio on tämän alan ehdoton ykkönen, näiden hauskojen riimiensä kanssa!! Ei ole tässä kohtaa Junnulle vastusta=)
- Lasse P
Solistiyhtye Suomella on aika hauskoja kappaleita tyyliin;
Et käy töissä eikä se kai sinun tyyliis sovikaan,
susta vapaa-aika on niin ihanaa.
Kun mun palkkani on mennyt kiinni käyt mun provikkaan
ja kohta mulla pee on ihan aa... - Josua
Lapsi rakennemuutoksen
rakkaudenpuutksen
mellakkaa sururuunsa juo.
Vei isä lapslisän
ja poliisi isän,
mitä huominen tuo.
Pätkä jostain K.Tapion country henkisestä biisistä
ei tule sanoittajaa mieleen. - rasseskuutti6
Istun tai kävelen pylly päästää sävelen
- anniemestariampuja
Tuhmat Tädit - kodinhoitoa, neloskaljaa ja kyykkypissiä
https://www.youtube.com/watch?v=oPYaIoT8U1E - sanoituskukkasia
Kari Tapion Viisitoista kesää:"Viisitoista kesää mä häntä rakastin,mut tunteitani käsitteli hän kuin pakastin." Taisi olla Juha Vainion käsialaa sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot12517229Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss419938Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen295121Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2413908Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman333143Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.142840Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1152819Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252752"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita512635Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling762513