Ei tunnu olevan omaa elämää joillain ihmisillä, jos tarvii koko ajan kytätä ja kuunnella mitä muut tekee ja ihmetellä joka pieraisua minkä toiselta kuulee jonkun päästäneen (jonka on kuulluut joltain toiselta jonkun päästäneen) ja sitä levitellä ja kertoa eteenpäin että se on ollut pieni atomipommi jota joku on muka väsännyt omassa kämpässään...tämä oli tietenkin vertauskuva...mutta joskus on pakko käyttää (ei rautalankaa) vaan rautakankea jotta nämä yliuteliaat "mummot" joiden älykkyysosamäärä ei riitä ymmärtämään sitä asiaa että Eura eikä heidän oma päänsä typerä sisältö ole se: kaiken keskipiste...katsoisivat joskus tähtikirkkaana yönä taivaalle ja miettisivät edes hetken...tai lopettaisivat ihmettelyn...ihan miten vaan...ei teidän touhuilla ole ikuisuuden mittakaavassa mitään merkitystä...ja haudasta ei kuulu juoruilua
Euran juoru"ämmät"
2
369
Vastaukset
- Oma kuva?
Jos sinulla ei ole mitään hävettävää tai salaista, mitä väliä puheilla on?
Elä ja anna puhujien puhua:)
Jos taas aiheutat häiriötä naapureillesi, niin älä ihmettele reaktiota. Kohtelias naapuri ilmoittaa etukäteen mahdollisesta häiriöstä esim. tuparien suhteen ja varmasti suhtautuvat oikein.
Väkisin tulee mieleen, että metsä vastaa huutosi mukaan takaisin.
Sikäli oikeaa asiaa, kunhan puhuttaisiin myönteisiäkin juttuja. Niitä on jokaisella. - äbläghz
Ei tässä nyt ollut äänestä tai häiriöstä kyse...vaan siitä että asiat joiden ei luulisi ketään kiinnostavan leviävät yliluonnollisen tehokkaasti ihmisten välityksellä, paisuvat ihan omituisiin mittoihin ja muuttuvat aivan erilaisiksi mitä ne on todellisuudessa alunperin olleet. Sitten on tietty myös ihan suoranaista asioiden keksimistä, kun ollaan vaikka kateellisia tai muuten ärsyttää jokin henkilö.
Ei minulla kai sen enempää ole hävettävää tai salaista kuin sinullakaan (tai mistäpä sen tiedän ; D) mutta kai sitä ihmetellä saa ihmisten outoa ja järjetöntä käytöstä, kun tämä nyt kuitenkin tuntuu olevan Eurassa jonkinsortin harrastus tämä tälläinen juoruilu ja pahanpuhuminen seläntakana, itse olen ainakin muutamaan otteeseen ollut aika suu auki kun olen tömännyt tälläiseen..ei sitä uskoisi miten paljon ihmisiä kiinnostaa muiden asiat : D...mistäköhän se johtuu?...no joo, ehkä sitä pitäisi vaan antaa "lasten leikkiä rauhassa" kunnes keksivät parempaa tekemistä itselleen : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5497182Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3272705Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872038- 1271244
- 311203
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel102992Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64971- 42836