Taidan olla bi-seksuaali

biseksuaaaali

Olen 17-vuotias nuori tyttö. Olen ollut aina lestadiolainen mutta noin vuosi sitten irtaannuin siitä yhteisöstä pikkuhiljaa ja nyt olen lähtenyt siitä kokonaan pois. Perheessäni on paljon lapsia ja minun lisäksi yksi on myös irtautunut ko. yhteisöstä. Olen huomannut että olen kiinnostunut jonkun verran tytöistä. Olen ihastunut kaverityttööni. Tykkään katsoa tyttöjen kuvia somessa ja muutenkin tyylini on hieman räväkkä. Olen puhunut tästä eräälle kaverille ja hän oli aivan fine asian kanssa. Kuitenkaan en uskalla tulla kaapista ulos vanhempien kuullen. He järkyttyisivät. Onko bi-seksuaalisuus syntiä ja pahasta? Uskon kyllä edelleen Jumalaan mutta jos Jumala ei hyväksy kuin heteroja miksi hän on luonut homoja ja bi-seksuaaleja?

9

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapteeni Nemo

Sinä nuori tyttö!En ole käynyt muistaakseni tällä palstalla vuosiin.Nyt joku sai minut katsomaan tänne?
      Osaatko rukoilla?Uskoisin,että osaat?Kehoitan sinua tuomaan asiasi rohkeasti Jeesuksen eteen.Sinä voit aivan yksinkertaisesti kysyä häneltä,että mitä mieltä hän Jumala on bi-seksuaalisuudesta?
      Riippuu täysin sinusta,tahdotko,että elämäsi on Jumalan johdossa?Kerro hänelle kipusi,vuodata hänelle sydämmesi salaisuudet.hän rakastaa sinua sellaisella rakkaudella,jolla vain Jumala voi ihmistä rakastaa.Hän tahtoo saada sydämmesi kokonaan ja täyttää sen hengellään,jotta sinä saisit kaiken sen,jonka hän on sinun osaksesi suunnitellut jo ennen,kuin sinä synnyit.

Neuvoni on:Rukoile,vaikkapa näin:Rakas Jeesus,sinä olet se ikuinen Jumala,johon minä uskon ja luotan ja tahdon oppia luottamaan vielä enemmän,niin,että sinä voisit johtaa koko elämäni tahtomallasi tavalla.
      Nyt tahdon tuoda eteesi nämä kipuni ja kysymykseni,jotka minun sydämmelläni on.Vuodatan sinun eteesi koko sydämmeni ja tahdon,että sinä vastaat minulle.Jos nämä tunteet,joita tunnen toisia tyttöjä kohtaan,eivät ole tahtosi mukaisia,niin ota ne pois minulta!

Voit jatkaa aivan omin sanoin.Keskustele Jumalan kanssa.Hän kuulee sinua ja hän on ainoa,joka voi auttaa sinua..Lue myös Raamattua,se on hänen sanansa.Lue rukoillen,että hän avaa sen sinulle.

Maailmasta sinä et onneasi löydä.Löydät kestävän onnen ainoastaan Jeesuksesta!Annan sinulle vain yhden Raamatun paikan,joka laskettiin sydämmelleni,kun rukoilin,että mitä vastaisin sinulle,Eli lue 1.Mooses luku 2.jakeet 18-25. Lue ajatuksella nämä jakeet.

Voin luvata sinulle,että Jumala vastaa rukoukseesi,jos sitä todella haluat? Hän ei voi olla vastaamatta,koska hän on luvannut sen sanassaan.Hän voi vastata hyvinkin pian.

Siunausta elämääsi.

• Korpraali Kemo

>>Voin luvata sinulle,että Jumala vastaa rukoukseesi,jos sitä todella haluat?

Etkö ole varma asiasta, kun laitoit kysymysmerkin virkkeen perään?

• bgfdvfgbghngh

Biseksuaalisuus ei ole syntiä eikä pahasta. Sellainen on harvinaista, että ihminen ei olisi koskaan lainkaan seksuaalisesti kiinnostunut kenestäkään oman sukupuolensa edustajasta.

Nythän on niin, että kristinuskon jumala on mielikuvitusolento niin kuin kaikki muutkin väitettyjä yliluonnollisia ominaisuuksia omaavat tahot. Ihminen, kuten kaikki muutkin eliölajit, on yksi evoluution välituotos siinä kuin kissa tai jokin koppakuoriaislaji. Turhaan siis mietit, mitä mieltä jokin sepitetty taruolento on asioista.

• dhgnhgbgfvfgb

>>Ihminen, kuten kaikki muutkin eliölajit, on yksi evoluution välituotos siinä kuin kissa tai jokin koppakuoriaislaji.

Kun olet noin asiantunteva, kerrot varmaan meille tietämättömille, mikä on lopputuotos. Koska se julkistetaan?

• ei kai rikollista

Saa kai sita olla bi-seksuaali jos haluu ja homokin, kummatkaan ei edes lisäänny luonnostaan, ovat luojan-luomia hekin.

• hyi mitä sakkia

Melperistä on tullut nyt nuori bi-tyttö. Bi Melperi voi olla, muttei nuori tyttö. Hahhahah
      Kaikenlaiset provot tänne kirjoittelee. Kukaan täysijärkinen ei tule kirjoittelemaan omista seksifantasioistaan tänne. Provot yrittävät edelleen sotkea ja pilata asiallistakin keskustelua, jota tällä palstalla ei voi missään tapauksessa käydä. Sitten joku nutturapää yrittää muka vastata provolle ja mukana lie joku liimapää kiihkossaan. Hyi mitä sakkia.

• ????4

Eiks Tiiuska Haukiputaalta enää kelpaa siskon monsterimiehelle eikä muillekaan
      sonneille?

• Lorem.

Jumala hyvkäsyy homot, lesbot ja bit, mutta vanhoillislestadiolaisen käsityksen mukaan jos he toteuttavat seksuaalista kanssakäymistä samaa sukupuolta olevien kanssa, se on syntiä. Vanhoillislestadiolainen ei tuomitse kuitenkaan homoseksuaalisessa suhteessa olevia, heitä vain ei luokitella "meikäläisiksi".
      Jos homoseksuaalisessa suhteessa elävä haluaa toteuttaa taipumustaan hän saa toki uskoa yhä edelleen Jumalaan ja on kallista huomata, että usko on aina henkilökohtainen asia. Se mikä toisesta tuntuu synnille, ei välttämättä sitä ole toiselle. Voit hyvin jatkaa uskovaisena naisena, vaikka irtaannutkin vanhoillislestadiolaisesta uskosta. Ei kannata sitä liiemmin miettiä, mitä toinen on tekemisistäsi mieltä. Kannattaa elää niin kuin ite parhaaksi näkee!

• .Merol

>>on kallista huomata, että usko on aina henkilökohtainen asia

Annapa köyhemmille vinkki halvemmasta huomaamisesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe