Alkaa tulemaan tää synnytysmekastus ihan oikeasti korvista! Meneekö joku synnäri kiinni vai ei, pitääkö poikia ojanpenkalla tai taksissa? WHO gives a shit! Itse teette valintanne, toimikaa sen mukaan -> synnytyssuunnittelussa toivoisin teidän ottavan nää nykypäivän synnytyslaitos-pulat huomioon, ettei tarvisi kuunnella sitä urputusta joka tuutista. Repikää välilihanne. rasvatkaa mahanahkaanne, mutta tehkää se niissä puitteissa, kun on tarjolla. Ei täällä kaikki muutkaan asiat aina mene toiveiden mukaan. Hyviä liitoskipuja ja limasia tulppia toivotellen!
p.s maailmassa ON muutakin kuin synnytys ja lapset! Kyllä!
Ei.enää
Tulppaa pukkaa
0
300
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546