..että sinun kuuluukin kärsiä, lopun elämäsi. Aina kun tuntuu sietämättömän pahalta, ajattelen, että olisin voinut pelastaa Kirsin. Ette käsitä, miten ihminen voi kaivata tiettyyn hetkeen menneisyydestä ja toimia täysin toisin.
Tekisin mitä vaan, että pääsisin takaisin siihen hetkeen, kun Kirsin kanssa oltiin kahden. Olisin alkanut seurustelemaan hänen kanssaan ja halusinkin. Hän luuli, etten halua. Kirsi teki itsemurhan. Ei varmasti minun takia, mutta olisin varmasti voinut estää sen.
Lohduttaudutko koskaan ajatuksella..
6
75
Vastaukset
- päästä irti
En tunne tarvetta ruoskia itseäni noin, mutta ymmärrän kyllä jotain toivottomasta sydänsurusta, kun itse rakastaa palavasti toista, mutta toinen ei koe samoin. Eihän se vaikka kuin vakuuttelee toiselle rakkauttaan välttämättä sytytä toisessa tunteita.
Onneksi olen vapautunut tuosta tunteesta, tosin se kesti pitkään.
Olet juuttunut asiaan, jolle et voi tällä hetkellä mitään. Mikäli olisit silloin pystynyt estämään hänen kuoleman, niin hän olisit voinut toteuttaa sen toisella kertaa. Ja elämä ihmisen kanssa, joka on noin onneton eikä halua elää, ei ole romantiikkaa ja ei sitä kauaa jaksa.
Et ole mikään jumalolento, joka pelastaa toisen elämän ja voi toimia elämän kipinänä että jaksaa elää.
Ihan turhaa unelmoit menneisyydestäsi.- Kylmät kädet
Omissa itsemurhayrityksissäni olen käyttänyt kannustimena tyttöystäväni itsemurhaa, mutta jostain syystä en vain pääse pois täältä. Teholla sanoivat kerran, että ihmepelastuminen oli kyseessä.
Älkää uskoko niiden syöttämää skeidaa. Paljon pahempia yrityksiä taustalla, joista en jäänyt kiinni. Heräsin vain Helvetissä, kunnes sekin meni itsekseen ohi. - Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Omissa itsemurhayrityksissäni olen käyttänyt kannustimena tyttöystäväni itsemurhaa, mutta jostain syystä en vain pääse pois täältä. Teholla sanoivat kerran, että ihmepelastuminen oli kyseessä.
Älkää uskoko niiden syöttämää skeidaa. Paljon pahempia yrityksiä taustalla, joista en jäänyt kiinni. Heräsin vain Helvetissä, kunnes sekin meni itsekseen ohi.Sätkin kämppäni lattialla kuin Duracel-pupu, kun yritin liikkua. Paleli aivan saakelisti. Sain aivokemiani täysin sekaisin. Täysin mahdotonta edes huutaa apua tuossa tilassa. En todellakaan kerro, miten sain toimitettua itseni Helvettiin, mutta sen sanon, että sekin meni itsekseen ohi kolmessa vuorokaudessa.
- ethhthter
Kylmis on trolli , joka on päässyt viikonlopuksi kotiin.
- Kylmät kädet
En jaksa postata enää faktaa valkoisella kuvankaappauksen muodossa, sillä joku varasti henkilötietoni. VÄsyksissä unohdin ilmeisesti jonkun viivakoodin mustamaalata.
- ................
Olen itse rakastanut kuollutta. Itselleen on kuitenkin annettava anteeksi ne teot, mitä on tehnyt ja ne, mitä on jättänyt tekemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837