Olen joskus miettinyt kun sanotaan ,että olet itsekäs jos petät miestäsi. Minusta toisaalta sekin on itsekästä jos omin toisen kalun ja siitä ei saa muut nauttia vai onko hassusti ajateltu. Minusta vain minä omistan mun vartalon.
pettänyt
5
189
Vastaukset
Jos olet nainen laita sähköpostia. [email protected] keskustellaan aiheesta.
- munh
Minusta taas jo se on outoa, että sivusuhteesta käytetään sanaa "pettäminen" ikäänkuin odotusarvo olisi se, ettei ole muiden kuin puolison kanssa seksisuhteessa. Sanaa käytetään silloinkin, kun on toisen kanssa täysin puolison tieten ja hyväksymänä.
Suurin osa liitoista on sellaisia, jonka aikana joko toinen tai molemmat ovat olleet sivusuhteessa.
Avioliittokaavoissa on kysymykset. Yleisö uskoo, että ne ovat jonkinlainen vala. Ei sinne päinkään. Avioliittolaki edellyttää kysymyksiä, koska niillä varmistetaan, että vihittävät HENKILÖKOHTAISESTI ja OMASTA TAHDOSTAAN haluavat tulla vihityiksi. Muu tahto, esim. omaisten tahto, ei täytä lain vaatimuksia. - v.....n typerää
Mieheni kanssa kohta oltu 30.vuotta yhdessä eikä olla kumpikaan petetty sellanen ihminen ei tartte miestä /vaimoo joka juoksee vieraissa.Todella typerää luuserin hommaa
- nautiskelia
Sinä kenenkään tarpeista tiedä. Toi pettäminen on yleisempää kun tiedäkään.
- tarkenna, m
"v.....n typerää", tarkoittanet siis, että 3/4 ei tarvitse puolisoa.
Että suurin osa siis noutattaisi sekaavioisuutta on kyllä kiehtova ajatus. Sitä on kokeiltukin, mutta tulokset ovat olleet huonoja.
Tulisiko kuitenkin olla näilläkin perhe-elämää? Olisiko lapsia vain 1/4:lla ja koko lisääntymisen ja kasvatuksen taakka heillä. Seka-avioiset olisivat siis vapaamatkustajia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644