Kuinka saisin rootattua HTC desire 816 ilman tietokonetta? Olen yrittänyt mm. Framaroot, z4root, root master, universal androot, rootme_3, towelroot... mutta mikään ei ole vielä toiminut
olisin kiitollinen jos saisin luuriini roottauksen, mutta en valitettavasti omista tietokonetta:(
roottaus ilman tietokonetta
14
86
Vastaukset
Kannattaa rootata jonkun tutun koneella. Pääsee helpommin.
- epätoivoinen
Ei mul täällä oikeen oo ketään tuttuja ku asun ulkomailla
- epätoivoinen
Pääsenkö recovery-tilaan ilman roottausta, custom-romia ja tietokonetta?
- opo rulez
En tiiä näistä uusimmista, mutta sillon kun oli Samsung Galaxy Ace, niin pystyi roottaamaan/asentamaan custom recoveryn ilman konetta. Jos lataisit kaikki tarvittavat puhelimen muistiin(recovery ja superSU) ja asentaisit Stöck recoveryn avulla. Tosin en tiiä että onko lukittu bootloader.
- opo rulez
Oneplussasta olen joutunut avaamaan bootloaderin ja asentamaan customrecoveryn koneella, ja näytti siltä että tuossa HTC Desiressä on lukittu bootloader
- epätoivoinen
Eli bootloaderin avaamiseen tarvis olla viissiin tietokoneen?
- opo rulez
Valitettavasti se ei onnistu ilman tietokonetta
- epätoivoinen
Eli pitää kattella vuoden päästä sitten Suomessa omalla koneella ja onpahan takuukin jo umpeutunut sitten:)
- epätoivoinen
Ja sori toi mun änkytys ku en oo vähään aikaan asunu suomes ni on jo vähä päässy unohtuun
- En tiedä, kuinka
tuon 816 laita on, mutta Roottasin aikanani Desire Z:n. Oli ihan vatun kovan työn takana ja ainoastaan tietsikalla onnistui armottoman väännön jälkeen. Samsungin Roottaminen Towelrootilla käy, kuin tanssi eikä tarvii tietokonetta. Jos ei mitään anna, niin ei otakkaan, tolla ?
https://towelroot.com/ - kgjdtdhlhnntbwtcj
Se latas vaan jonkun vitun teksti tiedoston
- Paina sitä
Punaista, lambdan kuvaa niin pitäis latautua.
- Tai sitten
Paina sitä kirjoitti:
Punaista, lambdan kuvaa niin pitäis latautua.
Paina siihen oikealla hiiren korvakkeella ja "save as" Riippuu vähän selaimesta mitä tekee.
- Sulla on
Tai sitten kirjoitti:
Paina siihen oikealla hiiren korvakkeella ja "save as" Riippuu vähän selaimesta mitä tekee.
Firefox, jossa Ad blokkereita ja keksin torjujia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760