MieleSsä

suruinen

Miksi et lähde pois mielestäni? Minä istuskelen ja juon viiniä...mitäköhän sinä teet? Minä mietin sinua, vaikka kovasti yritän tehdä muuta.... olen jo kuukauden yrittänyt saada sinua pois mielestä..mutta et vain lähde..

14

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymyS.

S-miestäkö kaipaat

• suruinen

Sitäpä juuri...

• suruinen

Tänään illalla kaipaus kävi taas suureksi..niin suureksi, että oli pakko ne pari lasia viiniä juoda, jospa vaikka helpottaisi, vaikka useinkaan en alkoholiin koske. Nyt taas muistin miksi ei kannata tulevaisuudessakaan koskea..en minä silläkään saa tunteitani tukahdutettua..
      '
      Olen tehnyt itsestäni varmaan idiootin edessäsi. Siksi yritän ignoorata ajoittain läsnäolosi, koska epätoivoiseltakaan en halua vaikuttaa..

Miksi annoinkaan itseni uskoa siihen, että olit todella kiinnostunut? Niin kauan sitä mahdollisuutta työnsin pois mielestäni..

Lopulta en enää jaksanut ja nyt murtuneena ikävöin ja mietin mitäköhän oikeasti ajattelet minusta? Et sitä koskaan kertonut, vaikka pari kertaa suoraan kysyinkin.

Miksitoiset onnistuu ja toiset eivät? Miksi elämä on niin epäreilua? Menen taas yksin sänkyyn. Mietin missä olet, mitä teet.. ehkä itken ehkä en..ahdistus on silti suuri.

• Ssinut haluan

haluan sinut yhä itselleni..usko tai älä..

• Ssinut otan
        Ssinut haluan kirjoitti:

haluan sinut yhä itselleni..usko tai älä..

sinä uskoit oikein,olinhan todella kiinnostunut sinusta,ja olen edelleen..ja sinusta ajattelen niin kuin kaivatusta ajatellaan..

• suruinen
        Ssinut otan kirjoitti:

sinä uskoit oikein,olinhan todella kiinnostunut sinusta,ja olen edelleen..ja sinusta ajattelen niin kuin kaivatusta ajatellaan..

Voi kunpa hänkin ajattelisi näin.
        Tuskinpa hän kyllä näillä palstoilla pyörii..
        Unelmointini jatkuu, vaan en sitä ulospäin näytä, toivon, etten edes vahingossa. Tietoisesti ainakin jatkossakin yritän peittää..

• Ssinut iloistan
        suruinen kirjoitti:

Voi kunpa hänkin ajattelisi näin.
        Tuskinpa hän kyllä näillä palstoilla pyörii..
        Unelmointini jatkuu, vaan en sitä ulospäin näytä, toivon, etten edes vahingossa. Tietoisesti ainakin jatkossakin yritän peittää..

anna jossain tilanteessa edes pikkuisen vihiä..se saattaa rohkaista tai jotain..minustakaan ei näe päällepäin ett tässä sulle kirjoitan..kukaan ehkä uskoisikaan..

• suruinen
        Ssinut iloistan kirjoitti:

anna jossain tilanteessa edes pikkuisen vihiä..se saattaa rohkaista tai jotain..minustakaan ei näe päällepäin ett tässä sulle kirjoitan..kukaan ehkä uskoisikaan..

en tiedä uskallanko/kehtaanko enää...minähän se tässä itseni nolasin..sinä tiedät sen, ole kiltti ja lähesty minua.
        Kyllähän minä sinulle aina hymyilen kun katseemme kohtaavat..mutta jotta en vaikuttaisi epätoivoiselta ja roikkujalta pyrin myös ajoittain olemaan huomaamatta sinua ja keskittymään muihin asioihin tai ihmisiin.

• Tööttijöötti

Sööttii.

• Ukulele-ei-soi

Olet kai muodostanut hänestä pakkomielteen tai kaipaat häntä ihan tosissasi.

• suruinen

Sitä olen itsekin miettinyt, olenko tehnyt hänestä vain pakkomielteen..

Mutta toisaalta kaipaan niitä hetkiä kun hänen kanssaan olin kaksin. Hänestä en tiedä, mutta minusta hiljaisetkin hetket tuntuivat hyviltä. Olisin voinut jäädä siihen. Kaipaan jutustelua hänen kanssaan sekä irl että viestien kautta. Kaipaan hänen läheisyyttään. Palan myös halusta tutustua häneen vielä enemmän...

Muiden miespuolisten tuttujen/ystävien kanssa en tunne samanlaista tunnetta vaikka heidänkin kanssaan viihdyn, enkä jää kaipaamaan heitä erossa ollessani..

• suruinen

Niin..eipä kai ole kyse pakkomielteestä sittenkään.

Meinasi itku taas tulla kun yhdessä vietetyt hetkemme vyöryivät mieleeni, enkä saanut niitä työnnettyä pois vaikka kuinka yritin. Ne vain tulivat.

En edes halua suhdetta suhteen takia, huonon kokemukseni takia ajatus parisuhteesta vähän pelottaa.. Lisäksi olen hyvin "nirso" miesten suhteen, tai sitten vain sellaisia minun tyylisiä miehiä on hyvin vähän, koska on melkoinen harvinaisuus minulle todella ihastua. Edellinenkin suhde lähti kaveripohjalta, kun olin hellyyden kipeä..tyhmä minä olin, sellaiseen en enää lähde, mielummin olen yksin.

Mutta tämä mies. Hänessä on sitä jotain. Jotain mikä kolahtaa. Jotain mitä muilla tuntemillani miehillä ei ole. Jotain mitä ei yhdelläkään tähän asti tapaamistani miehistä ei ole. Ei, hän ei ole mikään maanpäällinen jumala. Ei, en halua nostaa häntä jalustalle maailman täydellisimpänä ihmisjumalana, koska sitäkään hän ei ole.

Mutta tämä tunne..ihan kuin hän olisi palapelini puuttuva pala...

• Ssinulle edelleen

hmmm..eräästä naisesta voisin kirjoittaa samoin..puuttuva palaseni..

• Voi voi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe