Terve! Tarttis vähän apuja?! Kysessä V70 2.4l -02 ajettu 270000. Eilen olin käymässä lähikaupassa ja kaupan piha on todella kuoppainen ja kiireessä tulin liian reilulla vauhdilla niihin kuoppiin ja nyt kuuluu hankaava ääni kun kääntyy. Mikä olisi mennyt paskaks? ps. kolinaa ei kuulu!
Kiitos vastauksista!!!!
hankaava ääni
ruuna
2
198
Vastaukset 2
- V70 mk2
Onko ääntä kuulunut aikaisemmin? Liian leveät renkaat hankaavat ääriasennossa parkkipaikkapyörittelyssä. Eihän vain kuopista/lokasuojista ole irronnut/tippunut maa-ainesta joka on päässyt jarrulevyn ja palan väliin... Tällä lähetään kohdistamaan äänen lähdettä näin aluksi...
- UUGKJJG
Liekö naapurin pappa jäänyt siinä tohakassa alle ja raahaa nyt siellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14773Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl494764- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166506- 44470