Ei tunnu olevan omaa elämää joillain ihmisillä, jos tarvii koko ajan kytätä ja kuunnella mitä muut tekee ja ihmetellä joka pieraisua minkä toiselta kuulee jonkun päästäneen (jonka on kuulluut joltain toiselta jonkun päästäneen) ja sitä levitellä ja kertoa eteenpäin että se on ollut pieni atomipommi jota joku on muka väsännyt omassa kämpässään...tämä oli tietenkin vertauskuva...mutta joskus on pakko käyttää (ei rautalankaa) vaan rautakankea jotta nämä yliuteliaat "mummot" joiden älykkyysosamäärä ei riitä ymmärtämään sitä asiaa että Eura eikä heidän oma päänsä typerä sisältö ole se: kaiken keskipiste...katsoisivat joskus tähtikirkkaana yönä taivaalle ja miettisivät edes hetken...tai lopettaisivat ihmettelyn...ihan miten vaan...ei teidän touhuilla ole ikuisuuden mittakaavassa mitään merkitystä...ja haudasta ei kuulu juoruilua
Euran juoru"ämmät"
2
425
Vastaukset
- Oma kuva?
Jos sinulla ei ole mitään hävettävää tai salaista, mitä väliä puheilla on?
Elä ja anna puhujien puhua:)
Jos taas aiheutat häiriötä naapureillesi, niin älä ihmettele reaktiota. Kohtelias naapuri ilmoittaa etukäteen mahdollisesta häiriöstä esim. tuparien suhteen ja varmasti suhtautuvat oikein.
Väkisin tulee mieleen, että metsä vastaa huutosi mukaan takaisin.
Sikäli oikeaa asiaa, kunhan puhuttaisiin myönteisiäkin juttuja. Niitä on jokaisella. - äbläghz
Ei tässä nyt ollut äänestä tai häiriöstä kyse...vaan siitä että asiat joiden ei luulisi ketään kiinnostavan leviävät yliluonnollisen tehokkaasti ihmisten välityksellä, paisuvat ihan omituisiin mittoihin ja muuttuvat aivan erilaisiksi mitä ne on todellisuudessa alunperin olleet. Sitten on tietty myös ihan suoranaista asioiden keksimistä, kun ollaan vaikka kateellisia tai muuten ärsyttää jokin henkilö.
Ei minulla kai sen enempää ole hävettävää tai salaista kuin sinullakaan (tai mistäpä sen tiedän ; D) mutta kai sitä ihmetellä saa ihmisten outoa ja järjetöntä käytöstä, kun tämä nyt kuitenkin tuntuu olevan Eurassa jonkinsortin harrastus tämä tälläinen juoruilu ja pahanpuhuminen seläntakana, itse olen ainakin muutamaan otteeseen ollut aika suu auki kun olen tömännyt tälläiseen..ei sitä uskoisi miten paljon ihmisiä kiinnostaa muiden asiat : D...mistäköhän se johtuu?...no joo, ehkä sitä pitäisi vaan antaa "lasten leikkiä rauhassa" kunnes keksivät parempaa tekemistä itselleen : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4153326Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1022488On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1022475Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12359Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll282084Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921564Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121382Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031194Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441162- 931081